یادگیری مهارت های دیجیتال با رشد با گوگل OnAir

یوتیوب برنامه Ad فشار با توجه به افزایش بینندگان تلویزیون. Pixabay شده است وجود دارد 800 درصد (در سال) افزایش

توسط ABDOOSNEWS در 22 اردیبهشت 1399
YouTube
یوتیوب برنامه Ad فشار با توجه به افزایش بینندگان تلویزیون. Pixabay

شده است وجود دارد 800 درصد (در سال) افزایش در سطح جهانی در تعداد زیادی از مردم به تماشای آگهی های پشتیبانی شده و خریداری شده در گوگل متعلق به یوتیوب با 125 درصد پرش در تلویزیون نشان می دهد و 250 درصد رشد در محتوا زندگی می کنند.

در حالی که به طور کلی سازمان دیده بان زمان شروع به پریدن کرد 80 درصد (سالانه) در اجتماعی فاصله بار در یوتیوب دیدن است متفاوت رفتار کاربر زمانی که مردم درگیر با یوتیوب بر روی صفحه نمایش تلویزیون این شرکت در بیانیه ای گفت.

"اغلب از آن لذت می برد با دیگران بر خلاف بیشتر فردی با تجربه در دستگاه تلفن همراه. در اخیر سفارشی نیلسن مطالعه راه اندازی شده توسط گوگل به ما نشان داد که 26 درصد از زمان های متعدد 18+ بینندگان در حال تماشای یوتیوب با هم بر روی صفحه نمایش تلویزیون در مقایسه با 22 درصد خطی در تلویزیون گفت:" دبی Weinstein, معاون رئیس جمهور, جهانی, ویدیو و یوتیوب راه حل.

Buyoed رو به رشد استفاده از یوتیوب در روز پنج شنبه اعلام کرد تعداد ابزارها – از جمله با نام تجاری آسانسور اندازه گیری بر روی صفحه نمایش تلویزیون و بیشتر فرمت های انعطاف پذیر برای محتوا و قالبی بر روی صفحه تلویزیون به کمک تبلیغ این حرکت به سرعت در حال تغییر محیط زیست است.

YouTube
یوتیوب هل تبلیغات با توجه به افزایش بینندگان. Pixabay

"همانطور که مردم به صرف زمان بیشتری را در خانه ما شاهد تغییرات عمده در جریان بینندگان. اخیر کام اسکور گزارش مشخص شده است که بیش از 70 میلیون خانواده های ایالات متحده در حال حاضر جریان محتوای خود را به تلویزیون متصل نمایش" Weinstein اضافه شده است.

مردم نیز با جذب شدن به طور مداوم محتوای جدید و تازه YouTube creators قرار داده و از هر روز.

در واقع بیش از 60 درصد از امضا-در بینندگان یوتیوب بر روی صفحه نمایش تلویزیون به تماشای یک ویدئو منتشر شده در 7 روز گذشته.

یوتیوب گفته است که با شتاب راه اندازی با نام تجاری آسانسور برای یوتیوب بر روی صفحه نمایش تلویزیون.

برای بینندگان این به این معنی نظرسنجی در حال حاضر بهینه سازی شده برای صفحه نمایش بزرگ و تعامل با یک کنترل از راه دور تلویزیون تا مردم به راحتی می توانید پاسخ یا جست و خیز برداریم.

YouTube
یوتیوب به فشار تبلیغات. Pixabay

"این را قادر خواهد ساخت بازاریابان به تصمیم گیری آگاهانه در مورد تبلیغ عملکرد بهتر و بهینه سازی جریان مبارزات انتخاباتی در زمان واقعی که آیا آنها با استفاده از تبلیغات گوگل و یا صفحه نمایش و ویدئو 360 برای هر دو رزرو و حراج کمپین گفت:" یوتیوب.

نام تجاری آسانسور است که کمک خواهد کرد که بودجه های بیشتر در دسترس خواهد بود در هفته های آینده برای یوتیوب, برنامه و در اوایل Q3 برای یوتیوب تلویزیون.

"به عنوان بینندگان زمان بیشتری را صرف تماشای یوتیوب در صفحه تلویزیون ما در ادامه به تکامل به کمک تبلیغ بهتر رسیدن به مشتریان خود را به جایی که آنها هستند" گفت: این شرکت است.

در اواخر سال گذشته آن را راه اندازی یوتیوب Magazine بر روی صفحه نمایش تلویزیون به کمک تبلیغ درایو آگاهی با مخاطبان زیادی در یک لحظه.

"این سال ما همچنین آوردن فرمت های بیشتر و انعطاف پذیری برای جریان با معرفی محبوب skippable آگهی قالب برای محتوا است که قالبی بر روی صفحه نمایش تلویزیون" این شرکت اعلام کرد.

همچنین بخوانید: هدیه خود را یک روز سم زدایی این جلسه روز مادر

به عنوان مصاحبه سازمان دیده بان زمان افزایش یافت و بیش از 75 درصد در سال بیش از سال, این فراهم می کند تبلیغ یک راه جدید برای رسیدن به مخاطبان خود را به عنوان آنها را در آغوش در حال تکامل راه های مصرف کنندگان در حال تماشای مورد علاقه خود را محتوای یوتیوب اضافه شده است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن