لی سرپرست تلقی 'موثر در بررسی سالانه توسط اعضای هیئت مدیره مدرسه

پاملا McCabe فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 7:00 PM EDT مارس 15 سال 2020چگونه است که سرپرست لی در مدارس شهر

توسط ABDOOSNEWS در 26 اردیبهشت 1399

چگونه است که سرپرست لی در مدارس شهرستان انجام در کار است ؟ بستگی دارد که یکی از کارفرمایان خود شما بخواهید.

هفت نفر از اعضای Lee County, مدرسه, مدیره تقسیم شدند در کار در حال انجام توسط گرگ Adkins به عنوان بخشی از مدرسه رئیس سالانه کار را نقد کنید.

سه عضو — کریس Patricca دبی اردن و Cynthia Morgan — دارای سرپرست به عنوان بسیار موثر است در حالی که Melisa Giovannelli, Gwyn gittens می و بتسی Vaughn گفت که او نیاز به بهبود. رئیس هیئت مدیره مری فیشر به مدرسه رئیس موثر امتیاز.

به طور کلی او تلقی شد "موثر است."

ارزیابی هیئت مدیره بالا پرداخت می شود, کارکنان مورد بحث قرار خواهد شنبه به عنوان بخشی از یک کارگاه. در این جلسه قرار است برای شروع در 1 بعد از ظهر انجام خواهد شد از طریق زوم پلت فرم با جلسه نشان داده شده است زندگی می کنند بیش از منطقه کانال یوتیوب.

این رتبه بندی بر اساس نمره برگه از 1 به 4 با سرپرست قضاوت در چهار دسته — آموزش و پرورش, رهبری, حرفه ای, رهبری, رهبری جامعه و رهبری. از امکان 4.0, Adkins به پایان رسید تا با امتیاز 2.977 از سال گذشته نمره 2.854.

Adkins داد خود را بسیار موثر در رتبه خود ارزیابی. او را استخدام کرد تا به رهبری این منطقه در سال 2015 در حال آمدن است تا در سال دوم خود را در یک قرارداد سه ساله آغاز شده است که در 1 ژوئیه 2018. Adkins را بدست آورده یک پایه حقوق و دستمزد $209,000 از یک سال و یا $309,057 با مزایای.

اعضای هیئت مدیره " انتقادات نقطه ای از مشکلات با شیوه های استخدام و فشار به دیدن او مسئولیت بیشتری در ساخت مطمئن شوید که رهبران مدرسه درمان همه کارکنان را به حد متعارف بدهد.

همچنین مقامات منتخب را دیدم یک نیاز برای ارتباط بهتر نه تنها با اعضای هیئت مدیره اما با همه ذینفعان از جمله سخت برای رسیدن اعضای جامعه که ممکن است دسترسی به اینترنت و یا فناوری در صفحه اصلی.

در نرم افزار-سمت Adkins ساخته شد و تحسین خود را برای رهبری در طول COVID-19 گیر برای برقراری بهتر ارتباط با جامعه در طول سال گذشته و با تکیه بر داده ها را علمی و تصمیم گیری های سازمانی. بسیاری نیز خوشحال شدند با استخدام Adkins ساخته شده برای موقعیت های سطح بالا را تشکیل می دهند که کابینه خود را.

کامل 208-صفحه نقد و بررسی با نظر توسط هر عضو هیئت مدیره را می توان در دستور کار جلسه روز دوشنبه در منطقه, وب سایت leeschools.net.

پایین ترین نمره را در دسته — یک 2.23 — آمد از Giovannelli که ذکر شده نگرانی ها در مورد شیوه های استخدام برای مدیران, مسائل مربوط به ارتباطات با اعضای هیئت مدیره با مشکلات چگونه منطقه دستگیره سوابق و "حساس" زمان اعلام در حال حاضر-تاخیر در برنامه ریزی برای تغییر دبیرستان برنامه.

دومی اجازه نمی دهد که سهامداران به عنوان بخشی از فرایند تصمیم گیری و نشان داد "مشکوک" رهبری با حرکت رو به جلو با تغییر در طول یک بیماری همه گیر او نوشت.

بیشتر: Lee سرپرست تاخیر دبیرستان برنامه تغییر پس از بازخورد منفی

در طول فرایند بررسی یک سال پیش او امتیاز او را "رضایتبخش" ساخته شده و یک درخواست که هیئت مدیره آتش سرپرست. رای حمایت gittens می و Vaughn, شکست 4 به 3.

بیشتر: تلاش برای آتش لی سرپرست گرگ Adkins نتواند 4-3 بعد از مدت ها, عاطفی, جلسه

متصل به بررسی Adkins ساخته شد 127 صفحه از اسناد برای حمایت از نظرات خود را با اطلاعات اعم از علامت رسوایی که حباب تا سال گذشته برای ورود به سیستم استفاده می شود برای ضبط سوابق درخواست ها و همچنین ایمیل جزئیات یک حس اصطکاک بین او و سرپرست.

یکی از موضوعات ایمیل متصل به بررسی متحده که Adkins حاضر به ملاقات با او به صورت یک در یکی از جلسات به مدت شش ماه و حتی پس از او درخواست bi-جلسات هفتگی.

در پاسخ Adkins نوشت که او نیست "بر این باورند که در متقابل ما بهترین بهره" به دیدار یک بر یک به دلیل "انتظار اتهامات" اما او همچنان به او اطلاعات و برقراری ارتباط "در راه های دیگر به عنوان مناسب است."

او افزود: "...لطفا درک کنید که من نمی گزارش به هر یک عضو هیئت مدیره اما در خدمت هیئت مدیره به عنوان یک کل است."

عضو هیئت مدیره Patricca به سرپرست خود بهترین نمره — 3.97.

در نظر او قدردانی رهبری تیم Adkins' است در محل قرار داده و نوشت که سرپرست "همیشه دارای مدارج بالای تحصیلی به عنوان هدف اساسی همه است که ما در منطقه است."

او متصل جایزه فکر به ارزیابی و اظهار نظر در "کار فوق العاده ای در حال تکمیل در تمام سطوح" از منطقه در طول COVID-19. او معتقد است که "Adkins مجموعه ای از تن از, یک روز" برای اعضای هیات علمی و کارکنان به افزایش به چالش همه گیر آورده مدارس از محوری به فاصله و یا آنلاین یادگیری به "گرفتن و رفتن" برنامه تغذیه برای کودکان است.

بیشتر: Lee County معلمان در حال حاضر زوم در در هنجار جدید است که آموزش مجازی

مانند دیگر اعضای هیئت مدیره Patricca نوشت: در مورد مسائل مربوط به ارتباطات.

او خواست Adkins برای رسیدن به بازخورد بیشتر جامعه و "را دور با درگیری های زبان" برای به روز رسانی به مردم در این منطقه با استفاده از فروش مالیات بر درآمد و طرح های دیگر.

اما وقتی که می آید به سرپرست ارتباط با هیئت مدیره او را تحسین خود را "انعطاف پذیری" و چگونه "مایل" او است که به کار با مقامات منتخب.

"غالبا دکتر Adkins و کارکنان خود ارتباط برقرار خواهد شد موارد را به هیئت مدیره یا در یک جلسه عمومی و یا از طریق ایمیل. با وجود این مکرر روشن و ارتباطات این هیئت مدیره غالبا بیانگر عدم آگاهی از اطلاعات در حال حاضر منتشر," او نوشت.

Patricca می خواهد او را به ادامه این کار به "درایو خانه این واقعیت است که هیئت مدیره (در)توانایی ژل به هیچ وجه انعکاسی از کار های شگفت انگیز در حال تکمیل و هر روز," او نوشت.

این احساس می تواند دیده می شود در هیئت مدیره خود, بررسی, بود که کمتر از مثبت است.

درجه بندی مسابقات پنج نقطه نامه تکالیف که در آن یک برتر است رتبه C را در سطح متوسط و یا متوسط و یک U رضایتبخش است یا شکست.

در سال 2019: Lee County هیئت مدیره مدرسه را به عملکرد می آید تا در طول سرپرست ارزیابی

در اینجا این است که چگونه هر یک از اعضای مدرج هیئت مدیره کار در سال گذشته:

  • مریم Ficher: C -71%
  • Melisa Giovannelli: D — 63%
  • کریس Patricca: U — 51%
  • دبی اردن: C — 72%
  • Gwyn Gittens می: U — 58%
  • بتسی Vaughn: D — 69%
  • Cynthia Morgan: C -71%

اگر چه هیئت مدیره نمی شد اختصاص یک درجه تجمعی به عنوان نتیجه این ورزش به طور میانگین تمام نمرات نشان می دهد آن را به دست آورده 65% و یا نامه درجه D. این است که فقط یک درصد بالاتر از سال گذشته 2019 هیئت مدیره خود ارزیابی را نشان می دهد.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب