نامه به سردبیر برای جمعه 19 ژوئن 2020

نظرنامه نویسندگان گانتمنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 19, 2020مؤتلفه پرچم نمایش 'شرم آور'نسکار ممنوع

توسط ABDOOSNEWS در 30 خرداد 1399

نظر

مؤتلفه پرچم نمایش 'شرم آور'

نسکار ممنوع مؤتلفه پرچم در تمام حوادث آن به دلیل "حضور مؤتلفه پرچم در نسکار حوادث اجرا می شود بر خلاف تعهد ما به ارائه یک استقبال و فراگیر محیط زیست است."

من باور دارم که فلوریدا, رویدادهای, شهرداری ها و کسب و کار باید به دنبال کت و شلوار. آیا ما نیز می خواهید استقبال و فراگیر محیط زیست ؟ آن را خوب است برای فلوریدا کسب و کار گردشگری و آن را خوب است برای ما و جوامع مختلف.

دیدن مردم در اطراف درایو با مؤتلفه پرچم در وسایل نقلیه خود را, دیدن این مؤتلفه پرچم پرواز بعدی به ایالتی 75 در نزدیکی تامپا و دیدن مردم در سواحل کاشت مؤتلفه پرچم در کنار خود در سواحل شرم آور است.

همین Korn Sanibel

یک ایده برای سریع تر کمک به بیکاری

گذشته نه هفته دهها هزار نفر از فلوریدا گذاشته شده است خاموش و یا furloughed از شغل خود. پس از ضعف وزارت فرصت های اقتصادی در سیستم به روند بیکاری موارد آورده اند DEO را به زانو در. تلاش برای ورود به سیستم و یا یک تماس تلفنی تکمیل شده گزارش شده است که در کنار غیر ممکن است. نرم افزار رفع خواهد شد و هفته ها و یا ماه و یا حتی طولانی تر است.

بیایید تمرکز بر بیکار که نمی توانند خوراک خود و یا خانواده خود و یا پرداخت اجاره و لوایح دیگر. در اینجا است که یک عملی و فوری رفع:

کارمند و کارفرما تکمیل درخواست پرداخت فرم در سه نسخه که شامل نام کارفرما و نام کارمند, نشان می دهد, طول, اشتغال, شغل, عنوان, قبل از COVID-19 اخراج ساعتی نرخ و یا حقوق و دستمزد. این امر می تواند امضا شده توسط یک افسر شرکت و کارمند است. شامل یک شماره امنیت اجتماعی و یک کپی از یک شناسه دولتی مانند گواهینامه رانندگی. آن را محضری و آن را به کارمند یا کارفرما بانک. باید بانک مراحل پرداخت به طور مستقیم به کارمند پرداخت آنها را به پول نقد در نقطه.

به جلو مدارک هفتگی به DEO برای بازپرداخت از جمله 1% حمل و نقل و پردازش شارژ برای بانک.

این ممکن است کامل نباشد اما بیایید این تاسیسات پرداخت به کسانی که به آن نیاز دارید.

Robert J. مارینو ناپل

قرارداد لغو سخنرانی هنوز هم رایگان است ؟

به Lee County, مدرسه, مدیره و سرپرست مدارس:

لغو دوشنبه, ژوئن 11, کسب و کار قرارداد برای تولید منابع از دانه به جدول برای سیستم مدرسه ما نقض قانون اساسی ما حق آزادی بیان. مجازات برای صاحب بذر به جدول برای برگزاری یک دیدگاه سیاسی متفاوت از مال شما را نشان می دهد متعفن عفونت از لحاظ سیاسی درست حکم در حال حاضر در کشور ما شایع.

از آنجا که این غرور است که فقط شما می دانید چه چیزی درست است حق شما را به لغو یک قرارداد کسب و کار برای غیر از عدم اجرای قرارداد. شما را ساخته اند این شخصی است و آن را بزدلانه. دانشجو قلدری در مدرسه ما کلاس یک مشکل حل نشده چرا که من می توانید ببینید که در آن سرچشمه — از خودتان است.

ایالات متحده آمریکا قانون اساسی جمهوری اسلامی نه یک دموکراسی نامحدود توسط اوباش و در بررسی نگه داشته است در انتخابات از نمایندگان ما هر دو چهار و شش سال. من پیشنهاد می کنم — هیچ تقاضا — بازگشت به آموزه های تاریخ ما و اساسی است.

هنری ریچاردسون, بونیتا اسپرینگز

Farmworkers' مشاغل سخت پرداخت کم

من خیلی ناراحت شد در مورد 66 ساله کارگر که درگذشت COVID-19 و بازحمت حرکت کردن طولانی و از کار شش روز در هفته.

بسیار زیبا وجود دارد نامه در مقاله خود درخواست کارفرمایان برای مراقبت بهتر از خود کارگران است.

من نمی فکر می کنم قدردانی چگونه حیاتی این farmworkers به اقتصاد ما و چه وحشتناک شرایط کاری خود هستند. ساعت های طولانی پشت شکستن کار در شرایط سخت.

متاسفانه این کارگران در نظر گرفته غیر ضروری توسط برخی از کارفرمایان خود را. آنها هیچ "بیمار" روز بیمه و یا بیکاری (کمک) و آنها معمولا کمتر از حداقل دستمزد. آن را می سازد حس بسیار بهتر از نظر مالی برای این شرکت ها فقط به جای آنها اگر آنها بیمار و یا می میرند.

شرکت سود خط پایین این است نه رفاه کارگران.

نکته غم انگیز این است که این شرکت ذهنیت امر برای بسیاری از ما کارگران غیر ماهر که مشغول به کار در خط مقدم در طول این همه گیر به نگه داشتن کشور ما خدمات ضروری در حال اجرا است.

شرکت های بزرگ شده اند ساخت رکورد سود. از آن زمان آنها قرار داده و مقداری از آن پول را به کسب و کار خود و پرداخت دستمزد کارگران آنها می تواند در زندگی.

لیندزی DeRenzis ناپل

مغلوب ساختن پیشی جستن, اخبار رسانه ها و دموکرات ها

اخبار: رئیس جمهور تهمت توییتهایی بدون شواهد که آسمان آبی است امروز. رسانه ها می گویند منابع در کاخ سفید و آب و هوای محلی کارشناسان انکار آسمان آبی است امروز. شواهد نشان می دهد آسمان است و نور آبی. رسانه های طبقه بندی صدای جیر جیر به عنوان یکی دیگر از تهمت و دروغ است.

نانسی پلوسی و چاک شومر اعلام تحقیقات کمیته به صدای جیر جیر. پلوسی می فرستد نامه به ناروا نیاز به تمام اسناد و ایمیل های مربوط به آسمان آبی است فرستاده می شود به کمیته. آدام شیف اعلام کرد که یک استیضاح پرس و جو. خانه درخواست $50 میلیون دلار مالیات برای بررسی است.

گری براون استروئ



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن