آخرین نظرسنجی نشان می دهد بدتر شدن اثرات coronavirus در جنوب غربی فلوریدا اقتصاد

لورا اشپزخانه ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 7:00 PM EDT مارس 12 سال 2020اعداد به نظر نمی آید خوب در ماه مارس است.

توسط ABDOOSNEWS در 24 اردیبهشت 1399

اعداد به نظر نمی آید خوب در ماه مارس است.

در مارس آنها بدتر است.

اولین به روز رسانی برای اولین تاثیر اقتصادی بررسی انجام شده توسط دانشگاه بین المللی چابهار را نشان می دهد عمیق تر اثر از این بیماری همه گیر کوروناویروس در جنوب غربی فلوریدا رانده شده در بخش بزرگی از یک ایالت خاموش کردن دولت.

"این خیلی غم انگیز بود و سپس آن را تلخ گفت: Christopher وستلی یک اقتصاددان و رئیس FGCU را Lutgert دانشکده کسب و کار. "چیزهایی که تا به حال بدست کمی بدتر در طول این دوره از آوریل تا توسط آن است."

در تازه ترین نظرسنجی به پایان رسید و در هفته های اخیر 66 درصد از کسب و کار در لی ذغال سنگ و شارلوت شهرستانهای گزارش داد که تقاضای مشتری تا به حال کاهش یافته است بیش از نصف در مقایسه با 63 درصد در ماه مارس است.

گردشگری تنظیم: بازاریابی گردشگری در جنوب غربی فلوریدا بر مجازی تجربه به عنوان مردم محلی و بازدید کنندگان در محل اقامت

در ضمن بیش از 91 درصد از کسب و کارهای پاسخ دوم نظرسنجی مشترک است که آنها می خواهم دیده می شود برخی از مرتب کردن بر اساس از یک کاهش در تقاضای مشتری با توجه به کوروناویروس. که تا از 87.9% در ماه قبل است.

بررسی درخواست توسط Lee County اقتصادی دفتر توسعه طراحی شده است برای قرار دادن برخی از اعداد پشت اثرات ویروس بر اقتصاد منطقه است که می تواند کمک بیشتر دولت در کمک و امداد رسانی به کسب و کارهای محلی.

کمک مالی برای کسب و کار: کارشناسان ارائه مشاوره در کمک های مالی کسب و کارهای کوچک

آخرین نتایج بر اساس صدها نفر از پاسخ.

این نظرسنجی همچنان نشان می دهد کسب و کارهای کوچک با کمتر از 25 کارمند گرفته اند و این بزرگترین ضربه با 70% دیدن بیش از 50% کاهش در تقاضا برای محصولات و خدمات خود را. که در مقایسه با 54 درصد از شرکت های بزرگتر گزارش که بزرگ از کاهش.

Nordstrom چهره بسته: Nordstrom است به طور دائم بسته شدن 16 فروشگاه. یکی از آنها در جنوب غربی فلوریدا.

کسب و کارهای کوچک استخدام بیشتر نیروی کار محلی — حدود 80% تا اثرات منفی گسترده به طوری که دلقک توصیف کرده است COVID-19 به عنوان یک "ضد کسب و کار کوچک ویروس" برای جنوب غربی فلوریدا.

در حال حاضر او قیاس خود را یک گام بیشتر است.

"من می خواهم آن را به یک ضد Florida virus به دلیل چقدر اقتصاد ما بستگی به خرده فروشی و مهمان نوازی و گردشگری — و فرد-به-فرد تماس," او گفت:.

گردشگری و خرده فروشی در میان صنایع احساس ترین درد حاد از coronavirus.

"من فکر می کنم این صنایع خواهد آمد هنگامی که این ویروس محو می شود که آن را در نهایت خواهد شد و مردم احساس راحتی تعامل دوباره چرا که آنها تشخیص دهند که آن فروکش کرده است. ما هنوز" دلقک گفت.

پس از چند ماه بیکاری پایین در جنوب غربی فلوریدا نرخ بیکاری شروع به پریدن کرد در ماه مارس در میان coronavirus بیماری همه گیر. آن را تنها به انتظار بدتر با آمار هنوز منتشر خواهد شد برای ماه آوریل است.

عدم تقاضای مشتری و نگرانی های ایمنی مربوط به این ویروس منجر به بسیاری از کسب و کار در منطقه به طور داوطلبانه نزدیک به طور موقت به صبر کردن بدترین ویروس.

خاموش کردن دولت غیر ضروری کسب و کار به دستور رژیم صهیونیستی. ران DeSantis — که در اثر مه 3 — تنها سوخت به آتش اضافه شده وادار به بسیاری از دیگران به بستن درهای خود را برای حفاظت از سلامت و ایمنی کارکنان و ساکنان در سراسر کشور.

بسیاری از کسب و کار به خصوص کوچکتر ممکن است قادر به زنده ماندن خود مجبور ناخواسته تعطیلی وستلی گفت.

چند کسب و کار کوچک — و حتی برخی از آنهایی که بزرگتر — در حال حاضر پرتاب در حوله. در میان آنها ؟ شیرین گوجه فرنگی بوفه زنجیره جنوب غربی فلوریدا مورد علاقه برای 23 سال است که به طور دائم بسته شدن آن 97 رستوران.

"شما باید به فکر می کنم که بوفه شوق است و بیش با" دلقک گفت. "این ناامید کننده است."

در ضمن Nordstrom به تازگی اعلام کرد آن را خواهد دید 16 فروشگاه های, از جمله یکی در کنار دریا در شمال ناپل.

Westley انتظار بیشتر کسب و کارهای کوچک به شاتر از آنهایی که بزرگتر است.

"در کوتاه مدت ما را از دست بدهند کاملا چند کسب و کارهای کوچک" دلقک گفت. "من همچنین فکر می کنم هر چند که در این منطقه به اندازه کافی از درخواست تجدید نظر است که سرمایه گذاری های جدید پایین خواهد آمد و آنها را جایگزین."

در حالی که کسب و کارهای بزرگتر هستند احتمال بیشتری برای زنده ماندن اقتصادی این طوفان وستلی گفت: آن را در هزینه.

"آنچه در آن به معنی این است که در آن پاداش و اندازه آن پاداش cartelization از اقتصاد است که می تواند یک روند خوب," او گفت:. "وجود دارد که رقابت کمتر است. کمتری وجود دارد شرکت. وجود دارد کمتر نوآوری است."

وجود خواهد داشت تعداد زیادی شغل کمتر در جنوب غربی فلوریدا به عنوان به خوبی.

"اگر ما تا به حال بستگی دارد که بزرگتر کارفرمایان برای منطقه اشتغال شما خواهد بود به دنبال دو رقمی سطح بیکاری" دلقک گفت.

'نور در انتهای تونل': این SWFL کسب و کار استفاده از همه گیر امداد وام به شناور باقی می ماند

در آخرین تاثیر اقتصادی بررسی, 93% از او منطقه کسب و کار خود را گزارش درآمد حاصل از فروش کاهش یافته بود توسط برخی از مقدار. شصت و شش درصد گزارش شده شاهد کاهش بیش از 50% تا 61% در ماه مارس — و فقط 1% را دیده اند افزایش درآمد پس از همه گیر رسید.

کمی بیش از 60 درصد از مدیران در پاسخ به این نظرسنجی در ماه آوریل انتظار می رود اثرات منفی از coronavirus به طور موقت. Tweny و شش درصد فکر می کنم آنها خواهید بود دائم.

به عنوان تقاضا و خرید و فروش کاهش یافته و بیشتر اخراج نیز بدتر شده در طول ماه با نزدیک به 25 درصد از کسب و کار گزارش که آنها می خواهم اجازه دهید به بیش از 80 درصد از کارکنان خود را. که تا از 20٪.

بیشتر شرکت ها نیز کاهش ساعت کار کارکنان خود را توسط بیش از 80 درصد است. درصد از کسب و کار ساخت چنین کاهش شدید رشد از 31 درصد به 36 درصد.

در آخرین بررسی کسب و کار مدیران خواسته شد تا برخی از سوالات از جمله این که آیا آنها می خواهم کاربردی برای وام های دولت و افکار خود را در مورد بهترین زمان برای "باز کردن" اقتصاد محلی.

بیکاری سیستم کابوس: جنوب غربی فلوریدا سهام بیکاری سیستم کابوس

در این نظرسنجی 47 درصد از کسب و کار احساس اقتصاد محلی باید بازگشایی شد ظرف 15 روز آینده. یکی دیگر از 22 درصد جواب داد که آن اتفاق می افتد باید در آینده از 16 به 30 روز.

"تا پایان مارس وجود دارد یک حس ناامیدی در میان کسب و کار و کارگران در مورد اثرات مستند" دلقک گفت. "بود که به تجارت برای کاهش virus."

پرسید: اگر آنها نگران بودند در مورد اقتصاد باز خیلی زود و یا خیلی دیر, کسب و کارهای محلی بودند به طور مساوی تقسیم می شود.

"وجود دارد بسیاری از عوارض جانبی به بسته شدن همه چیز پایین" دلقک گفت. "شما نیاز به تعادل است که در برابر هر چه سود به حال با کاهش virus."

با فلوریدا شروع به بازگشایی آن, اقتصاد, لغو برخی از محدودیت در کسب و کار در اکثر نقاط کشور از جمله رستوران ها و خرده فروشان ترس باقی بماند در مورد موج دوم coronavirus عفونت. در صورتی که موج دوم می آید وستلی سوال که آیا دولت واکنش ممکن است متفاوت باشد با توجه به شدت از اثرات اقتصادی.

Publix مثبت کارکنان: کارکنان از پنج جنوب غربی فلوریدا Publix فروشگاه تست مثبت برای coronavirus

او نشان می دهد ممکن است راه حل های جایگزین برای حفاظت از آسیب پذیر ترین در حالی که اقتصاد کشور در حال اجرا است و اقدامات آینده باید روشن ساخته است که می تواند در کاهش عدم اطمینان است که می تواند به محدود کردن رشد کسب و کار و سرمایه گذاری در این منطقه و دولت است.

"عدم اطمینان چیزی است که باعث می شود سرمایه گذاران به عقب نگه دارید," دلقک گفت.

همانطور که برای وام های دولت 70 درصد از کارفرمایان محلی گفت: آنها می خواهم برای آنها اعمال می شود از طریق برنامه های مختلف. حدود 56 درصد از کسانی استفاده شود که به دنبال یک وام از طریق فدرال چک حفاظت از برنامه طراحی شده برای کمک به کسب و کارهای کوچک نگه داشتن کارکنان خود اشتغال از طریق این بیماری همه گیر.

"من فکر می کنم برنامه های وام در حال رفتن به یک معنی داری کوتاه-اجرای اثر در این که آیا کسب و کار زنده خواهد ماند" دلقک گفت.

یکی دیگر از سوال اضافه شده به بررسی این زمان در اطراف: چگونه نگران هستند کارفرمایانی که کارگران خود را نمی خواهد آمد به دلیل این که آنها در حال دریافت کمک های بیکاری? پاسخ مخلوط شد با 52 درصد از مدیران کسب و کار گفت: آنها نه بیش از حد نگران و یا فقط نگران نیست در همه.

در سمت تلنگر 16 درصد اعلام کرد آنها تا حدودی نگران در حالی که 19 درصد گفت: آنها احساس بسیار نگران آن است که کارکنان خود را نمی بازگشت.

فلوریدا مشکل بیمه بیکاری سیستم ممکن است تاثیر مثبتی روی محلی و اقتصاد دولتی به دلیل آن شده است بسیار دشوار است برای بسیاری از فلوریدا به جمع آوری منافع آنها را بیشتر از جان گذشته و مصمم به بازگشت به کار به طوری که آنها می تواند همچنان به قرار دادن غذا بر روی میز و به پایان می رسد دیدار.

"این نوع از جالب اما اقتصاددانان همیشه اشاره می کنند که کشورهایی که لازم نیست مقدار زیادی از کمک های بیکاری نیز بسیار پایین و نرخ بیکاری" دلقک گفت.

نگاه به آینده او انتظار دارد که بعد از بررسی در پایان این ماه به نشان می دهد بهبود در اقتصاد منطقه به عنوان کسب و کار بیشتر بازگشایی بیش از هفته های آینده.

یکی از بزرگترین سوالات خواهد بود که چگونه جنوب غربی فلوریدا اقتصاد را نگاه کنید در این تابستان.

"اثرات محرک و اثرات بازگشایی خواهد خود را نشان می دهد که در آن زمان. ما خواهید بود شروع به نوبه خود گوشه ای که در آن نقطه" دلقک گفت. "من فکر نمی کنم که نزدیک به آنچه که آنها می شده اند اگر وجود داشت هیچ coronavirus."

چه بعدی فصل شلوغ خواهد شد مانند این است که کسی نمیداند اما وستلی همچنان امیدوار.

"آیا تقاضای فصلی در پاییز؟" "چگونه نزدیک خواهد شد که رسیدن به آنچه که ما در پاییز سال 2019?"

فقط زمان خواهد شد بگویید اما وستلی انتظار این ویروس به ماندگاری اثرات.

کسب و کار بررسی خواهد شد و تکرار ماهانه از طریق حداقل در ماه ژوئن بسته به چه مدت ویروس باقی می ماند یک تهدید و لطمه زدن به اقتصاد منطقه.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن