مرد متهم اجاره سرقت خودرو در ر. و اتهامات عنوان شده علیه پلیس پس از پیدا کردن او با کلید

مایکل براون فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 1:25 PM EDT Jun 16, 2020یک حیاط با سابقه grand theft auto محکومی

توسط ABDOOSNEWS در 28 خرداد 1399

یک حیاط با سابقه grand theft auto محکومیت متهم شده است با سرقت خودرو در جنوب غربی فلوریدا فرودگاه بین المللی.

رالف John Davis, 55 متهم شد دوشنبه با دو فقره سرقت خودرو و یک تعداد از loitering بعد از پلیس او را در دراز مدت پارکینگ در فرودگاه با کلید به دو سرقت اتومبیل کرایه در جیب خود. هر دو خودرو شد در این نزدیکی هست.

پلیس تا به حال شده است به نام زیادی اجاره پس از کارکنان گفت: آنها معتقد بودند یک هیوندای الانترا تا به حال فقط به سرقت رفته است.

به دنبال به خرید یک ماشین؟: هرتز فروش هزاران نفر از اتومبیل های مورد استفاده در ناوگان خود را در ورشکستگی در قیمت های مقرون به صرفه

یکی دیگر از سرقت وسیله نقلیه, نیز سیاه, هیوندای الانترا رها شده بود در فرودگاه به دلایل حاوی اموال برچسب عنوان متعلق به دیویس.

هیوندای یافت می شده اند اجاره از ماه فوریه بود و صفحات متصل است که متعلق به اجاره یک جیپ از سرمایه گذاری.

اجاره کارگران شرکت پلیس گفت که آنها تا به حال تماس با Davis زودتر پس از دیدن او در یکی از سرقت وسایل نقلیه و نیز راه رفتن در اطراف در داخل ماشین اجاره گاراژ نگاه کردن به وسایل نقلیه است.

او گفت: یک کارمند او انتقال خودرو او در یک آژانس کرایه در ناپل. کارمند اجازه داده او را به درایو دور با توجه به گزارش پلیس.

پس از دستگیری او Davis, شکایت از تنگی نفس و گرفته بود به سواحل خلیج فارس مرکز پزشکی در فورت مایرز. او پزشکی پاک گرفته و به لی زندان شهرستان است.

او در زندان تحت $10,750 اوراق قرضه خواهد شد و arraigned جولای 20.

دیویس خدمت 5 سال حبس شروع و در سال 2003 به سه فقره سرقت خودرو در شهرستان میامی-Dade. او همچنین اعتقادات قبلی خدمت جملات برای grand theft تقلب و جعل در سال 1991 و 1993 از فعالیت در Broward و میامی-Dade شهرستان.

اتصال با آخرین اخبار خبرنگار مایکل براون: MichaelBraunNP (Facebook), @MichaelBraunNP (توییتر) و یا mbraun@news-press.com.

روزنامه نگاری مهم است. حمایت خود را مهم است. مشترک شدن در اخبار مطبوعات.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب