دیدار با اخبار مطبوعات همه دهه دختران تنیس, تیم, رای گیری برای بهترین بازیکن دهه

آدم ریگان فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 8:00 صبح به وقت شرق آمریکا در 25 مه سال 2020لی مدارس شهرستان تولید

توسط ABDOOSNEWS در 5 خرداد 1399

لی مدارس شهرستان تولید مقادیر فراوان از دختران تنیس استعداد بیش از دهه گذشته است. چندین بودند ستونهای خبری-مطبوعاتی سالانه منطقه برای اولین بار تیم کامل خود را در دبستان فرصت های شغلی.

اخبار مطبوعات است که رفتن را از طریق 10 سال گذشته به انتخاب همه-دهه دبیرستان تیم های ورزشی. بازیکنان انتخاب شدند و از تمام منطقه اول تیم برای هر ورزشی بین 2010-11 و 2019-20 سال مدرسه.

نویسندگان و سردبیران که تحت پوشش این بازیکنان انتخاب شده همه دهه تیم, اما شما را وادار به انتخاب بهترین از بهترین. با هر All-دهه تیم, اخبار مطبوعات شامل یک نظرسنجی برای خوانندگان به رای بازیکن از دهه. برندگان اعلام خواهد شد در تاریخ بعد.

بیشتر: دیدار با اخبار مطبوعات همه دهه دختران تیم فوتبال رای برای بازیکن دهه

بیشتر: دیدار با اخبار مطبوعات همه دهه پسران تیم فوتبال رای برای بازیکن دهه

اینجا را کلیک کنید برای رای دادن برای دختران تنیس از دهه.

ملانی آلن

کیپ کرال کلاس 2015

سه بار اخبار-فشار-منطقه اول تیم انتخاب و دو بار بازیکن سال فینالیست Allen, غرب نقطه signee برنده دو منطقه عنوان تک و به کلاس 2A دولت تک آهنگ نیمه نهایی در سال 2014.

هایلی گریلو

فورت مایرز کلاس 2013

به عنوان یک دانشجوی سال دوم 2011 اخبار-مطبوعات بازیکن سال رفت 14-1 در فصل به طور منظم برنده یک منطقه عنوان و چراغ اطاق کوچک زیر شیروانی به یک تیم منطقه تاج. او درباره کلاس 3A دولت یک چهارم نهایی.

شانی Idlette

فورت مایرز کلاس 2019

چهار-زمان News-Press بازیکن سال فینالیست و دو بار برنده این جایزه به این نتیجه رسیدند حرفه ای خود را که شامل چهار منطقه عنوان تک با دو مستقیم سفر به کلاس 3A تک آهنگ نیمه نهایی.

امیلی Javedan

Canterbury, کلاس 2019

Javedan ممکن است محروم مانده ارشد او فصل بازی در دانشگاه جانز هاپکینز اما او هنوز هم ساخته شده شش راست ظاهر در اخبار-فشار-تیم اول منطقه چهار به عنوان بازیکن سال فینالیست. دو بار بازیکن سال به پایان رسید با یک حرفه ای تک رکورد 76-4 سه منطقه مجرد عنوان یک دولت تک چهارم و ظاهر و حالت نیمه نهایی ظاهر.

Thandiwe Kangwa

فورت مایرز کلاس 2015

چهار-زمان News-Press بازیکن سال ساخته عمیق اجرا می شود در حالت مسابقات در هر یک از دبیرستان فصل است. در تک آهنگ, پس از بازگشت به عقب سفر به حالت نیمه نهایی در سال 2012 و 2013 و در یک چهارم نهایی 2014, Kangwa کاهش یافت و در دولت نهایی نهایی خود را امتحان کنید. او با بازی در سه حالت دونفره نهایی برنده یکی در کنار شریک چندلر Novoa در سال 2013. او در ادامه به بازی در Seton سالن.

مارینا لمباردو

اسقف Verot کلاس 2019

لمباردو سه بار اخبار-مطبوعات بازیکن سال فینالیست برنده چهار منطقه عنوان تک و چهار منطقه دونفره تاج در آمادگی خود را حرفه ای. او همچنین انجام Verot به دولت به عنوان یک تیم در سال 2018 است.

سیدنی نواک

کیپرس لک کلاس 2014

2014 اخبار-مطبوعات بازیکن سال فینالیست و تیم اول همه-انتخاب منطقه به عنوان یک دانشجوی سال دوم موفق به کسب یک منطقه عنوان در طول فصل ارشد و پیشرفته تمام راه را به یک دولت تک نهایی. او امضا برای بازی در New Jersey Institute of Technology.

دنبال اخبار-مطبوعات ورزشی نویسنده آدم ریگان در توییتر: @NP_AdamRegan



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب