مایکروسافت پیرایش اخبار تیم نیروی کار در میان AI تغییر: گزارش

Microsoft گزارش پیرایش نیروی کار خود را در اخبار کسب و کار بیشتر در میان شیفت به هوش مصنوعی (AI) مبتنی بر الگو

توسط ABDOOSNEWS در 28 تیر 1399

Microsoft گزارش پیرایش نیروی کار خود را در اخبار کسب و کار بیشتر در میان شیفت به هوش مصنوعی (AI) مبتنی بر الگوریتم ها و اتوماسیون خود را به انجام سرمقاله وظایف GeekWire ادعا کرده است.

گزارش در ماه مه گفت که مایکروسافت گذاشته حداقل 50 اخبار تولید کارگران بودند که در موقعیت های قرارداد.

"این شرکت در حال حاضر تخمگذار کردن تعداد نامشخص مستقیم کارکنان از MSN از جمله برخی از رهبران ارشد در اخبار مایکروسافت, تیم تحریریه به گفته افراد آشنا با این وضعیت" در این گزارش ادعا شده این هفته است.

دنبال NewsGram در Quora فضا برای دریافت پاسخ به تمام سوالات خود را.

مایکروسافت را تایید نمی کند اخراج و ارائه GeekWire "بدون نظر" در این وضعیت است.

Microsoft laying off more staff in news team amid AI shift: Report
مایکروسافت گذاشته حداقل 50 اخبار تولید کارگران بودند که در موقعیت های قرارداد. (بازنمودی تصویر). Pixabay

بر اساس این گزارش مایکروسافت در سال مالی منتهی به 30 ژوئن "و آن را مشترک برای مایکروسافت به بازسازی برخی از عملیات خود را در رابطه با سالانه نقطه عطف".

سیاتل تایمز در گزارش ممکن است که تقریبا 50 نفر قرارداد از طریق نیروی انسانی سازمان اطلاع داده شد "که خدمات خود را دیگر نمی خواهد نیاز به فراتر از 30 ژوئن".

در یک مقاله در مادربرد هفته گذشته, سابق, MSN Money editor Bryan وصال دقیق در مورد چگونه "روبات مایکروسافت اختصاص داده شده برای انجام کار من نمی تواند آن را انجام دهد".

وصال از دست داده و کار خود را در میان تمام وقت روزنامه نگاران زمانی که مایکروسافت جایگزین این تیم وظیفه گردآوری و ویرایش MSN محتوای اخبار با نرم افزار AI.

Microsoft laying off more staff in news team amid AI shift: Report
50 نفر قرارداد از طریق نیروی انسانی سازمان اطلاع داده شد "که خدمات خود را دیگر نمی خواهد نیاز به فراتر از 30 ژوئن". (بازنمودی تصویر). Pixabay

"بر اساس چه حد آنها پایین آمده این جاده الگوریتم غرق خواهد شد یا شنا خود را در آن است که به آن می گویند احتمالا نزول و پایین کل MSN با آن" وصال نوشت.

همچنین بخوانید: آنوشکا شارما به یاد مردم از بهداشت دهان و دندان

ماه گذشته یک مخلوط نژاد عضو از پاپ گروه Little Mix با اشاره به این که هوش مصنوعی ویراستاران در مایکروسافت اخبار و جستجو در سایت MSN.com مخلوط کردن عکس از اعضای گروه.

AI editor موفق به تفاوت بین دو نژاد مخلوط اعضای پاپ گروه Little Mix. اخبار مایکروسافت, هوش مصنوعی منتشر شده از یک داستان که در مورد Little Mix عضو جید زدن مشکلات رو به نژاد پرستی.

این داستان منتشر شده تا به حال یک عکس از همکار کوچک مخلوط band همسر لی-آن Pinnock. زدن متوجه اشتباه و شکایت در توییتر. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب