استفاده از تلفن همراه در میان زنان در ارتباط با بالاتر پیشگیری از بارداری استفاده

Mobile استفاده از تلفن در میان زنان است که در ارتباط با افزایش استفاده از پیشگیری از بارداری, کاهش نابرابری جن

توسط ABDOOSNEWS در 6 تیر 1399

Mobile استفاده از تلفن در میان زنان است که در ارتباط با افزایش استفاده از پیشگیری از بارداری, کاهش نابرابری جنسیتی و کاهش مرگ و میر مادر و کودک, با توجه به یک مطالعه جدید که تحت پوشش 209 کشور جهان است.

مطالعه منتشر شده در مجله مجموعه مقالات آکادمی ملی علوم نشان داد که زنان دسترسی به اطلاعات آنها در غیر این صورت نمی خواهد که گوشی های تلفن همراه در حال تبدیل زندگی می کند.

دنبال NewsGram در توییتر به ماندن بگیرید به روز در مورد اخبار جهان.

قرار دادن تلفن های هوشمند در دست می تواند یک ابزار قدرتمند برای حمایت از اهداف توسعه پایدار در کشورهای در حال توسعه با توجه به محققان.

دسترسی به گوشی های تلفن همراه است که همراه با چندین شاخص های مربوط به جهانی توسعه اجتماعی مانند سلامت برابری جنسیتی و کاهش فقر گفت: مطالعه است.

Mobile phone among women linked to higher contraception use
قرار دادن تلفن های هوشمند در دست می تواند یک ابزار قدرتمند برای حمایت از اهداف توسعه پایدار. Pixabay

نتایج نشان داد که ارتباط بین تلفن همراه دسترسی و توانمندسازی زنان قوی تر است در کمتر - و حداقل کشورهای توسعه یافته است.

"نتایج ما نشان می دهد که استقرار تلفن همراه-تلفن, تکنولوژی ممکن است در خدمت به تکمیل نقش دیگر فرآیندهای توسعه مانند آموزشی توسعه و رشد اقتصادی به جای جایگزینی برای آن گفت:" لوکا ماریا Pesando استاد دانشگاه مک گیل کانادا.

برای این مطالعه محققان مونتاژ ثروت در دسترس عموم کلان و فردی در سطح داده ها کاوش طیف گسترده ای از فردی و توسعه اجتماعی نتایج و اعمال نفوذ ترکیبی از رویکردهای روش.

در تلاش برای درک بهتر گوشی های موبایل توانمندسازی زنان از نویسندگان نیز انجام شده سطح فردی تجزیه و تحلیل در 100,000 زنان از آنگولا, بوروندی, اتیوپی و مالاوی و تانزانیا اوگاندا و زیمبابوه بین 2015 و 2017.

هر چند این صحرای کشور نشان می دهد آهسته کاهش باروری و نوزاد و مرگ و میر مادران نرخ بالا باقی می ماند تصویب گوشی های تلفن همراه است که به سرعت در حال گسترش است.

نتایج نشان می دهد که دیگر چیز مساوی زنان که خود را از یک تلفن همراه و یک درصد احتمال بالاتر از درگیر شدن در فرآیندهای تصمیم گیری در مورد پیشگیری از بارداری دو درصد بالاتر احتمال استفاده از روش های نوين و سه درصد احتمال بالاتر از دانستن که در آن به آزمایش HIV با احترام به زنان که نه خود گوشی.

Mobile phone among women linked to higher contraception use
زنانی که خود را یک تلفن همراه باید 1% احتمال بالاتر از درگیر شدن در فرآیندهای تصمیم گیری در مورد پیشگیری از بارداری. Pixabay

همچنین بخوانید: کودکان و نوجوانان آنلاین جلسات تمرین به دست آوردن محبوبیت در طول مستند

اثرات مشابه در حال برآورد کلی بالاتر قدرت تصمیم گیری در درون خانواده است.

هنوز هم با وجود گسترش شبکه های تلفن همراه محققان اذعان کرد که دیجیتال تقسیم توسط جنسیتی و اجتماعی و اقتصادی اقشار باقی بماند در جهان در حال توسعه.

زنان کمتر به خود گوشی های تلفن همراه خود را و استفاده از آنها کمتر اغلب زمانی که آنها دسترسی داشته باشند و فقیرتر فناوری اطلاعات و ارتباطات و مهارت نسبت به مردان ایجاد سطح دوم (مهارت های مرتبط) و دیجیتال تقسیم بر بالای اولین در سطح (دسترسی مربوط) ، (IANS)

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن