LCSO غیر نظامی و کارمند به حالت تعلیق پس از نامناسب Facebook comment

Kaitlin Greenockle فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 11:32 AM EDT ژوئیه 18 سال 2020یک غیر نظامی و کارمند با دف

توسط ABDOOSNEWS در 29 تیر 1399

یک غیر نظامی و کارمند با دفتر لی شهرستان کلانتر به حالت تعلیق در آمد و reassigned مختلف وظایف پس از ساخت نامناسب دیدگاهها کلانتر official Facebook page.

در جولای 9, Amanda Canington ارسال شده Facebook تصویر از کلانتر, تماس با او و بادمجان, شکلک است که می تواند به عنوان تفسیر های مختلف بی حرمتی نظر از جمله اینکه یک نماینده از آلت تناسلی مرد و یک Sicilian قومی لکه دار کردن.

Canington بود در پاسخ به مفسران در اخیر کلانتر, Facebook پست ابراز حمایت خود را از کلانتر Carmine Marceno قبل از او موفق به دریافت پاسخ از سمت کلانتر ،

سازگاری: LCSO می فرستد حذف مبتذل پاسخ به زن در Facebook

روز جمعه دفتر لی شهرستان کلانتر اعلام کرد در Facebook صفحه ای که آنها خود را تکمیل تحقیقات به "اخیر نامناسب و غیر قابل قبول نظرات ارسال شده در آژانس Facebook page."

در این تحقیقات یک کارمند غیر نظامی که شناسایی شد آمد جلو مشاوره او نوشته شده و نظرات و ابراز ندامت و عذرخواهی برای ساخت پست.

کارمند به حال دسترسی به آژانس Facebook account.

او همچنین گفت: دیگر هیچ کارمند یا استاد راهنما آگاه بود او تا به حال نوشته شده ،

"این غیر نظامی کارکنان رفتار غیر قابل قبول بود. سوء استفاده از هر نوع از جمله کتبی یا شفاهی سوء استفاده می کند. تقاضای من همان سطح بالایی از حرفه ای از ما نظامی به عنوان اعضای از ما سوگند نمایندگان" Marceno گفت: در پست.

در دیگر اخبار: لهیق اکرس مرد بازداشت متهم بارها و بارها تجاوز به نوجوان



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن