شیرین خود را از مواد غذایی کم کالری شیرین کننده های

تیوی همه گیر ممکن است overstaying خود خوش آمدید اما در چند ماه گذشته به ما آموخت که اولویت ما سلامت و رفاه برا

توسط ABDOOSNEWS در 28 تیر 1399

تیوی همه گیر ممکن است overstaying خود خوش آمدید اما در چند ماه گذشته به ما آموخت که اولویت ما سلامت و رفاه برای اطمینان از تناسب اندام و ایمنی.

با این کار از صفحه اصلی وضعیت مصرف بیش از جهان آن را بسیار آسان برای تبدیل شدن به بی حال و به خوردن شراب خواری. به همین دلیل است که بسیار مهم است برای نظارت بر عادات غذا خوردن و اطمینان از یک شیوه زندگی متعادل. خوردن نوع صحیح مواد غذایی است که فقط به عنوان اساسی به عنوان غذا خوردن در زمان مناسب. با ما روال کار رفتن برای یک بازی شیر یا خط ما کافئین/چای مصرف افزایش یافته است multifold و ما نمی تمایل به تحقق بخشیدن مقدار شکر ما ندانسته با مصرف هر فنجان. این قند اضافه شده به شدت افزایش می دهد و ما مصرف کالری و محدود حرکت فیزیکی می تواند منجر به اختلالات شیوه زندگی و مشکلات.

دنبال NewsGram در Facebook به ماندن بگیرید به روز شد.

در اینجا است که نقش شیرین کننده های کم کالری (LCS) می سازد همه تفاوت. کم کالری شیرین کننده های مکمل های غذایی که ارائه شیرینی با حداقل کالری است. شیرینی شدت LCS بسیار بالا در مقایسه با رایگان قند, که بدان معنی است که در مقایسه با یک دوز کوچک از LCS مورد نیاز است برای درک حس شیرینی. سازمان جهانی بهداشت (WHO) توصیه می کند که قند را باید تشکیل دهند کمتر از 10 درصد از کل کالری برای کاهش خطر ابتلا به بیماری در شیوه زندگی. در کشوری مانند هند که در آن قند است یک جزء کلیدی از روزمره مواد غذایی و نوشیدنی از افراد پیدا کردن آن واقعا دشوار است برای رعایت چنین توصیه.

The World Health Organisation recommends that free sugars should constitute less than 10% of total calories.
سازمان جهانی بهداشت توصیه می کند که قند را باید تشکیل دهند کمتر از 10% از کل کالری. Wikimedia Commons

ایمنی کلید نگرانی هنگامی که یک محصول جدید به بازار راه اندازی و LCS مستثنی هستند. برای سال های خود ایمنی دغدغه را شناور در سراسر اینترنت. EFSA (مقامات ایمنی مواد غذایی اروپا و FDA (اداره غذا و دارو) و FSSAI اعلام کرده اند آنها را امن در هنگام مصرف در داخل توصیه می شود ADI (قابل قبول مصرف روزانه). ADI نشان دهنده یک مقدار 100 برابر کمتر از این مقدار به امن در مطالعات تحقیقاتی.

وجود دارد مزایای متعدد از شیرین کننده های کم کالری:

مدیریت وزن – شیوع چاقی و اضافه وزن نمایی افزایش یافته است در حالی که کار از خانه. جایگزینی شکر با LCS به تنهایی نمی تواند در کاهش وزن جادویی. کاهش وزن یک فرایند پیچیده است که نیاز به رژیم غذایی متعادل و ورزش علاوه بر کاهش کالری از طریق شکر. با شواهد موجود آن را بی خطر است به نتیجه گیری کرد که LCS ممکن است کمک به کاهش وزن در کوتاه مدت اما بیشتر شواهد مورد نیاز برای اثبات خود و منافع دراز مدت.

همچنین بخوانید: Bullstop: هوش مصنوعی مبتنی بر نرم افزار برای حفاظت از آنلاین قلدری چرخش

اشتها و سیری – به عنوان LCS قادر به ارائه احساس شیرینی با کالری کم, پرسش مطرح شده که آیا مغز در پاسخ به رایگان قند و LCS در همان راه و اینکه آیا آنها نتیجه و یا دخالت در هر گونه تغییر در گرسنگی و اشتها است. بنیاد تغذیه انگلیس نیز می گوید که LCS انجام هیچ افزایش گرسنگی و یا اشتها. این نظر توسط بین المللی شیرین کننده های انجمن که می گوید: "LCS نیست افزایش اشتها و هیچ قابل تشخیص اثر سیری."

بهداشت دهان و دندان – پوسیدگی دندان و یا حفره ناشی از اسید تولید شده توسط باکتری ها با تخمیر قند در دهان. باکتری های دهان و دندان نمی تواند متابولیسم LCS از این رو آنها نمی شود هر گونه پوسیدگی دندان. EFSA مدعی شد که LCS حفظ دندان کانسار با کاهش دندان demineralisation.41 کانادا انجمن دندانپزشکی توصیه می کند جایگزین قند با شکر است.42 نظر توسط پشتیبانی بین المللی شیرین کننده های انجمن که می گوید: "LCS باید دندان مزایای استفاده می شود که در مواد غذایی و نوشیدنی و خمیر دندان و داروهای ارائه شده از ترکیبات دیگر نیز غیر cariogenic و غیر فرسایشی. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب