تجلیل و لگد: مدارس خارج; که در آن COVID-19 دلار می رود ؟

نظرهیئت تحریریه ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 7:30 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 6, 2020تجلیلمدرسه نشده است و در جلسه

توسط ABDOOSNEWS در 17 خرداد 1399

نظر

تجلیل

مدرسه نشده است و در جلسه پس از اواسط ماه مارس اما مدرسه رسما از روز شنبه.

که آخرین روز از برنامه ریزی عمومی سال تحصیلی در ذغال سنگ و لی شهرستانهای اما به جای در آغوش گرفتن و گریان وداع آن مشخص شده بود بیشتر با تبریک ایمیل و رسانه های اجتماعی پست.

تجلیل به مدرسه معلمان و مدیران و کارکنان و دانش آموزان و والدین بیش از حد — برای سربازی از طریق قلمرو ناشناخته از e-learning آنها پرتاب می شود.

ذغال سنگ شهرستان کمیسیون در روز سه شنبه را به رسمیت شناخته و تلاش با اعلام تحویل داده می شود به کلیر مدارس سرپرست Kamela پاتون.

اعلام می کند که بیش از 3000 معلمان هدایت 45,000 دانش آموزان از طریق آموزش از راه دور ورزش. منطقه loaned برخی از 15,000 رایانه برای کمک به کسانی که در غیر این صورت نمی خواهد که تا به حال دسترسی به یک است.

منطقه در ادامه به ارائه وعده های غذایی در بیش از 50 سایت در اطراف این شهرستان به بیش از یک میلیون وعده های غذایی.

"معلمان و دانش آموزان نمایش داده می شن انعطاف پذیری و خلاقیت و تمایل به انطباق با آموزش و پرورش جدید مدل از طریق منطقه گسترده پلت فرم یادگیری الکترونیکی" در این اعلامیه آمده است: در بخشی.

ضربه

یک ضربه به دولت از فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis برای آن آهسته پاسخ به درخواست برای اطلاعات در مورد چگونه مالیات دهندگان دلار برای مبارزه با COVID-19 همه گیر استفاده می شود.

یک نظرسنجی در سراسر کشور توسط آسوشیتد پرس در بر داشت بسیاری از ایالت فلوریدا در میان آنها منتشر کرده اند تنها یک خرده از اطلاعات در مورد آنچه آنها را خریداری و از آنها و قیمت. با توجه به AP درخواست برای این نوع از اطلاعات ارسال شده در مارس و آوریل به همراه داشت هیچ چیز از فلوریدا.

ما درک می کنیم که در روزهای اولیه بحران طبیعی خرید سیاست ممکن است دور از ضرورت اما با فوریت مصاحبه وقت آن است که برای پر کردن شهروندان در چه صرف شد و در آن.

تجلیل

تجلیل به ناپل باغ وحش.

در زمان عادی اولین شنبه هر ماه ساکن است قدردانی روز در باغ وحش و ذغال سنگ ساکنان بستری رایگان به عنوان یک ملموس با تشکر از شما برای رای دادن به نجات باغ وحش در سال 2004.

با توجه به CDC COVID-19 اجتماعی فاصله دستورالعمل دلسرد جمعیت زیادی ساکن تقدیر روز که قرعه کشی جمعیت حدود 6000 شده است به حالت تعلیق تا اطلاع ثانوی.

به آن باغ وحش ارائه شده است پذیرش رایگان از پنج شنبه, 25 ژوئن از طریق یکشنبه, ژوئن 29.

رایگان بلیط در یک زمان عنصر به طوری که جمعیت را می توان محدود به 300 تا 400 نفر در یک زمان و تنها می تواند در خط آغاز ژوئن 15 در www.napleszoo.org/collier.

ناپل کارکنان باغ وحش تاسیس یک طرفه تنها مسیر را از طریق باغ وحش. علاوه بر این ویژگی های زیر در دسترس خواهد بود: پستانداران اعزامی کشتی, دیدار با حافظ و دسترسی به باغ وحش جدید زمین بازی کودکان است. زرافه مشاهده منطقه نیز بسته به آن است که تحت یک عمده فروش.

به عنوان دولت فدرال بازگشایی فاز ادامه ناپل باغ وحش خواهد بود نظارت بر روند و باز کردن ویژگی های بیشتر در زمان مناسب.

(Brent چاق شدن نوشت: این برای ناپل اخبار روزانه هیئت تحریریه.)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن