اوایل Covid تست ممکن است تولید "منفی کاذب" نتایج جستجو: محققان

Researchers در آمریکا در دانشگاه جانز هاپکینز دریافته اند که مردم تست برای Covid-19 خیلی زود است که به احتمال

توسط ABDOOSNEWS در 23 خرداد 1399

Researchers در آمریکا در دانشگاه جانز هاپکینز دریافته اند که مردم تست برای Covid-19 خیلی زود است که به احتمال زیاد برای تولید "منفی کاذب" نتایج حتی اگر آنها ممکن است در نهایت تست مثبت برای ویروس.

"یک تست منفی یا نه یک فرد دارای علائم تضمین نمی کند که آنها را آلوده به ویروس" مطالعه محقق لورن Kucirka از JHU گفت: در یک مقاله منتشر شده در مجله Annals of Internal Medicine.

"چگونه ما را به پاسخ و تفسیر منفی آزمون بسیار مهم است زیرا ما به جای دیگران در معرض خطر زمانی که ما فرض کنیم آزمون کامل است" Kucirka اضافه شده است.

دنبال NewsGram در Quora برای دریافت پاسخ به تمام سوالات خود را.

به گفته محققان یکی از راه های مختلفی برای ارزیابی برای حضور SARS-CoV-2 عفونت است که یک روش به نام رونوشت معکوس-واکنش زنجيرهای پلیمراز (RT-PCR).

Early Covid-19 tests is likely to produce "false negative" results.
سریع و زود هنگام تست پیشنهاد نتايج منفی کاذب در مردم است. Wikimedia Commons

این آزمون ها به سرعت در حال کپی و تشخیص ویروس مواد ژنتیکی است. اما, به عنوان نشان داده شده در آزمون برای ویروس های دیگر مانند آنفلوانزا اگر یک سواب نتواند جمع آوری سلول های آلوده به ویروس و یا اگر ویروس در سطح بسیار پایین در مراحل اوليه عفونت برخی از RT-PCR آزمایش می تواند تولید نتایج منفی.

پس از آزمون بازگشت نسبتا سریع نتایج آنها شده اند به طور گسترده ای استفاده می شود در میان معرض خطر جمعیت مانند ساکنان خانه سالمندان در بیمارستان بستری بیماران و کارکنان مراقبت های بهداشتی.

مطالعات قبلی نشان داده اند و یا پیشنهاد منفی کاذب در این جمعیت.

برای تجزیه و تحلیل جدید این تیم تحقیقاتی بررسی RT-PCR داده ها از آزمون از هفت مطالعات قبل از جمله دو قبل از چاپ و پنج همکار بررسی مقالات. این مطالعات تحت پوشش مجموع 1,330 تنفسی سواب نمونه از انواع موضوعات از جمله بیمارستان بستری بیماران و کسانی که شناسایی از طریق تماس با ردیابی به صورت سرپایی.

از این اطلاعات محققان محاسبه روزانه منفی کاذب نرخ ها را ساخته اند خود را آماری کد و داده های در دسترس عموم تا نتایج را می توان به روز شده به عنوان داده های بیشتر منتشر شده است.

محققان تخمین زده می شود که این آزمایش با SARS-CoV-2 در چهار روز پس از عفونت شد 67 درصد بیشتر احتمال دارد برای تست منفی حتی اگر آنها به حال ویروس.

Early Covid-19 tests is likely to produce "false negative" results.
افراد مورد آزمایش با SARS-CoV-2 در چهار روز پس از عفونت شد 67 درصد بیشتر احتمال دارد برای تست منفی حتی اگر آنها به حال ویروس. Pixabay

همچنین بخوانید: PETA می نویسد به دولت بیش از ممنوعیت تجارت آنلاین حیوانات خانگی

زمانی که بیمار به طور متوسط شروع نمایش علائم ویروس منفی کاذب نرخ 38 درصد است. آزمون انجام شده بهترین هشت روز پس از عفونت اما حتی پس از آن تا به حال منفی کاذب نرخ 20 درصد به معنای یک پنجم افرادی که به این ویروس تا به حال منفی نتیجه آزمون.

به گفته محققان تلاش های مداوم برای بهبود تست و درک بهتر عملکرد خود را در انواع زمینه های حیاتی خواهد بود که بیشتر افراد مبتلا به این ویروس هستند و آزمایش های بیشتری نیاز است.

"هر چه زودتر مردم را می توان با دقت تست شده و جدا از دیگران بهتر از ما می توانید کنترل گسترش ویروس" نویسندگان نوشت. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن