دیدار با اخبار مطبوعات همه دهه پسران تنیس, تیم, رای گیری برای بهترین بازیکن دهه

آدم ریگان فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 8:00 AM EDT 24 مه سال 2020لی مدارس شهرستان تولید مقادیر فراوان از

توسط ABDOOSNEWS در 4 خرداد 1399

لی مدارس شهرستان تولید مقادیر فراوان از تنیس استعداد بیش از دهه گذشته است. چندین بودند ستونهای خبری-مطبوعاتی سالانه منطقه برای اولین بار تیم کامل خود را در دبستان فرصت های شغلی.

اخبار مطبوعات است که رفتن را از طریق 10 سال گذشته به انتخاب همه-دهه دبیرستان تیم های ورزشی. بازیکنان انتخاب شدند و از تمام منطقه اول تیم برای هر ورزشی بین 2010-11 و 2019-20 سال مدرسه.

نویسندگان و سردبیران که تحت پوشش این بازیکنان انتخاب شده همه دهه تیم, اما شما را وادار به انتخاب بهترین از بهترین. با هر All-دهه تیم, اخبار مطبوعات شامل یک نظرسنجی برای خوانندگان به رای بازیکن از دهه. برندگان اعلام خواهد شد در تاریخ بعد.

بیشتر: دیدار با اخبار مطبوعات همه دهه پسران تیم فوتبال رای برای بازیکن دهه

بیشتر: دیدار با اخبار مطبوعات همه دهه دختران تیم بسکتبال رای بازیکن دهه

اینجا را کلیک کنید برای رای دادن برای پسران, تنیس, بازیکن دهه.

زاک بلایت

کیپرس لک کلاس 2016

اگر آن را برای فورت مایرز' John Carlin, بلیت ممکن است همچنان برنده News-Press بازیکن از جوایز سال پس از او آن را به اول فصل است. در سال 2013 او رفت و شکست نخوردگان در شهرستان و برنده منطقه عنوان در تک و دو برابر قبل از پیشروی به کلاس 3A تک و دو برابر یک چهارم نهایی. به عنوان یک دانشجوی سال دوم احتمالی بلمونت ابی signee رسیده 2A تک آهنگ دولت نیمه نهایی. به عنوان ارشد سه بار بازیکن سال فینالیست انجام Panthers به 2A تیم دولت نیمه نهایی.

جان کارلین

فورت مایرز کلاس 2017

کارلین که در حال حاضر در ایالت میشیگان است که تا کنون تزئین ترین بازیکن این دهه به عنوان چهار بار اخبار-مطبوعات بازیکن سال از 2014-2017 برنده کلاس 3A دولت تک قهرمانی در سال 2014 به عنوان یک دانشجوی سال اول و همکاری با لوکا Illic به خانه 3A دولت دو برابر عنوان در سال 2016. اول-تیم همه-انتخاب منطقه از او هفتم-گریدر در Canterbury کارلین سادگی را از دست دادن نیست به شهرستان رقابت است.

لوکا Illic

فورت مایرز کلاس 2017

Illic غالب بود در شماره 2 مجرد به صورت موج سبز برنده یک تعداد انگشت شماری از منطقه عنوان و teaming با جان کارلین در دونفره به دولت runner-up افتخارات در سال 2015 و برنده شدن در این کلاس 3A عنوان در سال 2016.

Kap اونز

اسقف Verot کلاس 2012

در طول زمان خود را با وایکینگ ها اونز برنده چهار منطقه عنوان و رهبری تیم خود را به بازگشت به عقب دولت نهایی. 2011 اخبار-مطبوعات بازیکن سال به عنوان یک تازه وارد او پیشرفته به دولت تک آهنگ نیمه نهایی. به عنوان یک ارشد او به حضور در دولت در تک و دو برابر کند.

اریک لهستان

اسقف Verot کلاس 2015

لهستان یک عامل اصلی در اخبار مطبوعات برای اولین بار تمام تیم-منطقه ساخت آن سه بار برنده چهار منطقه عنوان و پیشرو وایکینگ ها به چهار تیم منطقه ای شد. واگنر کالج signee از آن ساخته شده به کلاس 2A دولت تیم مجرد مسابقات و به فینال برای کسب مدال نقره. 2015 بهترین بازیکن سال فینالیست رسیده دولت تک آهنگ نیمه نهایی به عنوان یک ارشد.

پارکر Woodall

کیپرس لک کلاس 2012

Woodall پوش ارشد خود را فصل 2012 اخبار-مطبوعات بازیکن سال افتخارات پس از برنده شدن در یک تک آهنگ های دولت عنوان و در پایان دونده تا در برابر دولت مسابقات است.

ایان زیگلر

کیپ مرجان کلاس 2018

پس از برنده شدن در منطقه تک و دو برابر به عنوان پیشرفت به دولت در سال 2017 2018 اخبار-مطبوعات بازیکن سال رفت 12-0 در طول فصل به طور منظم از سال آخر خود را و نمی از دست دادن یک مسابقه تا دولت. او کمک کرد تا کیپ واجد شرایط برای دولت به عنوان یک تیم است.

دنبال اخبار-مطبوعات ورزشی نویسنده آدم ریگان در توییتر: @NP_AdamRegan



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن