استاد خود را Teen Patti مهارت در این مستند دوره

برنامه های شبکه های اجتماعی سرهم بندی کردن این است که از دادن کمک های مالی به ارزش یک روپیه لاخ هر یک به 13 ک

توسط ABDOOSNEWS در 9 خرداد 1399
Entrepreneurs
برنامه های شبکه های اجتماعی سرهم بندی کردن این است که از دادن کمک های مالی به ارزش یک روپیه لاخ هر یک به 13 کارآفرینان در هند. Pixabay

توسط SIDDHI JAIN

در یک ابتکار عمل برای خدمت به جوامع محلی و حمایت از کسب و کارهای کوچک, شبکه های اجتماعی برنامه سرهم بندی کردن این است که از دادن کمک های مالی به ارزش یک روپیه لاخ هر یک به 13 کارآفرینان در هند. بخشی از یک گروه از 150+ کسب و کار آن است که monetarily حمایت در 11 کشور در موقع حرکت در یک زمان می آید زمانی که شرکت خود را در آستانه با توجه به Covid-19 بحران است.

سرهم بندی کردن جامعه کمک مالی برنامه راه اندازی در پرتو جهانی همه گیر با هدف حمایت از کسب و کارهای محلی و کارگران خود را در اطراف جهان و نگه داشتن آنها را شناور در حالی که پول کمیاب است. برنامه ارائه شده در ایالات متحده و بریتانیا و روسیه و آلمان و استرالیا و هند و فرانسه و کانادا و مکزیک و ایرلند و نیوزیلند.

"هنگامی که ما برای اولین بار متوجه همه چیز شد و جدی گرفتن در ماه مارس ما هم کشیده رهبران در سراسر شرکت به شکل از چگونه ما می توانیم پشتیبانی از هر دو ما و کارکنان ما سرهم بندی کردن جامعه از نزدیک به بیش از 90 میلیون کاربر در 150 کشور بی سابقه ای در طول این زمان. ما تمام اخبار روزانه و خواندن به روز رسانی ساعتی. متاسفانه وضعیت کلی بود و به سرعت در حال تغییر وجود دارد و درجات مختلفی از شدت و در هر بازار است که ما در عمل. برخی از مناطق شد رفتن کامل مستند بلافاصله در حالی که دیگران بودند چند روز یا چند هفته پشت سر گذاشت.

"همه از این اتفاق می افتند ما شروع به دیدن گزارش های اولیه که یک بیماری همه گیر از این اندازه و با این سطح از تاثیر بالقوه می تواند باعث تنهایی و انزوا و ویرانی اقتصادی – و ما می دانستیم که سرهم بندی کردن می تواند کمک کند. با استفاده از سرهم بندی کردن به عنوان یک راه برای همیشه در ارتباط ماندن به املاک مردم در طول این زمان و یا به ارائه پشتیبانی پولی برای صاحبان کسب و کار کوچک ما می دانستیم که ما تا به حال به سرعت عمل برای حمایت از جامعه ما" Priti Joshi, معاون رئیس جمهور از استراتژی در سرهم بندی کردن گفت IANSlife یک ایمیل به در.

آغاز مارس 26, در هند, برنامه های کاربردی در دسترس بودند از طریق یک فرم ثبت نام آنلاین در دسترس در تمام سه حالت برنامه (تاریخ بورس و Bizz). کاربران این فرصت را به ارسال یک مطلب را برای خود به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک و یا معرفی یک کسب و کار کوچک در جامعه خود را. به عنوان مهلت بسته شده در مارس 9, تیم دیدم یک پاسخ فوق العاده ای.

Small business
در پرتو جهانی همه گیر این کمپین با هدف حمایت از کسب و کارهای محلی و کارگران خود را. Pixabay

"در عرض دو هفته ما را دریافت بیش از 2000 مدخل در هند از کسب و کارهای کوچک شده اند که تحت تاثیر بحران" Joshi گفت.

13 متقابل صنعت MSMEs که با دریافت این کمک مالی شامل فرهنگ Aangan یک شرکت است که در حال توسعه روستاها به عنوان مقصد توریستی; آرزوی صندلی یک خانه رشد زنان-led نام تجاری طراحی ایجاد artisanal محصولات عنوان کامل گزینه هدیه; و متصدی جمعی است که با هدف انتشار آثار مستقل و یا آینده بصری هنرمندان و نوازندگان.

از این مد بخش گیرندگان شامل Alankaara هند کوچک صنایع دستی مبتنی بر studio کار با بخش های کوچکی از زنان SHGs; و Bunavat خرده فروشی خصوصی محدود که ترویج پایدار اخلاقی و مد بی انتها.

در بهداشت و درمان CSR و بخش کسب و کار آنها را انتخاب کرده اند Bloodport Healthtech راه حل های که صرفه جویی در زندگی خود را با استفاده از پلت فرم های دیجیتال برای بانک خون و اهدای خون درایوهای; پیشگیری از خودکشی در هند بنیاد غیر انتفاعی ارائه می دهد که رایگان خدمات مشاوره به Covid-19 تحت تاثیر قرار; Mitti طرح های اجتماعی بنیاد غیر انتفاعی کار برای معیشت پایدار فرصت ها برای افراد معلول; Thinkerbell Labs است که ساخته شده است یک فن آوری اکوسیستم برای فعال کردن خود و یادگیری کلاس آموزش خط بریل و منطقه ای; و خوشحال لاک پشت OPC Pvt با مسئولیت محدود bootstrapped شرکت است که با این نسخهها کار به سمت به حداقل رساندن مصرف پلاستیکی.

در F&B و مهمان نوازی, کمک های مالی داده خواهد شد و به مزرعه کوچک شرکت ، که تولید میوه و سبزیجات و ادویه جات ترشی جات با استفاده از کودهای آلی در MP; Happyjars.در یک و سلامت مواد غذایی با نام تجاری از هاریانا ارائه می دهد که طبیعی, بادام زمینی, بادام و بادام هندی مهره کره; و Poshinda رستوران که منبع مواد تشکیل دهنده از کشاورزان مناطق روستایی و خدمت به مواد غذایی به کشاورزان و دانش آموزانی که از مناطق روستایی به امبجگی برای کار.

Bumble initiative
13 متقابل صنعت MSMEs دریافت این کمک هزینه. Pixabay

پیشگیری از خودکشی در هند بنیاد گفت IANSlife: "ما با استفاده از که-استراتژی توصیه می شود به نام Gatekeeper آموزش برای جلوگیری از خودکشی. هدف ما برای کمک به افراد با استفاده از شواهد مبتنی بر مداخلات با ایجاد آگاهی از طریق مذاکرات و کارگاه های آموزشی در پیشگیری از خودکشی. COVID-19 تحت فشار قرار دادند تا ما را به شدت قطار همه ما در دایره در حال رشد به وکیل کسانی که از لحاظ احساسی مضطرب/ خودکشی با توجه به عدم قطعیت/تنهایی همه گیر شده است به همراه آورده.

همچنین بخوانید: سیگار کشیدن: آن عوارض بیماری در باروری و تولد کودک

"متاسفانه به ادامه آموزش متخصصان سلامت روانی ما فاقد بودجه به عنوان COVID-19 نهفته است ما بودجه خط لوله و حذف ما چهره به چهره کسب و کار برای میزبان آموزش با مردم عوام دانش آموزان و یا/و شرکت های بزرگ و حرفه ای. وضعیت کنونی منجر به افزایش تقاضا اما کمتر تمایل به پرداخت. شده است وجود دارد هرگز یک شدید سنبله در حوادث از خود آسیب افکار خودکشی یا اقدام به خودکشی در گذشته بوده است. با کمک مالی از سرهم بندی کردن ما دوباره در ادامه به آموزش مردم عادی و روان, بهداشت حرفه ای که ما در مقابل آستر به حمایت عاطفی افراد مضطرب." کمک های مالی داده خواهد شد و به برندگان این هفته طبق سرهم بندی کردن. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب