Lee County مجموعه 55 K $سقف درآمد برای COVID-19 مسکن کمک ابزار

بیل اسمیت فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 5:06 PM EDT مارس 19 سال 2020Lee County کمیسیون اضافه شده اضافی $7.

توسط ABDOOSNEWS در 31 اردیبهشت 1399

Lee County کمیسیون اضافه شده اضافی $7.5 میلیون دلار به 50 میلیون دلار قبلا پیشنهاد شده برای کمک به مردم و کسب و کار رنج می برند از نظر مالی به عنوان نتیجه COVID-19 بحران است.

برنامه های کمک به افراد و شرکت ها می توانند شروع به گرفتن برنامه پنج شنبه, مارس 26.

در هزینه از درآمد حاصل از $135 میلیون مراقبت اعطا به شهرستان توسط دولت فدرال در کمیسیون افزایش county دولت پیشنهاد 50 میلیون دلار برای کمک مستقیم به $57.5 میلیون.

بیشتر در هزینه های برنامه ریزی شده: Lee County اهداف کسب و کار مهد کودک, اجاره و رهن در فاز اول COVID-19 بازیابی هزینه های

کمیسیون به اتفاق آرا حمایت یک درخواست سهشنبه از کمیسر ری Sandelli به افزایش بودجه برای عناصر برنامه در نظر گرفته شده به ساکنان دوباره روی پای خود بایستند و در نیروی کار.

"بسیاری از مردمی شده اند صدمه زدن برای مدتی در حال حاضر اگر ما می توانید مطمئن شوید که مردم باید دسترسی به مواد غذایی است که مراقبت از کودک است که بخش مهمی از آن است و پناهگاه" Sandelli گفت. "اگر ما می توانیم مردم تثبیت شده در آن دسته عمده آنها بهتر آماده برای بازگشت به کار."

راهنمایی برای برنامه های جدید نیز اعلام کرد. کمک برای اجاره و یا وام مسکن و پرداخت صورت حساب آب و برق ارائه خواهد شد به مقدماتی خانواده.

"ما اجازه می دهد تا به 2000 $در هر خانواده گفت:" دستیار شهرستان گلن مدیر Salyer. "پرداخت حق رفتن به صاحبخانه یا سودمند است."

او تاکید کرد که درآمد که تعیین واجد شرایط خواهد بود بر اساس درآمد در زمان درخواست.

"مدارک شامل است که درآمد خانوار بود $55,000 یا کمتر از آن بستگی به وضعیت شما" Salyer گفت.

"این واقعا مهم نیست که چه شما ساخته شده در سال گذشته" Salyer گفت. "اگر درآمد خود را کاهش یافته است در زیر آن سطح شما خواهد بود واجد شرایط."

برنامه خواهد شد به صورت آنلاین از طریق یک فرایند در حال توسعه با کمک مشاوران خارج از.

شهرستان کارکنان کارکنان تلفن تماس با مرکز برای کمک به متقاضیان است که می تواند فایل بر روی کاغذ آنلاین و از طریق دستگاه تلفن همراه اتصالات.

زمان برنامه های تماس برای نرم افزار ویندوز برای کمک به افراد و کسب و کار. یکی آغاز خواهد شد شنبه و اجرا تا چهار شنبه, آوریل 29.

مهد کودک کمک خواهد آمد از طریق وب سایت سازمان هایی مانند LeeCares و متحد در راه است.

با راه: آنچه پناهگاه در محل و غیر ضروری کسب و کار بسته شدن معنی در لی شهرستان

به علاوه: FGCU اعلام کرد 'راه اندازی مجدد SWFL' ابتکار برای کمک به کسب و کارهای محلی با همه گیر بازیابی

برنامه برای افراد شامل پول برای کمک به مردم پشت در, اجاره مسکن آب و برق و کمک به مراقبت از کودکان. راهنما همچنین شامل شخصی و حفاظت تجهیزات در درجه اول برای کسب و کار برای آن است که هزینه های جدید.

کسب و کار نیز می تواند واجد شرایط برای کمک های مالی برای کمک به راهاندازی مجدد در بازار پس از تعطیل و یا کاهش عملیات به دلیل اقامت در خانه سفارش صادر شده توسط رژیم صهیونیستی. ران DeSantis.

"من در $20 میلیون برای اجاره, وام مسکن, خدمات و من فکر می کنم همه ما می دانیم که مردم کمی پشت در که من لگد که به 22 دلار میلیون" Sandelli گفت. "مهد کودک برای من بسیار مهم در گرفتن مردم به کار و بنابراین من در زمان 3.5 میلیون دلار به $4.5 میلیون نفر است."

پیشنهاد تصویب شده توسط کمیسیون همچنین شامل Sandelli پیشنهاد به دو اصل صرف هدف از 1.5 میلیون دلار برای حفاظت شخصی تجهیزات به 3 میلیون دلار.

در Sandelli پیشنهاد کمیسیون رای به ارائه 3 میلیون دلار به مواد غذایی pantries در شهرستان است.

تمام پنج کمیسیون حمایت از افزایش اعتبارات. کمیسر فرانک مان خواسته Salyer به مطمئن شوید که مردم حق دریافت کمک در مورد مزایای که می تواند دریافت شود.

"این است که مانند خیلی دیگر درگیر در پاسخ به coronavirus که ما در حال ساخت این قوانین به عنوان ما به همراه" مان گفت. "اینها بعضی از آنها خوب تلاش در بخشی از ما. من فقط می خواهم به مطمئن است که مردمی در این طراحی شده است برای کمک به درک آن را به اندازه کافی به طوری که آنها می توانید استفاده از آن است."

بعد برنامه مراقبت را ارائه کوپن برای مهد کودک و تابستان اردوگاه هزینه و ارائه تجهیزات حفاظت شخصی برای مراقبت روز و برای کودکان برنامه های.

قوانین نیز تنظیم برنامه برای راهاندازی کسب و کارهای کوچک بسته امن تر در خانه عمل می کنند. که برنامه ارائه خواهد شد $5,000 کمک های مالی برای کسب و کار واجد شرایط با 25 و یا کارکنان کمتر از 1 مارس.

واجد شرایط کسب و کار کسانی که بسته شد به طور کامل و یا که تا به حال بخش قابل توجهی از عملیات خود را بسته است.

"فکر می کنم مثلا در مورد رستوران ها که تا به حال برای رفتن به منظقه-تنها خدمات. آنها را واجد شرایط برای این برنامه" Salyer گفت. "هدف این است که به آنها اجازه می دهد برای پوشش هزینه های بهره برداری که به آسانی خطاب توسط دیگر منابع مالی است. آنها می تواند استفاده از آن برای افزایش صندلی و بیمه PPE یک میزبان کامل از برنامه."

شخصی حفاظت تجهیزات و مواد مانند مواد ضد عفونی کننده ها و ضد عفونی کننده نیز خواهد بود در دسترس ساخته شده برای کسب و کارهای کوچک درگیر با آنچه که به عنوان "شدت بالا تماس شخصی." محصولات توزیع خواهد شد در شهرستان دفتر انتخابات در ایالات متحده 41 در جنوب فورت مایرز.

"ما در حال ارزیابی اضافی نیازهای جامعه است که ممکن است بخش هایی از کمک های آینده تلاش های" Salyer گفت.

شهرستان مدیر راجر Desjarlais گفت: این شهرستان است آموزش 100 کارکنان موجود خواهد شد که اختصاص داده شده به این دو مراکز تماس.

"هنگامی که این مراکز باز ما کاملا آماده شود," او گفت:.

Sandelli گفت: یکی از اهداف اضافه کردن پول بیشتر به برنامه از شروع در نظر گرفته شده است به آنها را به سرعت پاسخ به این نیاز است.

"من تشویق ما در حال حرکت در مسیر درست" Sandelli گفت. "توسط جلویی بارگذاری این کمی و 15% و من فکر می کنم ما می توانید بیشتر انجام می شود کمی سریعتر است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن