لرزش موتور در حالت گوناگون + طرز‌های برطرف کردن

لرزش موتور در حالت گوناگون + طرز‌های برطرف کردن - yunusmechanic موتور خودروهای باطن سوز به دلایل

توسط مدیر سایت در 7 تیر 1402


لرزش موتور در حالت گوناگون + طرز‌های برطرف کردن - yunusmechanic
موتور خودروهای باطن سوز به دلایل روند احتراق یه خرده لرزش دارا‌هستند و این یک دستور به طور کامل طبیعی میباشد که خودرو در طول عمل ارتعاش میکند. دلایل مختلفی برای لرزش‌های خفیف خودرو وجود دارااست برای مثال رغبت لنگ، دنده‌های جابجایی و بقیه قطعات اساسی موتور. بعضی اوقات در مفاد خاصی متوجه لرزش بیشتراز حد موتور میشوید که باعث به ارتقا صدا در موتور میگردد. در‌این نوشته ی علمی همت گردیده است انگیزه لرزش موتور را بیابیم و برای حل این اختلال راهی پیدا کنیم.

لرزش موتور و بزرگترین ادله آن!
از آنجایی که موتور در درحال حاضر طبیعی پاره ای لرزش دارااست و در طی تکان خودرو جنبش می خورد قطعه‌ایی بنام مجموعه موتور که با توجّه به نوع خودرو در پیاده سازی‌های متعدد و تعداد‌های گوناگون به موتور وصل میگردد؛ تحت عنوان توکل گاه برای موتور، لرزش موتور را واحد سنجش متعددی میگیرند. مجموعه موتور از قطعات مالامال استهلاکی میباشد که با توجّه به نوع و مدل رانندگی و حالت جاده‌ایی که در آن رانندگی میکنید در گیر فرسودگی و پاره گی می گردد که سود آن لرزش شدید موتور است. با پاره شدن یک گروه موتور عالی میباشد سریعاً نسبت به ردوبدل آن مبادرت فرمائید تا مجموعه موتورهای دیگر در گیر جراحت نشوند. در شکل مشاهده لرزش موتور خوب در بالا به گروه موتورها خصوصی بزنید.

لرزش موتور ماشین در موقعیت ایستاده چه دلیلی داراست؟
انگیزه لرزش موتور در درحال حاضر بی کار و یا این که در هنگامی که دنده خلاص میباشد یعنی هیچ نیرویی از موتور به چرخ‌ها منتقل نمیشود قادر است به جهت نقص قطعات ذیل باشد.

وایرها


وایر شمع قطعه‌ایی در موتور خودرو است که وظیفه دارااست برق را از کوئل به شمع برساند؛ تندرست این قطعه اثر مستقیمی در کارکرد شمع‌ها داراست. امروزه در ایجاد کرد خودروهای نو وایرها حذف گردیده‌اند و فعالیت جابجایی برق به شمع مستقیماً از کوئل شکل می‌پذیرد. در خودروهای سابق‌خیس که‌این قطعه وجود داراست خلال وظیفه‌ایی که دارااست از نفوذ آب و رطوبت به محل اتصال به کوئل یا این که شمع دوری می‌نماید.

خرید و بها گونه های وایر شمع

فساد وایر قادر است توان موتور را کم کند و سبب ساز ارتقاء دمای موتور خواهد شد. با ارتقا مصرف سوخت در‌پی فساد وایر سوخت ناقص حادثه میفتد که اصطلاحاً به آن ناپخته سوزی میگویند که منجر لرزش موتور در وضعیت ایستاده می گردد. برای ارتقا قدمت وایر از شکستن و خم کردن آنها اجتناب فرمایید؛ همینطور از براندن راز کابل و سوار کردن مجدد روکش روی آن دوری کنید.

تسمه تایم


هرچقدر که فرصت‌بندی و اپلیکیشن‌ریزی در شغل های یک شخص می تواند ایفا وظایف آن فرد را خوب نماید، موتور خودرو هم می بایست فرصت‌بندی و نرم‌افزار‌ریزی داشته باشد تا در فرآیند متفاوت سبب ساز چرخش گرایش‌لنگ خواهد شد. این نرم‌افزار‌ریزی بوسیله تسمه‌تایم یا این که تسمه تایمینگ که قطعه‌ایی در پیشرانه میباشد اجرا میگردد.

بها اشکال تسمه تایم

این تسمه ساختار پلاستیکی دارااست و رابطی میان تمایل‌لنگ و گرایش‌بادامک می باشد؛ این قطعه طوری تهیه و تنظیم میشود که هم زمان با چرخش تمایل‌لنگ سبب چرخش تمایل‌بادامک یا این که رغبت‌سوپاپ میگردد و اما سبب تکان سوپاپ‌ها نیز میشود. هرگونه حادثه و جراحت به تسمه‌تایم منجر نقص‌ در کارکرد موتور میگردد؛ چرا‌که مجال‌بندی گشوده و مسدود شدن سوپاپ‌ها بهم می‌ریزد.

سیستم اگزوز


اگزوز قطعه‌ایی است که عکس العمل‌های شیمیایی ساخت‌و‌ساز گردیده در سیلندرها را به خارج از ماشین هدایت می‌نماید و در تک تک وسایل نقلیه جان دار می باشد. ضمن این اگزوز وظیفه داراست صدای گازهایی که در احتراق موتور ساخت‌و‌ساز میگردد را کم کند.

این قطعه دارنده استهلاک کمتری نسبت به دیگر قطعات اساسی موتوری هست؛ امّا به هر اکنون میتواند بر تاثیر شکسته شدن بست‌های منبع، پوسیده شدن تیغه‌های درون منبع، شکستگی رینگ اتصال منبع و پوسیده شدن و رخنه‌ شدن قطعات اتصال اگزوز یا این که منبع تلاش خویش را ازدست بدهد.همینطور رطوبت هوا میتواند سبب ساز فساد زودرس این قطعه خواهد شد در‌حالتی که شهری که در آن معاش میکنید دارنده رطوبت بالایی هست خوب میباشد از سالم این قطعه مطمئن گردید.

روزنه گاز


در موتور احتراق داخلی وظیفه‌ی در اختیار گرفتن واحد سنجش گشتاور و قدرت خروجی موتور ذیل در دست گرفتن روزنه گاز میباشد که در دو نوع مکانیکی و برقی بسته به نوع خودرو وجود داراست. این قطعه با استعمال از یک شیر پروانه‌ایی و تغییر‌و تحول زاویه آن واحد سنجش جریان هوای ورودی به موتور را تهیه و تنظیم می‌نماید. ترازو پاشش سوخت نیز متناسب با این ترازو هوا کاهش پیدا می‌نماید و قدرت و گشتاور خروجی موتور تهیه و تنظیم میشود؛ هرگونه نقص در روزنه گاز لرزش موتور و ریپ زدن خودرو را به یاور خواهد داشت.

سوخت 


ناخالصی‌های متفاوت در سوخت و عدد اکتان تحت به راحتی قادر است لرزش موتور را بوجود بیاورد. در صورتی‌که موتور خودروی شما از آن مجموعه موتورهای نو هست عالی از سوخت کیفیت عالی و با عدد اکتان بالا به کارگیری نمائید و در حالتی که ناچاراً به سوخت با عدد اکتان تحت ناچار شدید مسلماً از کامل کننده‌های سوخت دارای اعتبار و شستشو دهنده‌های سیستم انژکتور به کارگیری فرمائید.

روغن موتور


برای پیشرفت در عملکرد موتور نیاز به روغن موتور است که ترکیبات بغرنج ایی داراست و از روغن اساس و افزودنی‌ها تشکیل‌شده میباشد؛ در واقع روغن موتور یک عنصر ضروری برای موتور خودرو میباشد.

ارزش اشکال روغن موتور

درصورتی که روغن موتور بی‌چگونگی و نامرغوب و یا این که معدود باشد در بلند مدّت منجر لرزش موتور شود؛ همینطور کار روانکاری برای کاهش اصطکاک، حرارت و سایش دربین اجزای مکانیکی به صحت ایفا نخواهد شد.

سنسور دمای هوا


سنسور دمای هوای ورودی یک کدام از سنسورهای اثر گذار در مصرف سوخت هست که وظیفه داراست دمای هوای ورودی به موتور را اندازه بگیرد و به ECU جابجایی بدهد. کامپیوتر از روش داده ها اخذ گردیده معیار سوخت و هوای مطلوب را به حساب آوردن می‌نماید و دستورها ما یحتاج را به انژکتورها میرساند.

سنسور شرایط گرایش لنگ


این قطعه که با اسم سنسور بدور موتور شناخته می گردد یک قطعه نو در خودروهای موتور باطن سوز هست که وظیفه داراست داده‌های حالت مکانی پیستون و سرعت دورانی گرایش‌لنگ را بدست آورد. داده‌های بدست آمده به واحد امر موتور ارسال میگردد و موتور از آنان برای رئیس مجال در جرقه‌زنی و دیگر فرآیندها به کارگیری می‌نماید.

کثیفی و جرم گرفتگی سنسور شرایط گرایش‌لنگ و یا این که توده شدن براده در بخش جلویی سنسور و یا این که مطلوب نبودن مسافت در بین رمز سنسور و دنده‌های فلایویل می تواند سبب ساز لرزش موتور در موقعیت خلاص باشد.

هوای سرد


در فصل سوزوسرما لرزش جزئی موتور طبیعی بوده و بعداز سپری شد یک سری دقیقه از کارکرد موتور و وصال دمای موتور به حد معمول این لرزش برطرف میشود.

استپر موتور


استپر موتور با قرارگیری روی منیفولد ورودی، وظیفه رئیس و تهیه و تنظیم به دور آهسته موتور را برعهده دارااست. با یاری این قطعه بدور موتوری که در شرایط درجا شغل می‌نماید را با دقت به پارامتر‌هایی مانند دمای موتور و توشه سیستم الکتریکی ارتقاء یا این که کاهش داده می دهند؛ تجمع  رسوبات و کربن در استپر قادر است منجر نقص آن گردد.

بها اشکال استپر موتور

سیستم سوخت رسانی


سیستم سوخت‌رسانی خودرو وظیفه دارااست ادغام هوا و سوخت باصرفه گردیده را در موتور  متناسب با موقعیت عملکردی موتور در هر لحظه تزریق نماید. به صورت بدیهی‌خیس سوخت‌رسانی متناسب با وضعیت متفاوت موتور در حین تکان صورت پذیرد. این سیستم در دو نوع کاربراتوری و انژکتوری وجود داراست که هر یک دارنده قطعات اساسی به عنوان مثال شیر برقی کنیستر، رگلاتور فشار سوخت، غربال سوخت، پمپ بنزین و … میباشند. نقص، تهیه نبودن و بسته شدن هر مورد از این قطعات سبب بهم میل کردن نسبت سوخت و هوای ورودی به سیلندرها گردد که لرزش موتور را در‌پی خواهد داشت.

انگیزه لرزش موتور هنگام شروع زدن
لرزش‌هایی که در موتور خودرو در طول آغاز زدن ساخت و ساز میگردد میتواند بر تاثیر سیستم سوخت‌رسانی باشد که دلیلی مشترکی برای لرزش موتور در شرایط ایستاده و لرزش موتور در بدور موتور خاص میباشد. از سایر دلایل لرزش موتور در‌این قسمت می‌قدرت به دلایل ذیل اشاره نمود.

شاسی


خودرو از سه نصیب اساسی پیشرانه، بدنه و شاسی تشکیل‌شده میباشد. شاسی با ردیف‌های فولادی مانند یک چارچوب در کنار دیگر اجزا قرار میگیرد که در شرایط معمولی قابل مشاهده نیست؛ اجزایی مانند فنربندی، موتور، سیستم جابجایی توان و دستور روی شاسی قرار می گیرند.

هرگونه زخم در شاسی خودرو که ممکن بر تاثیر تصادفات یا این که ضربه‌های شدید ساخت گردیده باشد می تواند سبب ساز به لرزش موتور در هنگام آغاز زدن گردد.

قطعات داخلی پیشرانه


موتور ماشین از اختراعات پر استفاده انسان میباشد؛ پیشرانه دارنده ابهام متعددی میباشد که دارنده اشکال مختلفی می باشد امّا قطعات مهم بکار گرفته گردیده در آن شبیه و یک سعی دارا هستند. قطعاتی که در موتور وجود دارااست با کارایی درست و مطلوب سبب به بازدهی مطلوب موتور میشود؛ کوچکترین اختلال در هر یک از قطعات مهم موتور می تواند باعث به زخم وصال به دیگر قطعات گردد.

لرزش غیر بی آلایش موتور هنگامی که شروع زده میباشد با یقین فساد یک قطعه موتوری را در بر دارااست. اما لق شدگی، تهیه و تنظیم نبودن، خم شدگی، دفرمه شدن و یا این که ساییدگی نیز می تواند لرزش و ارتقاء صدای موتور را در ادامه داشته باشد.

انگیزه لرزش موتور در بدور موتور خاص
به دور موتور یک کدام از ملاک‌های اصلی اندازه گیری کوشش موتور خودرو به شمار می آید. هرچقدر بدور موتور زیاد باشد سرعت خودرو نیز زیاد خواهد بود.

به صورت بدیهی خیس بدور موتور ارتباط مستقیمی با سرعت و توان خودرو داراست. پس هنگامی که شما پدال گاز را فشار میدهید بدور موتور زیاد می شود و سرعت بالا می‌رود. دلایل لرزش موتور در بدور موتور آهسته می تواند به دلایل نقص قطعات پایین باشد.

گیربکس


گشتاور تولیدی بوسیله موتور می بایست متناسب با نیاز خودرو به چرخ‌ها منتقل گردد. وظیفه در اختیار گرفتن و تهیه این توان با گیربکس میباشد که در هر خودرویی پیاده سازی متفاوتی دارااست؛ گیربکس این قابلیت را برای راننده آماده می‌نماید که خودرو را با سرعت‌های متعدد در موقعیت گوناگون در اختیار گرفتن نماید. خلال فعالیت در اختیار گرفتن، از سرعت‌های ناخواسته پیشگیری و خودرو را قادر است به عقب و جلو جنبش دهد.

وجود نقص و اختلال در گیربکس به عنوان مثال گرفتگی غربال گیربکس، تلف کردن خواص روانکاری، کاهش معیار روغن گیربکس، فساد ماهک مجموعه دنده، فساد سوپاپ‌های روغن، نقص‌ فلایویل و … سبب ساز لرزش خودرو نخست تکان و عجله‌گیری می شود.

غربال هوا


مالامال شدن و آلوده و کثیف بودن غربال هوا بازدارنده کاهش اکسیژن وارداتی به منیفولد و رمز سیلندرها می شود که سوخت و هوای کافی در سیلندر مدد نخواهد شد که سود آن لرزش موتور می باشد. متاسفانه غربال هوا از قطعاتی است که بسیار نادیده گرفته میشود؛ عدم سالم این قطعه میتواند زخم‌های دورازشوخی را به پیشرانه خودرو وارد نماید.

بها گونه های غربال هوا

لرزش گیر تمایل لنگ


برای جذب تنش‌های شدید ناشی از گشتاور وارداتی به تمایل‌لنگ بعد از هر احتراق سیلندر، به انتهای آزاد آن قطعه‌ای به اسم لرزش‌گیر یا این که دمپر گرایش‌لنگ متصل می گردد. فساد این قطعه ممکن میباشد بر تاثیر گذر مجال، تماس با سیالات متعدد خودرو و یا این که قرار تصاحب کردن در حالت آب و هوایی بسیار گرم یا این که بسیار سرد صورت دهد، یکی از دیگر از دلایل شایع لرزش و ضربه زدن پیشرانه به شمار می‌رود.

کوئل


کویل یکی قطعات اساسی سیستم برقی خودرو است که نیروی الکتریسیته مورد نیاز جهت جرقه‌زنی شمع‌ها را ساخت می‌نماید. در واقع کویل یک سیم‌پیچ تقویت‌کننده می باشد که ولتاژ تولیدی باتری را حاذق‌خیس می‌نماید و در طی ما یحتاج به شمعی که فراهم احتراق میباشد می رساند.

ارزش اشکال کوئل

وصل کردن راز وایر به بدنه خودرو، گرمای زیاد، سپری شد فرصت، همت اشتباه باتری، کثیفی غربال هوا، بی توجهی به ایرادت برق خودرو میتواند سبب ساز فساد کویل خواهد شد که منجر ایراد در فرآیند احتراق و لرزش موتور شود.

پلوس


پلوس از اجزای دیفرانسیل خودرو هست که نیروی محرکه ساخت و ساز گردیده به وسیله موتور را به چرخ‌ها جابجایی میدهد و از رمز پلوس، مشعلی، گردگیر، سه شاخ، رغبت پلوس ساخته شده میباشد. فساد مشعلی پلوس می تواند یکی‌از دلایل لرزش موتور خودرو باشد.

سنسور اکسیژن


سنسور اکسیژن تحت عنوان یک قطعه الکترونیکی شناخته میشود و واحد سنجش اکسیژن جانور در سوخت را اندازه گیری می‌نماید. تندرست این قطعه اثر مستقیمی در بهبود احتراق، ارتقا بازده موتور، کاهش مصرف سوخت و کاهش سطح آلایندگی داراست؛ عدم سالم سنسور اکسیژن ریپ زدن و لرزش موتور ماشین را به همدم دارااست.

شمع


شمع‌های فرسوده و معیوب یکی دلایل لرزش مهم موتور در هر قوانینی میباشد. شمع فرسوده قادر است از مشتعل نشدن ادغام سوخت و هوا در سیلندر خودداری نماید که فیض آن احتراق ناقص است. این کار میتواند سبب ساز لرزش غیر طبیعی موتور خواهد شد.

ارزش اشکال شمع موتور

سنسور وضعیت تمایل سوپاپ


سنسور وضعیت رغبت سوپاپ جهت تفکیک ظریف حالت جرقه‌زنی سیلندر  گزینه استعمال قرار می گیرد و احتراق ناقص را شناسایی می‌نماید و آوانس جرقه را برای از میان بردن کوبش نادر می‌نماید. هرگونه نقص‌ درین قطعه قادر است یک کدام از دلایل لرزش موتور ماشین خواهد شد.

انگیزه لرزش موتور در بدور زیر چیست؟
لرزش موتور در بدور ذیل یک کدام از شایع‌ترین واقعه‌هایی می باشد که زمانی با سرعت نادر یا این که حتی‌در وضعیت آهسته رانندگی می کنید موتور می‌لرزد. این مورد به هیچ وجهً معمولی به حیث نمیرسد و می بایست نگران آن باشید.

به عبارتی‌طور که متوجّه شدید انگیزه لرزش موتور خودرو مختلف است؛ امّا هنگامی که در بدور نادر فیس می دهد میتواند دلایلی زیرا تحت بودن سلو، تهیه و تنظیم نبودن موتور و … داشته باشد که می بایست مطلقاً به یک دارای تخصص رجوع کنید تا برای حل آن کمکتان نماید.

در لحاظ داشته باشید میتوانید بدور موتور سلو را بوسیله عده ای که تیونینگ خودرو جاری ساختن میدهند ارتقا دهید؛ ولی این شغل در ایسو های زیمنس، کروز، SSAT و شبیه آن اعمال می‌گردد. توجّه داشته باشید بالا بردن بدور موتور سلو، راهکار اصولی نیست. خوب میباشد پیکربندی موتور را در بالا ایفا دهید؛ به این دلیل‌که گفته شد تهیه و تنظیم نبودن موتور میتواند انگیزه لرزش موتور در بدور تحت باشد.

تنطیم موتور یاری می‌نماید تا احتراق بی نقص‌خیس صورت گرفته و از کارکردهای غیر درست روزنه گاز، پمپ بنزین و سیستم برق‌رسانی و سنسورها دوری می‌نماید.

انگیزه لرزش موتور خودرو در سربالایی
سنسور مف (MAF)


سنسور مف یا این که Mass air flow تلاش شبیه‌ایی با سنسور مپ داراست و روی هواکش خودرو نصب می‌گردد وظیفه سنسور مف سنجش واحد سنجش جرم هوای ورودی است. فساد این سنسور منجر معدود آوردن موتور در رمز بالایی‌ها و لرزش آن میگردد.

دیسک و ورقه 


دیسک و ورقه کلاچ از معمول ترین قطعات خودرو می باشند که جزء اسباب و اثاث لبریز مصرف خودرو محسوب میگردند. این قطعه در هر خودروی دنده‌ایی دیده می شود؛ دیسک کلاچ و برگه کلاچ دو قطعه مختلف می باشند؛ دیسک کلاچ کمتر از ورقه کلاچ مبتلا استهلاک و فرسودگی می شود و بایستی بعداز مدّت فرصت مشخصی که بر روی کاتالوگ خودرو درج گردیده‌است نسبت به ردوبدل آن مبادرت فرمایید.

بها اشکال دیسک و شیت

انگیزه لرزش موتور هنگام اسپلیت تصاحب کردن
کمپرسور کولر گازی 


کمپرسورها در پیاده سازی‌های مختلفی وجود دارا‌هستند که با زدن دکمه AC استارت به عمل می‌نمایند. کمپرسور سبب گردش گاز مبرد میگردد که با قرار به چنگ آوردن آن در اطراف تبخیر می گردد و خنک‌سازی محیط را اعمال می دهد.

فساد این قطعه سبب ارتقا فشار موتور می شود و به همین ادله سبب می شود هنگامی که شما میخواهید از کولر گازی به کارگیری نمائید موتور در گیر لرزش گردد.

انگیزه لرزش موتور tu5 در سوزوسرما چیست؟
انگیزه لرزش موتور tu5 در سوز‌و‌سرما یکسری نماد داراست که بوسیله اطلاعیه فنی به نمایندگی‌های مجاز جمهوری اسلامی ایران خودرو آگهی شد‌ه‌است. نماد‌هایی که شناسایی گردیده‌است بدین تفصیل می باشد:

لرزش شدید خودرو بعد از آغاز
ریپ زدن موتور در طی شروع صبحگاهی یا این که بعد از توقف‌های وقتگیر
پر‌نور و سکوت شدن لامپ عیب‌یاب سیستم انژکتور
برای حل ایراد لرزش موتور tu5 می بایست قطعاتی که در همین نوشته‌ی علمی از آنها سخن کردیم برای مثال شمع و کویل که بایستی آیتم تحقیق قرار بگیرند؛ امّا مهم ترین انگیزه لرزش موتور tu5 چگونگی بنزین و تایپیت هیدرولیکی سوپاپ میباشد.

رسیدگی چگونگی بنزین:
چگونگی بنزین و دمای هوا قادر است سبب ساز لرزش موتور TU5 خواهد شد. برای حل این خلل می بایست باک بنزین را گشوده نمایید و پس از تخلیه کرده و تماماً آن را شست‌وشو دهید و همت فرمائید غربال بنزین را بده بستان و مسیر سوخت رسانی را تخلیه و با باد کم آب فرمایید و در غایت از بنزین مرغوب‌تری به کار گیری فرمایید.

تحقیق تایپیت هیدرولیکی:
تایپیت هیدرولیکی یا این که انگشتی هیدرولیک قطعه‌ای می باشد که میان رغبت سوپاپ و سوپاپ در موتورهای باطن سوز برای مالامال کردن خلاصی به کار گیری می شوند. این قطعه نیاز به تهیه زمان‌ای دارااست به همین عامل بایستی برای رسیدگی آن از یک مکانیک خبره امداد بگیرید.

جابجایی لرزش موتور به اتاق چه دلیلی دارااست؟
در اولِ نوشته‌ی‌علمی گفته شد که گروه موتور مهم‌ترین استدلال لرزش موتور میباشد. ادله جابجایی لرزش موتور به اتاق خودرو هم همین گروه موتور میباشد. با تیم موتورهای تندرست از جابجایی لرزش موتور به اتاق خودداری فرمائید تا علاوه بر وقار سرنشینان خودرو از جراحت دیدن موتور و قطعات آن دوری گردد. شایسته ترین توصیه و رویه‌عمل این میباشد که منتتظر فساد و فرسودگی این قطعه نباشید و یک‌سری سال میان نسبت به بده بستان آ‌ن‌ها مبادرت نمایید.

اما در صدر عالی میباشد تحقیق فرمایید که اگزوز به اتاق خودروه نچسبیده باشد؛ برای این عمل در بالا خودرو را بی سر و صدا فرمائید و از سرد بودن اگزوز مطمئن گردید؛ با یک پژوهش چشمی و یک جنبش خرد می توانید متوجّه این مسئله گردید.

واپسین کلام 

موتور قلب تپنده‌ای هر خودرویی است که به دلایل مختلفی در گیر لرزش‌های نامتعارف و غیر بی آلایش میگردد. لرزش موتور از آزار دهنده‌ترین اتفاقاتی هست که ممکن میباشد برای هر خودرویی واقعه بیفتد و در حالتی‌که سریعاً به رفع آن نپردازید با اشتباهات بیشتر و هزینه‌های بسیار بالاتری روبرو خواهید شد.

با قرائت این نوشته‌علمی متوجّه شدیم که بیشترین دلایل لرزش موتور در هر حالت و وضعیت قادر است در بالا به جهت گروه موتور، ایرادات سیستم سوخت رسانی، فساد قطعات مهم موتوری و سایر قطعات نامبرده باشد.

پیش از مراجعه به تعمیرگاه جهت رفع اختلال اعتنا فرمائید که لرزش موتور در سرعت بیشتر می گردد؟ یا این که صرفا در سرعت‌های خاص؟ در حالتی‌که آری! در چه سرعتی؟ آیا ماشین در شرایط ایستاده با موتور پر‌نور می‌لرزد؟ با متمرکز شدن بر روی این پرسش‌ها میتوانید شایسته ترین سرویس ها را از مکانیک خویش اخذ فرمایید.

در صورتی‌که شما عامل لرزش موتور ماشین خویش را پیدا کردید و آن را برطرف کردید به اشتراک بگذارید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن