بسیاری از اردوگاه تابستانی برنامه های در ناپل فورت مایرز کیپ کرال حرکت آنلاین در پی COVID-19

دمار از روزگارمان درآورد Jordyn Matez ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 11:00 AM EDT مارس 19 سال 2020جنوب غربی فلورید

توسط ABDOOSNEWS در 31 اردیبهشت 1399

جنوب غربی فلوریدا سازمانهای سازی اردوگاه های تابستانی خود را به برنامه های مجازی به عنوان عدم قطعیت و اجتماعی فاصله مانع توانایی خود را برای ارائه فیزیکی برنامه نویسی.

در حالی که در فلوریدا اقامت در خانه سفارش تمام شده در مارس 4, بسیاری از محدودیت ها هنوز ایستاده در راه برنامه های تابستانی: فلوریدا فاز یکی از بازگشایی دولت مشخص نیست دستورالعمل برای از سرگیری برنامه های تابستانی.

اکثر برنامه های تابستانی یا تعویق و یا لغو ثبت نام برای تابستان. شهر ناپل و محافظت از جنوب غربی فلوریدا باید هر دو حالت تعلیق ثبت نام به طور نامحدود.

اجازه دهید غذا خوردن: 63 رستوران بازگشایی در جنوب غربی فلوریدا. هر از دست رفته ؟ اجازه دهید ما می دانیم

Artis—ناپل تصمیم مارس 1 به تعلیق تمام تابستان 2020 جوانان برنامه نویسی که شامل هفت برنامه های طراحی شده برای جوانان نوازندگان.

"در حالی که ما عمیقا تاسف ضرورت به انجام آن را در بهترین منافع جامعه ما همانطور که همه ما همچنان به مبارزه با این بحران بهداشت عمومی," Artis—ناپل در بیانیه ای گفت.

به طور مشابه, ناپل, باغ وحش است و نه ارائه آن "اردوگاه وحشی" در تابستان امسال گفت: Courtney Goff از ناپل باغ وحش.

در حالی که لی شهرستان هیچ مجموعه تاریخ برای از سرگیری اردوگاه تابستانی طرح در پارک ها و تفریح و سرگرمی سایت, ذغال سنگ شهرستان و کیپ مرجان پارک و تفریح را اعلام کرد قصد دارد برای میزبان در فرد تابستان برنامه نویسی.

لی شهرستان تدریجی است در خدمات به عنوان توصیه شده توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری و دیگر سازمان های لی گفت: شهرستان سخنگوی تیم Engstrøm.

کیپ مرجان پارک و تفریح و سرگرمی بخش ارائه شده است برنامه به عنوان امکانات بازگشایی شده است. اطلاعات در مورد باز کردن امکانات می تواند بر روی وب سایت خود را و اردوگاه مشاور برنامه را می توان آنلاین به عنوان به خوبی.

ذغال سنگ شهرستان به تازگی اعلام کرد آن روز تابستان اردوگاه خواهد بود عامل با محدودیت های سفت و سخت و همچنین هفته تخصص اردوگاه مانند قایقرانی, اسکی و ورزش های اردوگاه.

"اردوگاه های تابستانی شامل انواع فعالیت های سازمان یافته اجتماعی فاصله است که طراحی شده برای دیدار با, اجتماعی و فیزیکی و رشد و نمو نیاز ما کمپ در یک بازی سرگرم کننده و حمایت محیط زیست" ذغال سنگ شهرستان گفت: در آزادی مطبوعات.

پدر و مادر می توانید آنلاین به ثبت نام بچه ها برای روز اردوگاه که اجرا خواهد شد از دوشنبه, ژوئن 8 تا جمعه اوت. 7.

هنوز سازمان های محلی باقی می ماند و در مسیر به جوانان تابستان سزاوار آنها — حتی اگر که تابستان طول می کشد به نوبه خود متفاوت. بسیار شبیه مدارس دولتی مبارزه با رمان coronavirus از طریق مجازی آموزش بسیاری از تابستان برنامه های در حال اجرا را از طریق های مختلف سیستم عامل های مجازی.

ناپل باغ گیاه شناسی مکرر تابستان مقصد برای خانواده ها است که با تکیه بر رسانه های اجتماعی برای نگه داشتن سرگرم کننده در حال رشد است.

این StayPlanted ابتکار ارائه می دهد منابع در دسترس به هر کسی با دسترسی Wi-Fi از جمله یک لیست گسترده ای از تعاملی "آیا خودتان آن را" فعالیت به برد در خانه است. این باغ همچنین تشویق خانواده ها برای به اشتراک گذاری خود را در خانه سرگرم کننده از طریق رسانه های اجتماعی با هشتگ #ProjectStayPlanted.

به طور چشمگیری تمایل اعضای خانواده ناپل بازیکنان با استفاده از رسانه های اجتماعی به نمایش گذاشتن جوانی بازیگران.

در ازای تابستانی محصولات, جامعه تئاتر شرکت را تشویق می کند بچه ها "جدی مورد تولید هنر در طول این زمان منحصر به فرد" برای شرکت در "Infinite" کلاس برای یادگیری در مورد انجام در سیستم عامل جدید.

Infinite یک برنامه رسانه های اجتماعی اجازه می دهد تا به کاربران برای ارسال و به اشتراک گذاری فیلم کوتاه, کلیپ, پیشی, Facebook, Youtube و Instagram در برنامه محبوبیت در سپتامبر 2019. برنامه های استفاده شده توسط بیش از 800 میلیون نفر در سراسر جهان و کاربر به طور متوسط خرج می کند تا سه ساعت به طور متوسط در هر روز.

دو Infinite کلاس های ارائه شده توسط بازیکنان شامل آموزش در تمام جنبه های عملکرد و تنظیم خواهد شد تا دانش آموزان با مجازی نمونه کارها از کار آنها می توانید استفاده کنید برای آینده ارسالی.

گذشته از این رسانه اجتماعی بشود برنامه بازیکنان ارائه چندین مجازی تابستان برنامه های متمرکز بر تریک بازیگری و تصویر.

جنوب غربی فلوریدا محلی تنها کسانی نیستند که تقلا برای برنامه های تابستانی و شرکت های ملی در حال تلاش برای سهولت ذهن پدر و مادر را به عنوان به خوبی.

دیزنی ارائه یک جریان ثابت از محتوا در جریان آن پلت فرم دیزنی به علاوه از جمله انتشار "یخ زده 2" در خانه جریان سه ماه اولیه و جریان پیکسار را به بعد" تنها چند هفته پس از اکران آن در سینما.

Hasbro راه اندازی "خانه سرگرمی" ابتکار در اواخر ماه مارس به ارائه منابع به خانواده ها در خانه. وب سایت مبتنی بر ابتکار ویژگی های فعالیت های به نگه داشتن بچه ها اشغال شده و, ایده برای بازی ها و نکاتی برای, خانواده, زمان پخش برای کمک به نگه داشتن آنهایی که کمی تحریک شده.

را "صفحه اصلی سرگرمی" سایت همچنین دارای پدر و مادر راه حل های طراحی شده برای کمک به خانواده های مقابله با افزایش استرس در طول بیماری همه گیر. سایت "بی باک نوع" ابتکار عمل ارائه می دهد شیوه های تمرکز حواس برای بچه ها و پدر و مادر.

Bookworms در خانواده ممکن است لذت بردن از هری پاتر در خانه آنلاین hub برای خواندن مبتنی بر منابع و فعالیت های. خانواده ها می توانند دسترسی صنایع دستی جادویی ویدئوها مضمون پازل و سرگرمی و به ویژه سهم از ماشین و اسکولاستیک.

سایت خود را rebranded نسخه Pottermore که برخی از والدین ممکن است به یاد داشته باشید بازی در اوایل سال 2012.

دمار از روزگارمان درآورد Jordyn Matez است ویژگی های کارمند برای ناپل اخبار روزانه و اخبار مطبوعات. او در توییتر دنبال کنید: @jordynmatez ایمیل خود را در jmatez@gannett.com



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب