معرفی رستوران ماژورل به عنوان بهترین رستوران در کرج

رستوران ماژورل یکی از بهترین رستوران های کرج در منطقه مهرشهر است که در سال های اخیر به دلیل برخورد محترمانه کا

توسط مدیر سایت در 2 تیر 1402

رستوران ماژورل یکی از بهترین رستوران های کرج در منطقه مهرشهر است که در سال های اخیر به دلیل برخورد محترمانه کارکنانش، منوی متنوع غذایی و امکانات و خدمات با کیفیت توجه بسیاری از افراد را به خودش جلب کرده است. در این مقاله به بررسی و معرفی کافه رستوران ماژورل خواهیم پرداخت پس ادامه این مقاله را از دست ندهید.

مزایای رستوران ماژورل به عنوان بهترین رستوران کرج

یکی از مزایای رستوران ماژورل منوی غذایی متنوعی است که برای انواع سلیقه ها و رژیم های غذایی طراحی کرده است. شما می توانید منوی غذایی ماژورل را در سایت این رستوران مشاهده کنید. همچنین از نظر مقایسه قیمت با دیگر رستوران های مطرح کرج، ماژورل قیمت های مناسبی را برای منو غذایی خود در نظر گرفته است. برای مشتریان بهترین رستوران در کرج پارکینگ اختصاصی رایگان نیز وجود دارد. در ضمن می توانید برای پرداخت سفارش خود هم به صورت الکتریکی و هم در درون رستوران اقدام کنید.

منوی غذایی متنوع در رستوران ماژورل

منوی رستوران ماژورل به چهار بخش صبحانه، غذا، دسر و نوشیدنی تقسیم بندی شده است. در منوی صبحانه ماژورل از بشقاب سرد ایرانی تا بشقاب صبحانه بین المللی مانند کروسان بیکن و آووکادو و بشقاب انگلیسی برای انواع سلیقه های غذایی در نظر گرفته شده است. در منوی غذا ماژورل، شما می توانید ابتدا یک پیش غذای دوست داشتنی سفارش دهید. این پیش غذا از حمص تا سیب زمینی سرخ کرده و انواع بشقاب سبزیجات باشد. در منوی غذاهای اصلی یک لیست متنوعی از غذاهای ایرانی مانند انواع بشقاب پلوهای رنگی و کباب تا غذاهای فست فود مانند انواع پیتزا، پاستا و سالاد و استیک گردآوری شده است.

در قسمت دسر و نوشیدنی منوی ماژورل می توانید انواع کیک، چیزکیک، باقلوا و انواع نوشیدنی های سرد و گرم را سفارش دهید تا فضای دنج و صمیمی کافه از طعم های جدیدی که کافه رستوران ماژورل برایتان تدارک دیده است، لذت ببرید.

برخورد کارکنان در کافه رستوران ماژورل

در همه روزها حتی اوقات شلوغ بهترین رستوران کرج یعنی ماژورل، برخورد تمامی کارکنان با مشتریان کاملا متشخصانه و محترمانه صورت می گیرد. همه کارکنان از پوششی شیک و متناسب با فضای کافه بهره مند هستند و در آراستگی با مهمانان خود برخورد می کنند و در تلاشند تا سفارش های مشتریان خود را در زمان کمی برای پذیرایی آماده کنند.

موقعیت مکانی رستوران ماژورل

رستوران ماژورل در بلوار شهرداری مهرشهر، خیابان 109 واقع شده است. فضای این رستوران به نوعی طراحی شده است که در نگاه اول شما را به یاد معماری عمارت های قدیمی ایرانی می اندازد. اسم این رستوران از یک باغ عمارت معروف مراکشی به نام ماژورل گرفته شده است و همان طور که مشاهده می کنید در لوگوی این رستوران نیز از پوشش گیاهی و درختی باغ عمارت ماژورل بهره گرفته شده است.

کافه رستوران ماژورل دو فضای سرباز در محوطه سرسبز باغ و فضای سربسته در درون عمارت را برای مهمانان خود در نظر گرفته و به همین دلیل مکان مناسبی برای برگزاری انواع جشن ها، مهمانی و دورهمی های دوستانه و خانوادگی است. البته بهتر است که بدانید برای برگزاری جشن های خاص مانند تولد یا سالگرد ازدواج بهتر است از قبل میز مورد نظر خود را به صورت تلفنی یا حضوری رزرو کنید.

 

رستوران ماژورل؛ محیطی برای تجربه حال خوب

ماژورل به عنوان بهترین رستوران کرج همواره سعی دارد تا با ارائه خدمات با کیفیت، حال خوبی را برای مشتریان خود ایجاد کند. شما می توانید از فضای رستوران ماژورل برای سپری کردن اوقات تنهایی خود یا ثبت یک خاطره فوق العاده با عزیزانتان و یا حتی انجام قرارهای کاری استفاده کنید.

 همچنین می توانید با مشاهده منوی غذایی در سایت ماژورل با شماره تماس های مربوطه ارتباط برقرار و سفارش های خود را ثبت کنید تا در کمترین زمان به صورت بیرون بر به منزل یا محل کارتان ارسال شود. به هر حال برای تجربه حس خوب زندگی به صرف چشیدن طعم های جدید درهای رستوران ماژورل همیشه به رویتان باز است و منتظر دیدار شما در مجموعه سرسبز ماژورل هستیم. در نهایت امیدواریم از مطالعه این مقاله اطلاعات مفیدی را کسب کرده باشید.



منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن