مزایای داشتن رویال پس

مزایایی که با داشتن رویال پس کلش رویال به دست می‌آورم شما یک نام طلایی منحصر به فرد را در اختیار خواهید د

توسط ABDOOSNEWS در 23 آبان 1400

مزایایی که با داشتن رویال پس کلش رویال به دست می‌آورم شما یک نام طلایی منحصر به فرد را در اختیار خواهید داشت. شما می توانید بدون محدودیت به چالش های بازی دسترسی داشته باشید. می توانید بلافاصله محتویات سینه ها را بگیرید. پوسته یکبار مصرف برای برج ها.

فصل بیست و یکم کلش رویال آغاز شده و یک رویال پس جدید را به بازی معرفی کرده است. این فصل تولد رویال نام دارد و پنجمین سالگرد بازی است. کلش رویال در ۲ مارس ۲۰۱۶ به صورت جهانی منتشر شد. فصل 21 رویال پس به بازیکنان جوایز زیادی می دهد. بازیکنان باید در مسابقات چند نفره تاج جمع کنند تا از تمام 35 لایه پاس پیشروی کنند. هر ردیف یک پاداش جدید را باز می کند.

چگونه می توان از طریق یک جایزه، پس رویال رایگان را در کلش رویال دریافت کرد

سایر بازیکنان جامعه کلش رویال که به عنوان یوتیوب شناخته می شوند، در حال انجام نوعی قرعه کشی هستند. شما فقط باید به کانال های آنها دسترسی داشته باشید و مشترک شوید، زنگ اعلان ها را فعال کنید تا زمانی که ویدیوها آپلود می شوند، بتوانید یک پس رویال رایگان دریافت کنید، مانند بسیاری از اینفلوئنسرها که در شبکه های اجتماعی خود قرعه کشی می کنند، فقط باید آنها را دنبال کنید و روی انتشارات آنها کلیک کنید.

نحوه دریافت پس رویال در کلش رویال

 

برای خرید نسخه پولی  رویال پس این مراحل را دنبال کنید. روی تب رویال پس در صفحه اصلی کلیک کنید. کلش رویال را در دستگاه خود باز کنید. این باعث می‌شود محتوای بیشتری به بازی اضافه شود و به بازیکنان امکان می‌دهد تا در بالای شهر معمولی و ساختمان اتحاد، تکمیل پازل و عناصر بقای زامبی‌ها کارهای بیشتری انجام دهند. با معرفی ازدحام، بازیکنان اکنون باید با متحدان خود برای مبارزه با تهدید ملخ جهش یافته و همچنین مقابله با سایر رویدادهای آخرالزمانی که آنها را در لبه بقا قرار می دهد، همکاری کنند.

آخرین مطالب