لیست بهترین شرکت های گالوانیزه گرم

لیست شرکت های گالوانیزه گرم ، به معرفی شرکت هایی که به تامین کنندگان، تولید کنندگان ویا مشتریانی که به دنبال گ

توسط مدیر سایت در 13 آذر 1402

لیست شرکت های گالوانیزه گرم ، به معرفی شرکت هایی که به تامین کنندگان، تولید کنندگان ویا مشتریانی که به دنبال گالوانیزه کردن قطعات سفارشی هستند، می پردازد. شرکت های ارائه دهنده خدمات گالوانیزه گرم بخشی از شرکت‌های بزرگ‌تر تولید فولاد هستند که از گالوانیزه کردن همراه با تکنیک‌های دیگر تولید فولاد مانند آبکاری، عملیات حرارتی، شکل‌دهی و غیره استفاده می‌کنند. اتوماسیون، تجهیزات تست، بازرسی دستی و سایر ابزارها و ظرفیت انجام خدمات برای اطمینان از محصولات قابل تایید در هر شرکت دارای اهمیت است. در این مقاله قصد داریم لیست شرکت های گالوانیزه گرم در ایران را معرفی کنیم.

لیست شرکت های گالوانیزه گرم

خدمات گالوانیزه گرم

گالوانیزه گرم یک روش پردازش است که به دلیل هزینه کم و دوام عالی در بسیاری از زمینه ها مورد استفاده قرار می گیرد. این روش که یک فرآیند آبکاری است دارای مقاومت و چسبندگی بالا بوده و با واکنش آلیاژی یا شیمیایی مشخص می شود. برخلاف رنگ معمولی به سادگی کنده نمی شود مگر اینکه در معرض اصطکاک یا ضربه شدید قرار گیرد. از فرآیند آبکاری در سازه های صنعتی، ساختمانی، برج نیروی، گنتری و پایه تجهیزات پست ها، دکل های مخابراتی، دکل های روشنایی، پایه پرچم و دیگر سازه های مشابه که انتظار عمری چند ده ساله مورد انتظار است استفاده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این موضوع مقاله گالوانیزه گرم و یا مقاله مراحل گالوانیزه گرم را بخوانید.

گالوانیزه گرم اصفهان

بهترین شرکت های گالوانیزه گرم

با توجه به کاربردهای مختلف آبکاری گالوانیزه گرم، شرکت هایی که در زمینه ارائه خدمات گالوانیزه گرم در ایران فعال هستند، بسیارند. لیست شرکت های گالوانیزه گرم در ادامه معرفی می شود.

کارخانه تولید سازه های فولادی آرین

گالوانیزه گرم آرین تولید کارخانه توسعه سازه های فولادی آرین در اصفهان است. این کارخانه یکی از بزرگترین شرکت های ارائه خدمات در زمینه خدمات گالوانیزه گرم است که با در اختیار داشتن امکانات رنگ و سندبلاست برای سازه های صنعتی و ساختمانی و گالوانیزه گرم برای دکل های انتقال نیرو، روشنایی و مخابراتی ارائه خدمت می کند. با توجه به اینکه در حجم وسیع عملیات آبکاری گالوانیزه گرم را انجام می دهد هزینه گالوانیز گرم نسبت به سایر شرکت ها ارزان تر است. اگر قصد آبکاری انواع پایه های فولادین ساختمانی، صنعتی، دکل های مخابراتی و برج های روشنایی و دیگر سازه های مشابه را دارید کارخانه تولید سازه های فولادی آرین بهترین گزینه است.کارخانه تولید سازه های فولادی آرین با در اختیارگرفتن وسایل ازمایشگاهی مجهز همچنین مهندسین باتجربه اماده همکاری با کلیه شرکتها، صنعتگران و تولید کنندگان است.

شرکت توسعه سازه های فولادی آرین

شرکت توسعه سازه های فولادی آرین که با در اختیار داشتن واحد مهندسی و طراحی کارآمد، کارخانه با تجهیزات کامل گالوانیزه گرم کلیه نیازمندی های مربوط به ساخت سازه های صنعتی، ساختمانی، دکل های مشبک و تلسکوپی انتقال نیرو، پایه پست ها، دکل های مخابراتی، دکل های روشنایی، پایه پرچم و برج نوری را فراهم می کند. این شرکت در اصفهان واقع شده است. اگر قصد آبکاری فلزات و پایه های فولادی در مقیاس بزرگ دارید شرکت توسعه سازه های فولادی آرین بهترین گزینه است. واحد شیمیایی شرکت توسعه سازه های فولادی از تکنسین و مهندسین مجرب نظارت کامل بر روند عملیات شستشو در خط گالوانیزه گرم را دارد که این امر به بهبود کیفیت قطعات تولیدی و تمایز با سایر رقبا کمک می کند.

آبکاری گالوانیزه

شرکت فراساز

شرکت فراساز در سال 1359 آغاز بکار کرده است. می توان گفت این شرکت یکی از قدیمی ترین شرکت های ارائه خدمات در حوزه آبکاری گالوانیزه گرم است. فراساز که تولیدکننده دكلهای انتقال نيرو، مشبك، تلسكوپی، پستهای برق، سازه‌هاي فلزی، دكلهای مخابراتی، رادیوئی، تلويزيوني، برجهای روشنايی،برج های کمک ناوبری، پایه پرچم، گالوانیزه انواع تجهیزات و سازه های فلزی مورد استفاده در صنایع پالایشگاهی ، پتروشیمی و نیروگاهی و از این قبیل است خدمات گالوانیزه گرم و سندبلاست را نیز انجام می دهد. آنها تمام قطعات خود را قبل و بعد از غوطه وری از آزمایشگاه داخلی خود آزمایش می کنند و دارای سیستم کنترل کیفیت بسیار قوی هستند. این مزیت در کنار قیمت به صرفه و مناسب سبب شده است یکی از بهترین ها در حوزه پوشش دهی گالوانیزه به روش غوطه وری گرم در مذاب روی برای انواع ساخته های فولادی مشتریان باشد.

شرکت خدمات شیمی فرآور مریک

شرکت خدمات شیمی فرآور مریک خدمات گالوانیزه انواع لوله ، سازه های فلزی، پروفیل، شبکه های فولادی و تجهیزات فشار قوی را انجام می دهد. این شرکت که در تهران واقع شده است به طور اختصاصی خدمات آبکاری گالوانیزه گرم را انجام می دهد.

گروه صنعتی فولاد قائم اسپادان

گروه صنعتی فولاد قائم اسپادن در فولاد مبارکه واقع شده است. این شرکت در سال 1360 آغاز به فعالیت کرده و در زمینه توليد لوله و پروفیل و ساخت اسکلت های فلزی آغاز کرد با بکارگیری ماشین آلات برش و جوش اتوماتیک و خط گالوانیزه گرم محصولات این شرکت با بهترین کیفیت عرضه می گردد.

شرکت آبکاری صدوقی

شرکت آبکاری صدوقی گالوانیزاسیون گرم کلیه قطعات فلزی ورق، نبشی، لوله، سینی، کابل، گاردریل، قطعات و اتصالات برق، دکل مخابراتی را انجام می دهد. آدرس کارگاه صدوقی در تهران شهرک صنعتی چهاردانگه است.

خاور روی

در لیست شرکت های گالوانیزه گرم می توان به خاور روی هم اشاره کرد. این شرکت در منطقه شهید زواره ای جاده ساوه است. این شرکت علاوه بر طراحی و ساخت انواع سازه های فولادی خدمات گالوانیزه گرم نیز انجام می دهد.

خلاصه کلام

در این مقاله لیست بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات گالوانیزه گرم معرفی شد. همانطور که مشاهده شد کارخانه تولید سازه های فولادی آرین، شرکت فراساز و شرکت توسعه سازه های فولادی آرین از برترین ها در حوزه ارائه خدمات گالوانیزه گرم اصفهان هستند. این شرکت ها علاوه بر طراحی و ساخت انواع سازه های فولادی ، می توانند گالوانیزه گرم انواع قطعات فلزی از قبیل پایه های روشنایی، دکل های مخابراتی و برج نوری و انواع لوله و پروفیل و انواع ورق و نبشی را در حجم فراوان می توانند انجام دهند. شما می توانید برای ارتباط بیشتر با این شرکت ها به سایت آنها مراجعه و در قسمت ارتباط با ما شماره تماس و شبکه های اجتماعی آنها ارتباط برقرار کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن