خیر پرده جدید آموزش آنلاین پلت فرم برای دانش آموزان هندی

داوطلبان از اسقف نشین از امریتسار کلیسای شمال هند توزیع facemasks به مردم در طول یک دولت تحمیلی در سراسر کشور

توسط ABDOOSNEWS در 2 اردیبهشت 1399
INDIA-HEALTH- COVID-19
داوطلبان از اسقف نشین از امریتسار کلیسای شمال هند توزیع facemasks به مردم در طول یک دولت تحمیلی در سراسر کشور مستند به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در برابر COVID-19 coronavirus در امریتسار. فردا

بنفش جوهر مهر در اقبال حسین صدیقی, دست, هندی, سلامت کارگران قرار بود برای اطمینان از او در خانه مانده تحت قرنطینه. این یک COVID-19 اخبار در هند.

اما 66 ساله صدیقی, تخم مرغ فروشنده در بمبئی وسیع Dharavi زاغه مالیده و آن را به عنوان بهترین او می تواند و رفت و برگشت به محل کار. علامت گذاری را محکوم کرد و او را به گیر بودن در یک unventilated یک اتاق خانه بدون یک توالت. همچنین او ادعا کرد که بخشی از تلاش های هندو ملی دولت نارندرا نخست وزیر به هدف قرار دادن مسلمانان مانند او با استفاده از سلامت کارگران برای جمع آوری اطلاعات در جامعه تحت پوشش حاوی COVID-19 بیماری همه گیر.

"مودی می خواهد به مسلمانان شهروندان درجه دوم" گفت: صدیقی بود که دستور داد به قرنطینه می شود و پس از یک همسایه آزمایش مثبت برای ویروس. "هیچ کس وجود دارد که بیمار است — تمام آن دروغ است."

او سوء ظن تکرار شد یک و نیم دوجین دیگر مسلمانان که رویترز به صحبت در Dharavi حتی اگر رهبران جامعه می گویند که آنها تلاش کرده اند تا مردم را متقاعد کنند که سلامت کارگران در منطقه برای محافظت از آنها را از COVID-19.

INDIA-HEALTH- COVID-19
نظر Manikarnika Ghat در بانک ها از رودخانه گنگ در طول دولت تحمیل مستند به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در برابر گسترش COVID-19 coronavirus در بنارس. فردا

به عنوان coronavirus نوردد سراسر هند مودی را دولت در پاسخ تحمیل یک مستند در این کشور 1.3 میلیارد نفر است. به عنوان جمعه و هند اعلام کرده بود 437 مرگ و میر ناشی از این بیماری است.

لطفا دنبال NewsGram در توییتر برای دریافت به روز رسانی در آخرین اخبار

Coronavirus نیز تشدید چرکین اختلافات بین این کشور را مسلمانان و آن ملاحظه اقلیت مسلمان بسیاری از آنها را دیده اند و معیشت خود را در معرض خطر ایجاد قرنطینه در مناطق پر بسته بندی شده مناطق مانند Dharavi. شده اند وجود دارد حداقل 71 موارد تایید شده در Dharavi.

عمیق ریشه بی اعتمادی مودی توسط مسلمانان به پیروی ماه از اعتراضات جدید قانون تابعیت که منتقدان می گویند تبعیض علیه مسلمانان و سرکوب توسط هند در اکثریت مسلمان قلمرو کشمیر.

رسمی هیچ تفکیک coronavirus موارد توسط دین است. اما بسیاری از مسلمانان احساس ناعادلانه متهم برای گسترش این بیماری پس از یک خوشه ظهور در جمع مبلغان مسلمان در دهلی نو در ماه گذشته. پر شور پوشش اخبار در مورد این رویداد دامن زده شده توسط برخی از ملی هندو سیاستمداران انگیزه ای موضوع روند "Coronajihad" در رسانه های اجتماعی.

مبلغ جمع آوری شده مربوط به حداقل 1000 تایید coronavirus موارد و بیش از 25,500 مردم به آن متصل شده اند قرنطینه.

رهبران مسلمان می گویند اعتقاد به این که coronavirus واقعی است نه گسترش در جوامع خود را, اما آنها کار کرده اند از طریق مساجد به تغییر آن برداشت.

"وجود دارد یک احساس قوی از بی اعتمادی در جامعه مسلمان نسبت به استقرار" گفت: Gyasuddin قرائت ترتیل یک سیاستمدار با مخالفت حزب کنگره در احمدآباد بزرگترین شهر در مودی در ایالت گجرات بود که در صحنه هندو-مسلمان شورش در سال 2002. "آن زمان ما یک مقدار زیادی از زمان و تلاش برای متقاعد کردن چنین افرادی که اسناد و مدارک مورد نیاز برای کمک های پزشکی."

با وجود اين تلاش ها و کارشناسان بهداشت عمومی هشدار می دهند که سوء ظن در مورد اهداف دولت در یک جامعه حدود 200 میلیون نفر می تواند پیچیده هند فشار به مهر کردن ویروس.

INDIA-HEALTH- COVID-19
دروازه هند نورانی با رنگ های هندی پرچم ملی به عنوان دیده می شود از ترک Rajpath در طول یک دولت تحمیلی در سراسر کشور مستند به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در برابر COVID-19 coronavirus در دهلی نو. فردا

حس انزوا و درون جمعیت مسلمانان "نیست افزایش مشارکت جامعه و آن درایوهای بیماری های زیرزمینی," گفت: دکتر یعقوب جان استاد جامعه پزشکی در مسیحی کالج پزشکی در جنوب ایالت تامیل نادو.

وزارت بهداشت و نخست وزیر ترکیه در پاسخ نداد به درخواست برای اظهار نظر.

"غیر مسئولانه رویداد'

سلامت کارگران که چتری در سراسر منطقه مانند Dharavi به شناسایی و پیگیری موارد شده اند یک منبع خاص از سوء ظن است. برخی از مسلمانان بر این باورند که آنها مخفیانه جمع آوری داده ها را برای یک پیشنهاد پایگاه ملی با هدف شناسایی مهاجران غیر قانونی با توجه به رهبران جامعه و مصاحبه با ساکنان.

لطفا دنبال NewsGram در Facebook به روز رسانی در آخرین اخبار

بسیاری از مسلمانان احساس پایگاه داده ملی ثبت نام از شهروندان (NRC) می تواند مورد استفاده قرار گیرد به ارائه آن بدون اسناد و مدارک کافی بدون تابعیت.

"ما باید به خود و جامعه: 'لطفا این هیچ ربطی به با NRC. این است که برای ایمنی خود را,'" گفت: Imtiaz Jaleel عضو All India شورای اتحادیه مسلمانان یک حزب اپوزیسیون.

اکثر جوامع مسلمان در حال حمایت از مقامات در خود ویروس-مهار تلاش گفت: ارشد وزارت بهداشت رسمی در دولت پيشين به بمبئی. اما در برخی موارد افراد به دنبال در ارتباط با مبلغ جمع آوری اجازه داده شد برای مخفی کردن در مساجد گفت: این مقام که خواست ناشناس باقی می ماند.

ماهاراشترا پلیس باید ثبت موارد در برابر بیش از 200 عضو از کون, گروه, Tablighi Jamaat به اتهام کمک به گسترش این بیماری از جمله با پنهان در مساجد یک مقام پلیس گفت:.

Mujeeb ur Rehman یک Tablighi Jamaat گفت برخی از مردم شده بود رشته در مساجد پس از مستند و ترس از اعلام خود را به مقامات.

تجمعات از Tablighi — ارتدوکس تبلیغی گروه مرتبط شده اند به عمده گسترش از coronavirus موارد در سراسر هند و مالزی و پاکستان است.

برخی از متخصصان سلامت می گویند دولت مودی بیش از حد تاثیر این گروه در هند و فشرده تست از مسلمانان در یک زمان وقتی که چند جمله چک شد انجام شده در هند ناعادلانه پیشنهاد جامعه بود نامتناسب مسئول این بیماری را گسترش.

دهلی نو تحت فشار قرار دادند تا در برابر انتقاد آن است که singling کردن مسلمانان است.

آن را غیر واقعی است به انتظار ما برای جلوگیری از افشاگری "چنین غیر مسئولانه رویداد" صرفا از "صحت سیاسی" خارجی وزارت کار, Vikram Swarup گفت: در هفته گذشته.

خشم آنلاین

برافروختن وضعیت در هند شده است موجی از ویروسی ویدئوها حمل اطلاعات نادرست است. معلوم نیست که ایجاد شده است این فیلم.

برخی از فیلم ها به تصویر کشیدن مسلمانان و تلاش برای گسترش این ویروس توسط تف یا باد بینی با اشاره.

INDIA-HEALTH- COVID-19
بستگان نماز قبل از دفن یک زن مسلمان که درگذشت COVID-19 در یک گورستان در دهلی نو, هندوستان. فردا

جعلی دیگر گزارش گردش آنلاین در حال دامن زدن به بی اعتمادی در مورد دین و دولت است. برخی ادعا می کنند که مسلمانان ایمنی بدن به ویروس و یا ادعا می کنند آنها تنها آنهایی که قرنطینه گفت: Pratik سینها, co-founder از واقعیت-چک کردن سایت Alt اخبار.

"روند ایجاد ترس در اقلیت جامعه اتفاق می افتد در راه های متعدد: از طریق رسانه ها از طریق حملات مداوم در رسانه های اجتماعی و پس از آن همه شما نیاز است یک ویدئو و گفت: 'شما در حال هدف قرار داده'" گفت: Sinha.

دولت دستور داد Facebook و تصویری برنامه Infinite برای حذف کاربران یافت می شود به پخش اطلاعات غلط در مورد کوروناویروس با توجه به نامه دیده می شود خبر داد.

لطفا دنبال NewsGram در Instagram به روز رسانی در آخرین اخبار

چنین پیام "دارای پتانسیل برای ایجاد وحشت" در این وزارتخانه گفت: در این نامه است. "این به طور موثر در تضعیف تمام تلاش ساخته شده توسط دولت هند برای حاوی coronavirus."

Facebook نه پاسخ به یک درخواست برای نظر. Infinite اشاره رویترز به آوریل 3 بیانیه ای گفت که آن را حذف کرده بود هزاران نفر از فیلم پخش اطلاعات غلط در مورد کوروناویروس در هند.

بسیاری از مسلمانان نیز در آنچه آنها می گویند که کمرنگ جلوه دادن خوشه های مربوط به هندوها. یک گزارش مورد – quarantining از 27000 نفر مربوط به یک هندو با کروناویروس که تا به حال میزبانی یک گردهمایی در حدود 1000 نفر – را به خود جلب کرده توجه خاص.

همچنین به عنوان خوانده شده - سکولاریسم به این معنا نیست که هندو-هراسی

نشسته بر روی یک نیمکت در Dharavi آخر هفته گذشته, یونس Ghouri یک مسلمان راننده تاکسی عصبانی شد به عنوان او را تماشا Facebook تصویری انتقاد از آنچه گفته شد هند رسانه های پراکنده پوشش این حادثه.

"چرا هیچ کس صحبت کردن در مورد آن ؟ آنها فقط صحبت کردن در مورد آنچه مسلمانان انجام داد" گفت: Ghouri 38. (VOA)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب