اکثریت جنوب غربی فلوریدا کسب و کار از دست داده و بیش از نیمی از تقاضای خود را در مارس بررسی می گوید:

دیوید Dorsey فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 3:42 PM EDT Jun 11, 2020تقریبا 200 جنوب غربی فلوریدا کسب و کار

توسط ABDOOSNEWS در 23 خرداد 1399

تقریبا 200 جنوب غربی فلوریدا کسب و کار مورد بررسی قرار گرفته است برای توصیف مالی ویرانی های ناشی از بیماری همه گیر کوروناویروس.

یک نتیجه گیری از 45 صفحه گزارش شده ،

FGCU منطقه ای تحقیقات اقتصادی موسسه در بر داشت زیر را در آن سوم از حداقل چهار نظرسنجی برنامه ریزی شده. آخرین صورت گرفت, مارس 24-30 مه و دیگری برنامه ریزی شده است برای هفته آخر ماه ژوئن است.

نکات برجسته:

  • 78% گزارش کاهش در تقاضای مشتری.
  • 56 درصد گزارش کاهش تقاضا بیش از 50٪.
  • 15 درصد گزارش افزایش در تقاضا.
  • کسب و کار از کمتر از 25 کارمند رنج می برد بیشتر از کسب و کارهای بزرگتر که 64 درصد از شرکت های کوچک گزارش داد کاهش بیش از 50% نسبت به 40 درصد از کسب و کارهای بزرگتر.

"در این بررسی آنچه مرا شگفت زده کرد تا حدی بود که همه چیز هنوز هم تلخ" گفت: Christopher وستلی رئیس FGCU را Lutgert دانشکده کسب و کار. "کسب و کار تقاضا بود و هنوز هم به آنچه که ما را مرتبط با بهبود اقتصاد منطقه ای. من تا به حال پیش بینی شده تا حدودی بیشتر از خوش بینی.

"از آنجا که در این مرحله از بازی ما را دیده اند اثرات محرک. اما هیچ. تقاضا هنوز هم پایین است. درآمد هنوز هم پایین است."

تعداد شرکت کنندگان در نظرسنجی به طور پیوسته کاهش یافته و از حدود 950 در اواخر ماه مارس به بیش از 400 در اواخر ماه آوریل به کمتر از 200 در اواخر ماه مه.

"یک سوم بود که این هفته از روز یادبود" دلقک گفت. "که ممکن است تحت تاثیر پاسخ. پاسخ هنوز به اندازه کافی خوب به سعی کنید به پیگیری معیار ما در اواخر ماه مارس است."

این نظرسنجی همچنین تحت پوشش:

  • درآمد فروش کاهش یافت 84% حتی در اواخر ماه مه
  • موقت در مقابل پيام با 61 درصد با توجه به رکود موقت در حالی که 25 درصد گفت: آنها خواهد بود به طور دائم آسیب دیده
  • کار از خانه با 51 درصد از شرکت ها هنوز هم با داشتن کارکنان از خانه
  • Furloughed کارگران rehired با 60 درصد از شرکت ها نمی آوردن furloughed کارکنان

"اقتصاد بسیار پیچیده" دلقک گفت. "شما نمی توانید فقط آن را تعطیل خواهم که کشیدن یک اهرم و آن را به جایی که قبل از آن بود.

"من فکر می کنم ما می بینیم بیشتر خوش بینی در اینجا به دلیل محرک پولی خواهد بود رفتن در حال حاضر و کسب و کار باز شد دوباره. رستوران شد و تولید درآمد دوباره. مردم رفتن به محل کار و هزینه های حقوق و دوباره."

اما این اتفاق نمی افتد.

شگفت انگیز ترین برای پیدا کردن وستلی تا به حال با پتانسیل برای دومین اقتصادی shutdown به دلیل بیماری همه گیر.

اکثریت کسانی که مورد مطالعه 52% گفت: آنها را پشتیبانی نمی کند دیگر مستند به اقتصاد اگر COVID-19 موارد سنبله حتی بیشتر از آنها در حال حاضر در حالی که 46 درصد خواهد پشتیبانی یکی دیگر از مستند.

شرکت های کوچک تر بودند به احتمال زیاد به حمایت از یکی دیگر از مستند از آنهایی که بزرگ و 53 ٪ تا 30٪.

این تعجب وستلی به این دلیل که کسب و کارهای کوچک گزارش شده که صدمه دیده بیش از کسب و کارهای بزرگتر در طول خاموش کردن.

"چه منطق پشت این؟" دلقک گفت. "تنها چیزی که من می توانم از فکر می کنم کسب و کارهای کوچک اولیه دریافت کنندگان حقوق و دستمزد طرح حفاظت از وام. این شرکت های بزرگتر شد بسیار کمتر احتمال دارد برای حمایت از آینده مستند. این نوع نشان دهنده آن است که شرکت های بزرگتر می توانید آب و این بهتر از شرکت های کوچکتر. اما آنها نمی توانند آب و هوا را به طور نامحدود. دوم مستند ممکن است بیشتر از تاثیر منفی آنها.

"احساس من این است که مردم در حال تفکر: این است که لازم نیست برای انجام کامل مستند دوباره در این صورت موج دوم. که وجود دارد راه های دیگر برای محافظت از آسیب پذیر بدون خاموش کردن اقتصاد بود."

Jaime چوب یک تازه وارد در FGCU در رشته اقتصاد مشغول به کار در این نظرسنجی از خانه در فورت Lauderdale.

"این یک مقدار زیادی از داده ها را به مطمئن شوید که آن را درست و به آن حس را برای خوانندگان" او گفت:. "این تا حد زیادی به رفتن را از طریق و روند اما جالب است ببینید که چگونه همه چیز را تحت تاثیر کوچک و بزرگ کسب و کار.

"برخی از این واقعا تعجب آور است. بیشتر کسب و کارهای بزرگ بودند نگران این بودن دراز مدت مشکل است. کسب و کارهای بزرگتر بود بیشتر احتیاط بر سلامت دارد بیش از حد."

Westley نیز گفت: اقتصاد فعلی ساخته شده بود به آب و این همه گیر بهتر از سراسر جهان اقتصاد از سال 1918 آنفولانزای همه گیر.

"اقتصاد و سپس شما فقط نمی تواند کار" دلقک گفت. "اگر شما کار نمی کند, شما می توانید زنده ماندن. جالب است که امروز ما می توانیم بحث در مورد در طول یک بیماری همه گیر شما باید به ماندن در خانه. که نه یک لوکس آنها قبلا در ایالات متحده است. آن را می گوید زیادی در مورد چقدر ثروتمند ما هستند."

اتصال با این خبرنگار: David دورسی (Facebook), @DavidADorsey (توییتر).



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب