رسانه های شرکت نیاز به بهبود گزارش به جذب بیشتر تبلیغ: مطالعه

Strengthening فروش تیم دیجیتال تخصص بهبود مبارزات انتخاباتی نظارت و گزارش و شناسایی آنچه باعث می شود نشریه خود

توسط ABDOOSNEWS در 28 تیر 1399

Strengthening فروش تیم دیجیتال تخصص بهبود مبارزات انتخاباتی نظارت و گزارش و شناسایی آنچه باعث می شود نشریه خود را منحصر به فرد برخی از مراحل است که رسانه های محلی می تواند به جذب بیشتر تبلیغ می گوید: یک مطالعه است.

توصیه می آیند و در زمانی که این بیماری همه گیر کوروناویروس شتاب چشمگیری کاهش در درآمد حاصل از تبلیغات است که با پشتیبانی از رسانه های محلی. این یافته ها بر اساس مطالعه انجام شده توسط گوگل اخبار ابتکار (GNI) و رسانه های محلی کنسرسیوم.

دنبال NewsGram در Instagram برای خودتان نگه دارید به روز شد.

شرکت تحقیقات بازار Magid رهبری این تجزیه و تحلیل و جمع آوری بینش از ملی و محلی تبلیغ و سازمان در سراسر ایالات متحده به درک درک خود را از رسانه های محلی, Fran بخواهد مدیر عامل شرکت رسانه های محلی کنسرسیوم نوشت: در یک پست وبلاگ در روز پنج شنبه.

Magid یافت که بیش از نیمی از تبلیغ فکر می کنم قابل اعتماد روابط با ناشر تیم فروش بسیار مهم است که سرمایه گذاری تصمیم گیری.

What media firms need to do to attract more advertisers
بیش از نیمی از تبلیغ فکر می کنم قابل اعتماد روابط با ناشر تیم فروش بسیار مهم است. Pixabay

در حالی که تبلیغ ببینید ارزش در محلی mediaa به دلیل بازار خود را در نزدیکی و رابطه منحصر به فرد با جوامع بسیاری از خود را پیدا تخصص دیجیتال به یک مانع.

این دیجیتال دانش شکاف جلوگیری از تبلیغ کنندگان از هزینه های بیشتر با اخبار محلی گفت: این مطالعه با عنوان "سال 2020 تبلیغ محلی ارزیابی رسانه های دیجیتال تبلیغات است."

همچنین بخوانید: آسام سیل و پوشش رسانه ای

"رسانه های محلی شرکت ها باید اولویت تجهیز تیم خود را با فروش دیجیتال آموزش به طوری که آنها می تواند به طور موثر ارائه تبلیغ با کمپین توصیه ها و بینش ها و همچنین در خدمت به عنوان معتبر مشورتی همکاران" وصیتنامه گفت.

رسانه های محلی شرکت ها نیز باید تمرکز بر توسعه بیشتر کارآمد فرآیندها و کمپین گزارش که به موقع و قابل فهم و راه حل گرا. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن