مستند 4.0: در اینجا چگونه مشاهیر صرف زمان

این شراب خواری-ارزش کتاب به شما کمک خواهد کرد بادبان را از طریق مستند 4.0. Pixabay زندگی در مستند شده است آسان

توسط ABDOOSNEWS در 6 خرداد 1399
Books
این شراب خواری-ارزش کتاب به شما کمک خواهد کرد بادبان را از طریق مستند 4.0. Pixabay

زندگی در مستند شده است آسان برای بسیاری از ما است. جدا شد و انگار هیچ نشانه ای از همه چیز در حال تغییر در هر زمان به زودی.

خوب کتاب می تواند به نجات خود و چه راه بهتری برای صرف دو هفته گذشته در خانه-پناه از خواندن. خواندن نه تنها یک شکل از فرار از واقعیات, اما آن را نیز کمک می کند تا برای تحریک خلاقیت و غنی سازی مهارت های زبان, ساخت آن را یک ایده عالی برای تمام سنین است.

در اینجا یک لیست باید خواندن کتاب است که می تواند حمل و نقل شما را به زمان و مکانی دیگر:

'The Hunger Games Series-تصنیف از پرندگان و مارها' توسط سوزان کالینز (اسکولاستیک)

جدید بازی های گرسنگی, کتاب در راه است, برای اولین بار از سال 2010 آن را نه تنها برای نوجوانان بلکه برای همه sci-fi عاشقان. یک prequel به "گرسنگی" سری توسط سوزان کالینز "یک تصنیف از پرندگان و مارها" اعلام شد برای اولین بار در ماه ژوئن سال گذشته – به عنوان نشان داد در عصاره منتشر شده توسط سرگرمی هفتگی – 'تمرکز بر Coriolanus برف.'

'شکار شده توسط آسمان" توسط Tanaz Bhatena (Penguin Random House هند)

از نویسنده 'دختر', یاحسین, فانتزی, بررسی هویت نابرابری طبقاتی در کنار یک ریسک بالا داستان عاشقانه, 'شکار شده توسط آسمان' در پادشاهی امبار – جهان با الهام از قرون وسطی هند– جهان مرگبار تاریک اسرار و ماجراهای.

'هزار و یک جرثقیل برای هند: بازپس کثرت در میان نفرت' ویرایش توسط Pallavi Aiyar (مرغ دریایی کتاب)

این گلچین – شامل 23 قطعه از گزارش, داستان, اشعار, خاطرات و polemic – با استفاده از اساطیر و تاریخ و نمادهای ژاپنی اوریگامی کاغذ جرثقیل به عنوان یک مسیر برای برخی از هند شناخته شده, نویسندگان, شاعران و هنرمندان برای هموار کردن یک "مشترک مدنی فضایی برای گفتگو در مورد خطوط گسل در هند در زمان تاریکی".

Books
این کتاب را مستند تر و روشن تر برای شما. Pixabay

'خودت' توسط Taslima Nasreen ترجمه از بنگالی توسط Arunava سینها (HarperCollins هند)

'خودت', عاقبت به بحث و پرفروش 'Lajja' هرگز منتشر شده است در فارسی و یا هر زبان دیگری تا اخیرا که به زبان هندی ترجمه و چاپ شده است. این "موقع موضعی و صریح رمان در مورد جمعی از تنش در هند" است که به گفته نویسنده آن "نه یک رمان سیاسی – و به جای آن در مورد آنچه که سیاست از دین به انسان و روابط خود را: یک ظالم غیر قابل انعطاف دلخراش داستان عادی زندگی مردم در زمان ما".

همچنین بخوانید: Coronavirus همه گیر برای انسان ؟

'سوزان' توسط Megha Majumdar (ناف; Penguin Random House هند)

"برای خوانندگان تامی نارنجی Yaa Gyasi و Jhumpa Lahiri" (!), Majumdar را اولین تریلر مانند حماسه مراکز در اطراف سه شخصیت که زندگی خود را عبور در پس از یک فاجعه است. 'سوختن', Amitav Ghosh است گفت: آن را "بهترین و اولین رمان من در سراسر آمده در timee در گفتن داستان یک جوان, دختر ایرانی که زندگی اش در بازگشت توسط یک تک پست های رسانه های اجتماعی آن را ایجاد یک لوله شکل نما از شهری معاصر هند با آن اینترنت-محور هیستری مذهبی تعصب فساد مسموم هوا, تصادفی, خشونت, خشم اوباش و فراگیر زن ستیزی."(IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب