علامت ممکن است در برابر او شیطانی به سمت

اگر وجود دارد هر رویداد منفرد در تاریخ اخیر است که مردم با هوستون بیشتر از جمعی مورد, بلوز, آن را به طوفان هار

توسط ABDOOSNEWS در 19 تیر 1399

اگر وجود دارد هر رویداد منفرد در تاریخ اخیر است که مردم با هوستون بیشتر از جمعی مورد, بلوز, آن را به طوفان هاروی. و در حالی که از آن شده است تقریبا سه سال از آنجا که اکثر مهمان ناخواسته وارد این شهر ضرب المثلی آستان آن را هنوز هم بسیار در ذهن مستقر در هوستون بلوز راک علامت ممکن است.

"یک داغ اوت شب هاروی در اطراف آمد/و او در سمت چپ بسیار غم و اندوه در خوب قدیمی شهر هوستون" از خواننده/گیتاریست ارائه می دهد خود را خشن آهنگ "هاروی سمت کثیف." "در این شهر بزرگ آن می تواند سخت برای پیدا کردن/بیشتر مرگ و نابودی از او پشت سر گذاشت."

Mark May Confronts His Demonic Side

سواحل خلیج فارس, سوابق پوشش

یکی به راحتی می توانید تصویر یک فیلم ممکن است انجام این یکی او و گیتار خود را بالا screeching در بالای جی پی مورگان چیس برج مرکز شهر به عنوان بادها و باران پور در اطراف او. اما او می خواهد به روشن شدن موضوع است و در واقع گه ویرانگر هواشناسی نوع است.

"این نه در مورد Harvey Weinstein!" ممکن است می خندد. "طوفان هاروی بود احمقانه ترین چیزی که اتفاق می افتد به این شهرستان است. خوب تا این coronavirus مسائل است. اما فقط دیدن خانه های مردم آب گرفتگی با 10 یا 15 فوت آب است. حتی اگر شما فقط پنج اینچ, شما تا به حال برای رفتن و تمیز کردن و بازسازی است. آن را تحت تاثیر قرار بسیاری از مردم و ترسناک بود برای دیدن این شهر به وقفه."

و در حالی که ممکن است می گوید که او خوش شانس بود که در او نیست زنده در یک منطقه در آن زمان که آب گرفتگی او تا به حال بسیاری از دوستان که بود و "از دست رفته بسیاری از مسائل است." او اضافه می کند که به نام "هاروی" نوع dorky و آن را قطعا بهتر است برای او lyrically به نوشتن در مورد طوفان کاترینا به جای.

که مسیر و 10 نفر دیگر ساخته شده علامت ممکن است گروه رکورد جدید Deep Dark Demon. آن را در آینده در تاریخ 17 ژوئیه در سواحل خلیج فارس, سوابق, برچسب های متعلق به چند بازیکن با استعداد/تهیه کننده مایک Zito (رویال جنوب اخوان).

عمیق, تاریک, دیو است که در واقع یکی از بهترین تلاش از یک مجری که موسیقی ریشه اجرا در هوستون پس از او وارد اینجا در اوایل 1980s. هسته صف شامل ممکن است در خواننده/گیتار بیلی چاه (گیتار) دارل بند دار (باس) و جکسون براندون و Geronimo کالدرون (درامز). نیز وجود دارد ظاهر از اریک Demmer (ساکس) بری Seelen و شاون آلن (کیبورد), Al Pagliuso (سازهای کوبه ای) و مایک Zito خود (گیتار). ممکن است نوشت: همه از آهنگ های به جز "مرد نامرئی" و او تولید انتشار با کالدرون ثبت شده در هوستون Westroom ضبط.

Mark May: A mainstay in the Houston blues rock scene.

علامت ممکن است: یک عامل اصلی در هوستون بلوز راک ،

عکس توسط وندی ترنر

این آهنگ ها در اعماق تاریک شیطان پوشش بسیاری از زمین. از شادی در پارتی مختلط از "کباب و بلوز" بد بو "نورد Me Down,", و, وابسته به عشق شهوانی "برای عشق" به بازتاب آهسته بلوز از چیزی "خوب" و بلوز عمیق از عنوان آهنگ.

آخرین نوشته ممکن است به عنوان یک ویترین زمانی که او یکی از دو نفر از هنرمندان به نمایندگی از هوستون در سال 2018 بین المللی بلوز چالش رقابت در ممفیس.

"آن را نمی کند به شما کمک کند هنگامی که شما وجود دارد و فقط سنگ, بنابراین من می خواستم آهسته رانندگی, مدرسه قدیمی, بلوز, آهنگ," او می گوید. "هر کسی در زمینه مسائل است که آنها را به مقابله با شیاطین است که آنها باید برای غلبه بر برای دریافت از طریق زندگی است. آن را در مورد آن."

"راه رفتن که درب" موفق به یاد هر دو قوس فرشتگان و Allman Brothers Band — دومی که ممکن است می داند که کمی در مورد که او چندین سال را صرف سفر با ABB عضو موسس Dickey بتی در خود را بزرگ جنوبی گروه است. آهنگ های دیگر را به ذهن Stevie Ray Vaughan (شیرین"موسیقی") و یا سانتانا ("بازگشت"). اما اشتباه نکنید – علامت ممکن است به طور کامل خود هنرمند.

و در بسیاری از آهنگ های آوریل طول می کشد تمدید تکنوازی گیتار است که طیف وسیعی از سریع انگشتی توجه داشته باشید تنها چیدن به قدرت آتشین آکورد. این تصادفی نیست که گیتار در حال حاضر بیشتر از گذشته خود را چندین پرونده. "من می خواستم آن را به یک کمی بیشتر مانند ما اجراهای زنده و پویا است. من در تلاش برای ایجاد لحظات بزرگ در آهنگ ها و من فکر نمی کنم من را دستگیر کرده ایم که در بسیاری از آلبوم های دیگر" او ارائه می دهد.

ثبت نزدیک "آخرین سوار" یکی می تواند بخشیده شود و به فرض آن ممکن است خود وداع جاده ها و موسیقی آن شعر و پایان زندگی حساب تم. اما نگران نباشید, طرفداران علامت ممکن نیست هر جای رفتن است. و او کاملا سالم است.

"وجود دارد هیچ وضعیت پزشکی!" او می خندد هنگامی که آن را پیشنهاد کرد شاید او را نگه داشتن چیزی از خبرنگار نافذ سوالات.

"من فقط به حال بسیاری از دوستان که گذشت و شما هرگز واقعا می دانم زمانی که چیزی اتفاق می افتد به شما. آن هم فقط در مورد گرفتن و فکر کردن در مورد چیزهایی که اتفاق افتاده است در شما. شما نمی توانید به صرف تمام عمر خود را بدون حتی به طور تصادفی صدمه زدن به برخی از مردم است. و شما فکر می کنم در مورد چیزهایی که شما می توانید به را تشکیل می دهند که یا به چیزهایی که در مورد خودتان است."

البته اعماق تاریک شیطان است منتشر شده در عصر Coronavirus معنی است که ممکن است واقعا نمی تواند بازی بسیاری از کنسرت به ترویج آن (هر چند او انجام داده چند یک را نشان می دهد). بنابراین او را به یادگیری انطباق.

"جالب آن زمان. من در تلاش برای نگاه کردن به آن به عنوان یک تجربه یادگیری است. من بیشتر با تکنولوژی زرنگ و دانا و رسانه های اجتماعی ، من فقط اولین livestream! و آن را کمی nerve-wracking چرا که من یک هنرمند انفرادی, من به طور معمول بازی با یک گروه. من راحت تر در مقابل 10000 نفر از تلفن همراه!" او می خندد.

"من می دانم که من رو به یاد بگیرند که برای ارتباط با مخاطبان من در راه های جدید و متفاوت در حال حاضر, اما من مطمئن هستم که دست مباحث. آن را عجیب و غریب به نشستن در خانه بسیار, به خصوص با آلبوم جدید."

عمیق, تاریک, دیو بیرون می آید جولای 17 و در دسترس خواهد بود در جریان خدمات آیتونز و آمازون موسیقی. نسخه فیزیکی نیز در دسترس خواهد بود در ماه مه در وب سایت MarkMay.com



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب