ماسک های فرسوده در طول همه گیر باید به طور منظم شسته

پزشکان خواست انگلستان به قطع مصرف گوشت برای جلوگیری از آینده بیماری همه گیر. Pixabay تیوی انگلستان نیاز به شدت

توسط ABDOOSNEWS در 3 خرداد 1399
meat
پزشکان خواست انگلستان به قطع مصرف گوشت برای جلوگیری از آینده بیماری همه گیر. Pixabay

تیوی انگلستان نیاز به شدت کاهش گوشت آن مصرف برای جلوگیری از آینده بهداشت جهانی بحران یک گروه از پزشکان هشدار داده اند.

گیاهی بهداشت حرفه ای (PBHP) گفت که ارتباط بین بیماری عمده شیوع و کشاورزی کارخانه است که "جاروب زیر فرش" در میان بیماری همه گیر کوروناویروس به عنوان آنها را به یک موج از کارشناسان اصرار مردم برای رفتن وگان روزنامه مترو گزارش شده است.

اکثریت قریب به اتفاق از بیماریهای عفونی است که در ظاهر انسان ها در طول قرن گذشته بوده است ناشی از دستکاری با پرورشی حیوانات و زیستگاه آنها از جمله آنفولانزای خوکی (خوک ها), آنفولانزای مرغی (پرندگان) و آنفلوآنزای اسپانیایی (مرغ).

صحبت کردن در مترو, روزنامه PBHP موسس و مشاور Haematologist در کالج کینگ بیمارستان Shireen Kassam گفت که یکی دیگر از شیوع بیماری بود "اجتناب ناپذیر اگر ما حرکت به سمت یک رژیم غذایی گیاهی".

doctor-meat
کارشناسان اصرار مردم برای رفتن وگان. Pixabay

در انگلستان تقاضا برای گوشت ارزان به سوخت بزرگ و گسترش کارخانه کشاورزی – بحث روند که اغلب می بیند هزاران نفر از حیوانات در حال بسته بندی کوچک و غیربهداشتی قفس.

این "فراهم می کند و شرایط مناسب برای تولید رمان عفونت با بیماری همه گیر و همه گیر بالقوه" و همچنین نیاز به استفاده گسترده از آنتی بیوتیک ها در حیوانات "کمک به یک بحران در مقاومت آنتی بيوتيکی در میان انسان ها", Kassam گفت.

"100 سال گذشته نشان داده است که بیماری های همه گیر را ادامه خواهد داد مگر اینکه ما تغییر راه ما می خورند و ما چگونه مواد غذایی تولید می شود.

"بیماری گسترش یافته است که عمدتا از طریق سلول ما لازم نیست که زمین ظرفیت برای تغذیه 8 میلیارد نفر بر روی این سیاره دامنه رایگان.

asparagus-meat
رژیم غذایی فقیر هستند و علت اصلی شرایط بهداشتی مزمن در بزرگسالان در انگلستان است. Pixabay

"ما در این مسابقه برای پیدا کردن یک ضد ویروس اما دیگر از HIV وجود دارد تعداد بسیار کمی از ویروس ها که در آن وجود دارد بسیار موثر مواد مخدر در دسترس است. (واکسن) است و نه فقط رفتن برای نجات ما مشکلات وجود دارد که خطر یک جهش است که می تواند دوباره در چند سال.

همچنین بخوانید: مسنجر اتاق ها: Facebook گروه چت تصویری از ویژگی های موجود در Instagram

"ما نیاز به یادگیری از اشتباهات ما. ما نیاز به تغییر استفاده از زمین برای رشد لوبیا و حبوبات ما نیاز به یک سیستم تغییر" او به این روزنامه گفت.

رژیم غذایی فقیر هستند و علت اصلی شرایط بهداشتی مزمن در بزرگسالان در انگلستان در حالی که از قبل موجود شرایط پزشکی مانند چاقی و دیابت دیده می شود به عنوان عوامل خطر در ابتلا به COVID-19 که آلوده 252,246 peopled و کشته 36,124 در کشور تا کنون.

تحقیقات از دانشگاه آکسفورد در سال گذشته یافت می شود مواد غذایی با بیشترین اثرات منفی زیست محیطی مانند فرآوری نشده و فرآوری شده گوشت قرمز در ارتباط بودند با بیشترین افزایش خطر بیماری های, در حالی که مواد غذایی در ارتباط با بهبود سلامت (دانه کامل غلات و حبوبات و میوه و سبزیجات و حبوبات و آجیل و برخی از روغن های گیاهی سرشار از چربی های اشباع نشده مانند روغن زیتون) را در میان کمترین اثرات زیست محیطی. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب