MLB هیچ نزدیک به بازگشت با پیشنهاد جدید

روز دوشنبه در لیگ اصلی بیس بال ساخته شده یک پیشنهاد جدید برای یک بیماری همه گیر و کوتاه فصل اما به نظر می رسد

توسط ABDOOSNEWS در 20 خرداد 1399

روز دوشنبه در لیگ اصلی بیس بال ساخته شده یک پیشنهاد جدید برای یک بیماری همه گیر و کوتاه فصل اما به نظر می رسد آن است که مرده در هنگام ورود با اتحادیه بازیکنان. این پیشنهاد شامل 76 بازی اما با یک نرخ ثابتی پرداخت برش برای بازیکنان در سراسر هیئت مدیره به 50 درصد است که افزایش به 75 درصد با برگشتی. بازیکنان باید رد هر گونه پیشنهاد که شامل پرداخت های اضافی کاهش و اولین واکنش از طریق رسانه های اجتماعی به نظر می رسد نشان می دهد که موضع تغییر نکرده است.

مسئله اساسی همچنان که تیم می خواهید به امن اضافی به کاهش دستمزد بازیکنان برای جبران ضرر و زیان از نیاز به قرار دادن در بازی با طرفداران. بازیکنان احساس می کنند که در حال حاضر در حال مذاکره این در ماه مارس زمانی که آنها توافق کردند که به شرایط بازی pro-دارای مقدار بر اساس تعداد بازیهای انجام شده است. برای آنها که بخشی از مذاکره حل و فصل است.

برای MLB خطر بیش از حد بزرگ است. بسیاری از بیس بال را به پول می آید از بازی روز خرید و فروش و حذفی تلویزیون می پردازد. تلویزیون محلی قرارداد — برای اکثر تیم ها — آیا ارائه این نوع از درآمد را تشکیل می دهند که برای گردان و تمام حذفی تلویزیون درآمد در معرض خطر است از دست داده و اگر coronavirus بودند به خروش و باعث لغو postseason بازی.

این البته همه حال موفق تحت بلندی شبح جدید چانه زنی جمعی مذاکرات که اتفاق می افتد هنگامی که زمان قرارداد منقضی می شود پس از 2021 فصل است. بازیکنان هستند کمتر احتمال دارد به حقوق و دستمزد و موافقت خود را با چیزهایی مانند درآمد های ترس صاحبان را به سادگی می خواهید به نگه داشتن آن در جای رفتن به جلو. صاحبان نمی خواهید به افراط کردن با هیچ تضمینی وجود ندارد که آنها می تواند جبران برخی از, اگر نه همه از هزینه های آن.

و دور و دور ما بروید.

با تیک تاک ساعت است و در حال تبدیل شدن بیشتر و بیشتر احتمال دارد لیگ را در نهایت موسسه 48 یا 50-بازی فصل با بازیکن کامل حقوق. اما هیچ تضمینی وجود ندارد بازیکنان را قبول کند که به عنوان یک گزینه و ممکن است به جای آن ترجیح می دهند به سادگی راه رفتن تا فصل آینده برای جلوگیری از هر نوع نامشروع فصل را با حداقل حقوق و دستمزد.

صاحبان باید گفت آنها می خواهند گسترش حذفی که شامل بیش از استاندارد ده تیم شاید به عنوان بسیاری از 22 که تا حد زیادی گسترش تعداد بازی و امکان پرداخت های اضافی برای بازیکنان است. اما همه که هنوز به توافق با توجه به این نقطه sticking از حقوق و دستمزد.

و در حالی که هیچ کس می خواهد برای سرگرم کردن این ایده از یک سال بدون بیس بال — در این همه سال — به عنوان بسیاری از با اشاره به مسابقات جهانی قهرمان اتباع واشنگتن تا به حال تنها موفق به کسب 19 بازی خود را از طریق 50 در 2019. یک فصل کوتاه و حتی با گسترش حذفی بعید است که برای تولید یک عنوان برنده با مشروعیت در میان بسیاری از طرفداران.

مگر اینکه صاحبان توافق می تواند به صرف بیش از آنها فکر می کنم آنها خواهد شد و فرض بسیار خطر برای پلی آف و بازیکنان در حال حاضر به بازی بازی های کمتری از آنها می خواهم مهم نیست که اگر طرفداران نمی مانند فرمت و یا در نظر گرفتن یک تاج قهرمان مشروع است. از آنجا که ما نمی خواهد که بازی ها در وهله اول.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب