مایکروسافت ثبت جدید رکورد روزانه از 2.7 میلیارد جلسه در مارس 31

مایکروسافت در بر داشت مردم در نروژ و هلند روشن ترین تصویری با حدود 60 درصد از تماس های از جمله تصویری. Pixabay

توسط ABDOOSNEWS در 22 فروردین 1399
Microsoft
مایکروسافت در بر داشت مردم در نروژ و هلند روشن ترین تصویری با حدود 60 درصد از تماس های از جمله تصویری. Pixabay

به عنوان روز حقوق و دستمزد پیشرفت در میان COVID-19 مستندات مایکروسافت ثبت جدید رکورد روزانه از 2.7 میلیارد جلسه در یک روز در تاریخ 31 مارس — 200 درصد افزایش از 900 میلیون دلار در مارس 16, این شرکت روز پنجشنبه اعلام کرد.

به عنوان دانش آموزان و معلمان به نوبه خود به تیم برای آموزش از راه دور وجود دارد 183,000 مستاجران در 175 کشور جهان با استفاده از تیم آموزش و پرورش گفت: Jared Spataro شرکت معاون رئیس جمهور برای مایکروسافت 365.

"به عنوان جهان با این نسخهها کار از راه دور است مردم در حال تبدیل ویدیو در تیم جلسات دو برابر بیشتر از قبل بسیاری از ما شروع به کار از خانه تمام وقت. ما نیز دیده می شود مجموع تماس های تصویری در تیم رشد بیش از 1000 درصد در ماه مارس" Spataro مطلع است.

مایکروسافت در بر داشت مردم در نروژ و هلند روشن ترین تصویری با حدود 60 درصد از تماس های از جمله تصویری. "مردم در استرالیا استفاده از ویدئو در جلسات 57 درصد از زمان ایتالیا 53 درصد شیلی 52% سوئیس 51 درصد و اسپانیا 49 درصد است. مردم در انگلستان و کانادا و سوئد با استفاده از ویدئو و 47 درصد از زمان و مردم در مکزیک و ایالات متحده استفاده از آن 41 درصد و 38 درصد به ترتيب" این شرکت اعلام کرد.

مردم در هند استفاده از ویدئو در 22 درصد از جلسات سنگاپور 26 درصد و آفریقای جنوبی 36 درصد و فرانسه و 37 درصد و ژاپن 39 درصد است. "این ممکن است نسبت به کمتر دسترسی به دستگاه و پایدار اینترنت در برخی از مناطق مانند هند و آفریقای جنوبی" گفت: Spataro.

Microsoft
به عنوان روز حقوق و دستمزد پیشرفت در میان COVID-19 مستندات مایکروسافت ثبت جدید رکورد روزانه از 2.7 میلیارد جلسه در یک روز در تاریخ 31 مارس — 200 درصد افزایش از 900 میلیون دلار در مارس 16, این شرکت روز پنجشنبه اعلام کرد. Pixabay

از 1 مارس-March 31, متوسط زمان بین یک فرد با استفاده از تیم ها و آخرین استفاده از تیم ها هر روز افزایش بیش از یک ساعت. تعداد بارگیری در این هفته تیم های کاربران تلفن همراه رشد بیش از 300 درصد از اوایل فوریه تا مارس 31.

"ما شاهد افزایش بزرگ در استفاده از تیم های در دستگاه های تلفن همراه از مشتریان در آموزش عالی و آموزش اولیه و ثانویه (K-12). ما همچنین شاهد افزایش قابل توجه از مشتریان در دولت-صنایع مرتبط" گفت: Spataro.

همچنین بخوانید: ناسا انتخاب Masten سیستم های فضایی برای ارائه 8 Polaroids به ماه قطب جنوب

مایکروسافت در جریان است که این سرویس است که قدرت رویدادهای زندگی می کنند و جلسه ضبط در تیم است.

"به عنوان یک نتیجه از مشتریان در حال حرکت رویدادهای آنلاین, تعداد فیلم های جریان در تیم در هفته افزایش یافته است و بیش از پنج بار در ماه گذشته با صدها ساعت فیلم آپلود شده در هر دقیقه" اجرایی گفت. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب