بیشتر دوست داشتم پست ترین-بازدید Facebook

اگر شما فکر می کنم که Facebook پست هایی که بیشترین لایک نیز بیشترین بازدید شده توسط کاربران بر روی پلت فرم شما

توسط ABDOOSNEWS در 5 مرداد 1399

اگر شما فکر می کنم که Facebook پست هایی که بیشترین لایک نیز بیشترین بازدید شده توسط کاربران بر روی پلت فرم شما در اشتباه هستند. با توجه به بالا اجرایی شرکت پست که بیشترین نامزدی در واقع دیده می شود درصد کمی از کاربران است.

با توجه به Facebook از اخبار جان Hegeman واقعی, سکس واقعی با داده های واقعی در دسترس در دسترس است تنها با این شبکه های اجتماعی است و بررسی راه هایی برای ترکیب کردن آن ها به عموم ابزار در دسترس است.

Follow us on Instagram برای دریافت به روز رسانی منظم از ما!!

"در حالی که برخی از لینک پست دریافت بسیاری از فعل و انفعالات را دوست دارد و یا نظرات این محتوا است از یک درصد از آنچه که اکثر مردم در FB. اخبار از این صفحات نمی نشان دهنده ترین-مشاهده اخبار در FB یا" Hegeman پاسخ به مقاله نویس نیویورک تایمز کوین Roose از طریق یک صدای جیر جیر.

facebook
از Facebook اجرایی گفت که یک راه دقیق تر برای دیدن آنچه که محبوب است که نگاهی به این لینک با رسیدن بیشتر (برداشت) در ایالات متحده است. Pixabay

Roose این هفته اطلاعات به اشتراک گذاشته از مطالب کشف و نظارت اجتماعی پلت فرم CrowdTangle با کاربران نمایش بالا انجام Facebook لینک پست با ما صفحه.

Hegeman در پا کرد و گفت که این آمار نشان دهنده چیزی است که اکثر مردم در Facebook.

"CrowdTangle محاسبه تعاملات و نه برداشت که # از ppl که دیدن پست. صفحات در این لیست بالا را ببینید نامزدی به دلیل پیروان و یا کسانی که در تعامل w/ پست پرشور هستند. اما نباید آن را با آنچه محبوب ترین," او توضیح داد.

از Facebook اجرایی گفت که یک راه دقیق تر برای دیدن آنچه که محبوب است که نگاهی به این لینک با رسیدن بیشتر (برداشت) در ایالات متحده است.

همچنین بخوانید: Instagram مشکلات مردم را نگران بیش حریم خصوصی

"در حال حاضر این اطلاعات فقط در دسترس داخلی و ما در حال بررسی راه هایی برای ترکیب آن را به ما در دسترس عموم ابزار" او آگاه است.

به حفاظت از خود نقطه Hegeman همچنین برخی از داده ها در منابع معتبر در Covid اطلاعات از یونیسف که بیشتر تکثير توسط Facebook و رسیدن به مخاطبان بزرگتر. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب