مدیتیشن باعث افزایش ایمنی می گوید تحقیقات

ثانیهeartfulness مراقبه را بهبود می بخشد ایمنی در برابر عفونت ها و سرطان موثر است کمکی در درمان چندین اختلالات

توسط ABDOOSNEWS در 19 تیر 1399

ثانیهeartfulness مراقبه را بهبود می بخشد ایمنی در برابر عفونت ها و سرطان موثر است کمکی در درمان چندین اختلالات خود ایمنی یک مطالعه گفت.

در این زمان زمینه Covid-19 گیر با هیچ واکسن در دسترس است حمایت به شدت توسط پزشکی و دیگر تحقیقات اخوت که اساسی دفاع در برابر ویروس این است که ایمنی قوی.

دنبال کنید با ما در توییتر برای اخبار بیشتر در به روز رسانی از ما!!

در مقاله منتشر شده در مجله بین المللی تحقیقات علمی اخیر نویسندگان Amarnath Raja, مدیر, مراقبت های ویژه, خدمات, Sree Balaji کالج پزشکی چنای Natwar شارما اطفال در شارژ Saveetha کالج پزشکی چنای Prasanthi J. Diabetologist چنای Sugirtha Jenitha مراقبتهای ویژه, Sree Balaji پزشکی, کالج, Chitra راجان مشاور پایداری محیط زیست بمبی چنای و Subbulakshmi مانیان, RRT, میشیگان, ایالات متحده آمریکا کشیده اند مقايسه استرس و ایمنی.

با توجه به نویسندگان زمانی که استرس مزمن می شود و بسیاری از ارگان های بدن تحت تاثیر قرار گرفتن. استرس مداوم نتایج در سطوح بیش از حد کورتیزول و دیگر کورتیکواستروئیدها گردش در خون برای مدت طولانی است که تولید بی نظمی در پاسخ ایمنی بدن.

در میان Coronavirus شده است حمایت به شدت توسط پزشکی و دیگر تحقیقات اخوت که اساسی دفاع در برابر ویروس این است که ایمنی قوی و مراقبه است یک منبع بزرگ برای آن است. Pixabay

این نتایج در افزایش استعداد ابتلا به عفونت و افزایش خطر ابتلا به سرطان تمایل به توسعه آلرژی افزایش مشکلات گوارشی و افزایش خطر ابتلا به اختلالات خود ایمنی. استرس مزمن نیز منجر به اضطراب و افسردگی و محرومیت از خواب و فشار خون بالا و بیماری های قلبی و عروقی, دیابت و سندرم متابولیک.

نویسندگان می گویند که مدیریت استرس از طریق تکنیک های تمدد اعصاب و مدیتیشن و یوگا و تفکر مثبت و در قالب یک شیوه زندگی سالم می تواند به طور چشمگیری بهبود خلق و خو و تقویت سیستم ایمنی بدن.

آنها اشاره کرد که مطالعات نشان داد که آرامش تولید شده پس از مراقبه و کاهش سطوح IL-6 و یک پیش از التهاب سايتوکين تولید شده توسط سلول های T که نقش مهمی در پاتوفیزیولوژی از چندین بیماری های خود ایمنی, انواع مختلف سرطان ها و بیماری آلزایمر.

عمل به طور منظم از Heartfulness مدیتیشن می تواند کمک به کاهش استرس و به طور کلی خوب بودن. تغییر خودکار تعادل به سمت پاراسمپاتیک از دلسوز و کاهش ترشح هورمون های استرس هستند دلایل اصلی.

نویسندگان می گویند که مدیریت استرس از طریق تکنیک های تمدد اعصاب و مدیتیشن و یوگا و تفکر مثبت و در قالب یک شیوه زندگی سالم می تواند به طور چشمگیری بهبود خلق و خو و تقویت سیستم ایمنی بدن. Pixabay

پاسخ آرامش تولید شده توسط مدیتیشن باعث کاهش میزان سوخت و ساز باعث کاهش تنفس و ضربان قلب (HR) را کاهش می دهد و فشار خون را به ارمغان می آورد کورتیزول و لاکتات خون و افزایش جریان خون به کلید ارگان های داخلی بدن.

اصلاح راجا یوگا سیستم مانند Heartfulness مدیتیشن است که ساده و تمرین توسط اکثر جویندگان معنوی در سراسر جهان برای چند دهه گذشته نیاز به بررسی بسیار عمیق تر از طریق بزرگ و آزمایش های کنترل شده.

همچنین بخوانید: استخدام فعالیت در هند افزایش 33% در ماه ژوئن: Naukri.com

"مراقبه باید بخشی جدایی ناپذیر از زندگی است. این عمل به عنوان یک سکوت تنظیم کننده برای تمام سیستم های ما بودن فیزیکی و روانی و عاطفی و معنوی به تابع در هماهنگی. تاثیر این توانایی بدن و ذهن برای پاسخ به داخلی و خارجی با استرس شدید اثربخشی. علمی پشتوانه فرم اصلی از ارائه در Heartfulness" گفت: Kamlesh پاتل یک راهنمای Heartfulness.

"مطالعه اخیر نشان می دهد که Heartfulness مراقبه کمک می کند تا در بهبود ایمنی باید ایجاد انگیزه برای بسیاری از به آغوش عمل برای کمک به مقابله با شرایطی مانند ما روبرو هستند و در حال حاضر نیز به تقویت داخلی خود را برای چالش های آینده," او اضافه شده است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن