فرود تئاتر شرکت حرکت آن نمايشنامه نويسي جشنواره آنلاین

جدید صدای آمریکا نمايشنامه نويسي جشنواره در حال حاضر در نهمین سال خود حرکت خواهد کرد آنلاین در این سال به دلیل

توسط ABDOOSNEWS در 17 تیر 1399

جدید صدای آمریکا نمايشنامه نويسي جشنواره در حال حاضر در نهمین سال خود حرکت خواهد کرد آنلاین در این سال به دلیل coronavirus خود حمایت فرود تئاتر شرکت اعلام کرده است.

این جشنواره در اصل برنامه ریزی شده برای ماه آوریل در حال حاضر محل جولای 28 اوت 2. علاوه بر چهار برنده نقش هشت کارگاه اضافه شده است با متخصصان صنعت در پانل.

بیش از 550 کور ارسالی وارد شد در جشنواره امسال. برنده برنامه شامل جدید Galileos توسط آن Berryman of New York, NY; ملکه غمگین, Mischance جان Minigan از Framington MA; Agathe توسط آنجلا J. Davis فرم لس آنجلس و بهترین گروه پانک در کانوی, Missouri: تاریخ شفاهی پریسلی کاکس و خرید اینترنتی پنج توسط کربی زمینه از نیویورک ،

جشنواره امسال نیز طراحی شده برای جلب توجه به هنرمندان تحت تاثیر این تعطیلی ناشی از این بیماری همه گیر. بخشی از بودجه تولید شده توسط این جشنواره خواهد بود کمک به این بازیگر صندوق و منطقه هوستون بیشتر هنرهای صندوق امداد که هر دو به نفع هنرمندان است.

"ما باور داریم که یک پلت فرم ملی در سال جاری و افزایش می دهند و مقدار قابل توجهی از پول برای کمک به هنرمندان با آن گفت:" فرود اجرایی مدیر هنری دیوید Rainey. "ما در حال رفتن به سعی کنید. که همه هر یک از ما می تواند انجام دهد."

در علاوه بر این به پذیرش کمک های مالی ($10 پیشنهاد) شرکت ایجاد کرده VIP جشنواره بسته برای $150. وجود دارد تنها 80 در دسترس است. در حالی که این اتفاقات همه رایگان, VIP جشنواره بسته اقدام به خرید خریدار یک هدیه مجازی کیسه با تخفیف و دادن نذری از بسیاری از خرده فروشان ورود به نمایشنامه نویس منحصر به فرد سالن به ارتباط برقرار کردن با نمایشنامه نویسان پس از هر بازی خواندن و دعوت به بسته شدن نهایی نان تست به نویسنده در پایان این جشنواره است.

تمام حوادث رایگان و آنلاین اما رزرو مورد نیاز است. بلیط ها در Eventbrite: 2020 جدید آمریکا صدای نمايشنامه نويسي جشنواره است. برای اطلاعات بیشتر landingtheatre.org.

جشنواره برنامه

2020 جدید آمریکا صدای نمايشنامه نويسي جشنواره

دوشنبه, جولای 28
7pm CST - دولت از برادوی

چهار شنبه, جولای 29
11صبح CST - نوشتن و تولید یک فرد نشان می دهد
3pm CST - نوشتن برای ابداع تئاتر
7pm CST - نوشتن با فرهنگی نزدیک

دوشنبه, جولای 30
3pm CST - فضیلت مجازی
7pm CST - جدید GALILEOS توسط امی Berryman

جمعه, جولای 31
11صبح CST - آنچه که من می خواهم بگویم که من جوانتر خود: بحث واقعی برای نویسندگان جوان
3pm CST - گرفتن گذشته برتر جهان
7pm CST - ملکه غمگین, MISCHANCE جان Minigan

چهار شنبه, آگوست 1
3pm CST - آینده آمریکا منطقه ای تئاتر
7pm CST - AGATHE توسط آنجلا J. Davis

چهار شنبه, آگوست 2
3pm CST - بهترین گروه پانک در کانوی, MISSOURI: تاریخ شفاهی پریسلی کاکس و خرید اینترنتی پنج توسط کربی زمینه



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن