دانستن بیشتر در مورد منحصر به فرد Tanjore نقاشی

تاریخی افت Tanjore نقاشی می رود به Maratha پیروزی از جنوب هند در قرن شانزدهم. تانجاوور نقاشی شکوفا تحت حمایت ا

توسط ABDOOSNEWS در 21 خرداد 1399

تاریخی افت Tanjore نقاشی می رود به Maratha پیروزی از جنوب هند در قرن شانزدهم. تانجاوور نقاشی شکوفا تحت حمایت از نایاک و Maratha حاکمان در قرن شانزدهم تا هجدهم صدها سال است. با وجود این واقعیت است که Nayaks بودند آنهایی که بیان هنری آن تحت استاندارد Maratha آن رونق و آمد و حتی به دور از مکان.

در قرن هجدهم انگلیسی موقعیت نظامی خود را در تانجاوور در طول انگلیس و میسور جنگ. در طول آن دوره Tanjore نقاشی بودند تحت تاثیر سبک اروپایی (برای یک بازه زمانی بسیار کوتاه). این سبک بود و معروف به نام سازمان سبک (شرق هند شرکت) که تشویق Tanjore خلاقیت های هنری به گسترش به اروپا اما در متناوب ، انگلیسی ها غارت بسیاری از ثروت از Akhand بهارات در آن زمان که در میان متعدد با ارزش Tanjore نقاشی نیز می تواند اندکی باشد.

مشهور Tanjore هنرمندان

طرز کار بود که در اول ساخته شده و دو اصل در شبکه های خاص – به Rajus و Naidus. متخصصان معمولی ریشه – Vijayanagara پادشاهی که پس از سقوط صنعتگران نقل مکان کرد به Tanjore, Madurai و میسور. این متخصصان هستند که در ابتدا تلوگو صحبت کردن افراد از "Rayalseema" منطقه نقل مکان کرد به تامیل نادو در پی Nayaks حکومت مادورای و Tanjore. Tanjore بود و بعد با توجه به Marathas. این متخصصان که نقل مکان به میسور ساخته شده 'خواهر-طرز کار' در نظر گرفته میسور ترکیب است که اساسا همان Tanjore نقاشی.

این خلاقیت های هنری تاسیس شد در کنوانسیون و پیشرفت محدود بود. حقیقت گفته شود, هر گونه تلاش برای شامل توسعه خواهد فقط در مورد را تضعیف هنر خوب است. ساخت مقدس بود به کسانی که آس متخصصان که تصمیم به مرموز و فروتن. در حال حاضر صنعتگران نیست در این نقطه محدود به این دو شبکه. متعدد وجود دارد Tanjore نقاشی ایجاد سازمان هایی که در حال ساخت متعدد صنعتگران هر یک از هزینه های سال در سراسر شبکه های مختلف.

چه منحصر به فرد آن?

ترین یکی از یک نوع عنصر Tanjore نقاشی است Gesso کار (3D خود اموال). اجازه دهید ما روشن آن بیشتر است. Tanjore نقاشی برجسته منطقه در آن است که متفاوت ترین آثار هنری را ندارد. این نقاشی در مناطق است که در حال بالا از سطح. این زینت است به نام Gesso کار در ساخت زبان. به عنوان یک قاعده Gesso کار انجام شده است در ستون ها و سرزمین های مختلف از یک ساختار در اروپا با این حال هرگز انجام شده در هر آفرینش هنری در آن زمان.

Durga Art
این تصویر نشان می دهد یک نیمه به اتمام Tanjore نقاشی از دورگا Devi – همسر از لرد شیوا, همچنین شناخته شده به عنوان شاکتی ساتی کالی. VedicFeed

شکل بالا نشان می دهد که نیمه تمام Tanjore نقاشی از دورگا Devi – شریک پروردگار شیوا در غیر این صورت به نام شاکتی, ساتی, کالی, et al. یک Tanjore نقاشی به طور منظم 10 روش که توضیح داده خواهد شد در نتیجه مقالات در جزئیات.

Gesso کار یکی از معنی و فوق العاده ترین روش است که همیشه می تواند شامل یک آفرینش هنری. است که درجه ای از تخیل Tanjore صنعتگران نمایش داده شده در تولید این اثر هنری

دیگر عنصر منحصر به فرد است به انجام بیشتر با این مواد از استراتژی – فویل طلا تزیین روی Gesso کار می کنند. اصل 22-عیار طلا از فویل استفاده شده است و پس از آن است که ساخته شده از طلا واقعی آن هرگز تار است.

میسور تنوع Tanjore نقاشی

میسور بوم و Tanjore نقاشی های به اشتراک گذاری چیزی برای تمام مفاهیم و اهداف به عنوان در حال حاضر صحبت در مورد Vijayanagara امپراتوری. پس از سقوط این بار باور نکردنی, دامنه, متخصصان مختلف فرار عرصه برای فرار از اسلامی مزاحمان ادامه داد که نابودی فوق العاده ترین هنرهای زیبا و پناهگاه مشغول به کار توسط Vijayanagara هنرمندان. خوشبختانه این صنعتگران بودند تحقیر توسط Marathas و Nayaks در Tanjore و مادورای. این متخصصان نگه داشته و راه ما از زندگی زنده به تصویر می کشد مختلف خدایان هندو در دادگاه و سلطنتی منازل حاکمان که خوار آنها. این موضوع و این موضوع ادامه داد: به عنوان قبل از در دو نوع بوم است. بود که آن را به عنوان ممکن است چند استراتژی ها و سبک های متفاوت است. میسور و Tanjore نقاشی نگاه اساسا همان است که در گذشته از یک زن و شوهر از دیدگاه.

Tanjore نقاشی های انجام شده بر روی یک تخته چوبی که به یک ماده با گچ چسب پوشش بر روی آن. اگر میسور ساخته های در حال انجام در مجموعه ای از پایگاه های, برای مثال, مقاله, مواد, و یا حتی مشابه قرنیز است که مورد استفاده برای Tanjore نقاشی.

Tanjore Painting
زیبا Tanjore نقاشی به تصویر می کشد الهه. Wikimediacommons

میسور نقاشی در بیشتر قسمت های بدون سنگ یا شیشه globules در حالی که Tanjore خلاقیت های هنری غنی هستند با سنگ, نقطه, و دیگر طراحی شده است. در برخی از میسور سبک هنری خلق gesso کار کاملا از دست رفته به عنوان روکش طلا. بلکه همه مشخص است به پایان رسید با استفاده از طلا رنگ است که قابل توجه و تمایز در حال حاضر و دوباره

یک معامله بزرگ از مبتکر فرصت گرفته شده است در میسور نقاشی بر اين اساس نا معلوم گونه می توان یافت و برای خدا در میسور سبک است که بی شک نه وضعیت در Tanjore ، Tanjore متخصصان به نظر می رسد به بازی های نانوشته و اصول و چسبیدن به هنجار و متعارف توصیفاتی و روش. پس از آن انواع خدایان فوق العاده محدود در Tanjore نقاشی

برای اخبار بیشتر در به روز رسانی را دنبال کنید Newsgram در LinkedIn

یک بار در در حالی که چیزی که مهم است این است که قابل توجه حتی در محدود که به طور کلی مداوم تعجب می کنم. Tanjore آثار هنری به طور معمول مشهور با استفاده از سه طرح مرسوم تزیینات و Chettinad. میسور آثار هنری به طور کلی ساده لبه با هیچ برنامه ای/کنده کاری بر روی آنها. چوب درخت ساج به تشریح در بیشتر قسمت های مورد استفاده برای Tanjore و چوب بلسان بنفش/تولید روده برای میسور. در گذشته, آن است که تا پایان مشتریان به انتخاب پوشش assortments و در عین حال این طور برداشت

همچنین بخوانید: نینتندو نشان می دهد 3 لاخ حساب های هک شده در تقریبا سه ماه

Tanjore نقاشی در یکی از آخرین پایدار مرسوم آثار هنری هند و هندو است. آثار هنری ساخته شده با تعهد – همه افراد در حال هندو, خدایان و قصه های مرتبط با آنها. هر Tanjore نقاشی یک داستان برای گفتن. داستان های ذخیره شده از طریق ساخت. این بسیار مشابه به عنوان مدل و نقشه در یک پناهگاه به سادگی که قبل جمع و جور است و از این پس می تواند به طور موثر محافظت از تخریب پناهگاه به طور کلی در معرض.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن