Mumbaikars ورزش و لذت بردن از خارج از منزل به عنوان مستند برطرف

به عنوان مستند کاسته در بمبئی Mumbaikars رفت به ورزش و لذت بردن از خارج از منزل. PixabayTwo روز پس از مستند هن

توسط ABDOOSNEWS در 18 خرداد 1399
gateway Mumbaikars
به عنوان مستند کاسته در بمبئی Mumbaikars رفت به ورزش و لذت بردن از خارج از منزل. Pixabay

Two روز پس از مستند هنجارهای بودند کاسته از 5 ژوئن Mumbaikars به حال اول خود را از روز یکشنبه در اعداد بزرگ به راه رفتن تنه زدن و ورزش پس از باقی مانده در داخل خانه برای نزدیک به 80 روز هر Coronavirus اخبار.

جمعیت از واکر و جاگر بودند شاهد در اماکن عمومی مانند, دریایی, درایو, Bandra دستهء موسیقی, Juhu, پوی دریاچه تفرجگاه های مختلف سواحل متعددی در زمینه های عمومی و باغ ها و یا فضاهای باز در مسکن حومه مجتمع.

این اولین بار است که پس از نزدیک به سه ماه است که Mumbaikars با پوشیدن ماسک trooped به خیس کردن در آفتاب و معاشرت کمی در حالی که حفظ فاصله فیزیکی هنجارهای.

دنبال NewsGram در LinkedIn برای اقامت تا تاریخ.

"باقی مانده بسته در خانه برای مدت طولانی, پله تنها ضروری برای خرید.... آن را در نظر گرفتن تلفات در سلامت جسمی و روانی. در حال حاضر آن را احساس دلپذیر برای دیدن مردم در اطراف" گفت: پوی ساکن P. K. منون مصرف شدید پیاده روی مقابل پوی دریاچه.

در مناطق حومه شهرها مانند Kandivali و پوی چند نقاب نوجوانان دیده می شد دوچرخه سواری – یک فعالیت است که به طور خاص مجاز در مستند, کاهش, آن را به عنوان به طور خودکار تضمین فیزیکی فاصله.

Mumbaikars
Mumbaikars با پوشیدن ماسک trooped به خیس کردن در آفتاب و معاشرت کمی در حالی که حفظ فاصله فیزیکی هنجارهای. Pixabay

تاجر ملوان نیروی دریایی Suresh bhaskaran می آمد به چرخه را با دختر خود در قهوهای مایل به زرد همراه با بسیاری دیگر با بهره گیری از فعالیت فیزیکی است.

اما جمعیت گرفتار چشم از رسانه های اجتماعی با واکنش های مختلفی اعم از حمایتی به تند تند و انتقادی به عنوان Covid-19 همه گیر همچنان در داد و بیداد در بمبئی و ماهاراشترا.

از شنبه بیشتر راه باید کاسته تا با شروع از دولتی و خصوصی و دفاتر و دومی با 10 درصد کارکنان نزدیک به نیمی از مغازه ها و موسسات تجاری باز خواهد شد درخواست عجیب و غریب-حتی تاریخ هنجار اما با شرایط سخت.

همچنین بخوانید: هکر تهدید به تخلیه ZEE5 اطلاعات کاربران در حوزه عمومی برای فروش

مقامات سر گرفته خواهد شد جزئی بهترین و ST خدمات اتوبوس اجازه سفر در داخل بخش در دولت هر چند بمبئی تاسیسات این قطار حومه به بسته باقی می ماند.

روز شنبه, ماهاراشترا, ثبت, 120, مرگ و میر در نظر گرفتن مجموع تلفات به 2,969 – از جمله 1,577 در بمبئی در حالی که بیماران آلوده هستند 82,968 که 47,354 از پایتخت تجاری این کشور به تنهایی. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب