بدانید که چگونه COVID-19 همه گیر بر اهمیت آن

این مستند را به حال حتی بدتر اثرات در صورت عدم وجود آن است. Pixabay توسط D. C. PATHAK ظهور عصر اطلاعات نسبت به

توسط ABDOOSNEWS در 15 اردیبهشت 1399
technology COVID-19 lockdown
این مستند را به حال حتی بدتر اثرات در صورت عدم وجود آن است. Pixabay

توسط D. C. PATHAK

ظهور عصر اطلاعات نسبت به موفقیت این انقلاب تعریف شده توسط یک لحظه اتصال در سراسر مرزهای جغرافیایی است که ایجاد یک نوع جدید از اقتصادی جهانی شدن که در آن کسب و کار خواهد بود انجام شده با سرعت بی سابقه ای. جدید 'اقتصاد دانش' بنابراین موظف است که تمام اطلاعات مورد نیاز برای تصمیم گیری تا به حال به سرعت قابل دسترسی است و پس از عمل برای دستیابی به یک مزیت رقابتی است.

زمان جدید شد منابع علاوه بر پول و نیروی انسانی — که نمی شود از دست رفته است. آن است که در این زمینه است که بزرگ یادگیری از تجربه مستند برای این بیماری همه گیر کوروناویروس هر دو برای ملت ها و افراد است که راه های جدیدی را به توان به استفاده از مقدار زیادی از مازاد etime' در دسترس با خانواده واحد به علت ملی بهره وری. این مستند در سمت چپ بخش از مردم — که مفهوم eleisure' عمدتا به اطراف چرخید خالی تجملات — cribbing که آنها قادر به ewhile دور شد. از سوی دیگر آن را دیدم بی شماری از خانواده ها تنها با یک نان نان تعجب کنید که چگونه به monetise این residuary زمان از خانواده در یک محیط زیست از افزایش بیکاری.

شواهد کمی وجود دارد که حتی به خوبی خاموش بسیاری به طور کلی ارزش خود را به تنهایی به عنوان یک فرصت تقویت خود را در رشد شخصی و یا افزایش خود قدرت تخیل را به نفع خود با استفاده از زمان به عنوان یک کالای ارزشمند است. اتفاقا آن است که آلبرت اینشتین بود که معروف گفت: "تخیل مهمتر از دانش" نشان می دهد چگونه تخیل به کمک توانایی خواندن یک معنای عمیق تر به آمار ارائه شده و در نتیجه سریعتر پیشرفت است.

technology COVID-19 lockdown
آن نقش مهمی ایفا کرده است در میان این مستند. Pixabay

لطفا دنبال NewsGram در Instagram به روز رسانی در آخرین اخبار

ممنوعیت از همه گیر باید بر اهمیت ework از خانه' اما تنها برای افرادی که انواع خاصی از مشاغل — بیشتر از آن مرتبط است. نیاز به هند کسب و کار است که به کاوش در روش کار است که در آن تعداد زیادی از نیمه ماهر دست موجود در کشور — عملا در هر خانه — مورد استفاده برای افزایش بهره وری طراحی شده توسط آنها را به esupply زنجیر' به صورت کالا و خدمات در حال اجرا در سراسر طول و عرض کشور است. طیف وسیعی از فعالیت های کسب و کار از ehome آشپزخانه' به داخلی دوخت از emasks' آیا محصول در طول این مستند اما آنچه که در حال رفتن به نیاز در کوتاه مدت و میان مدت در پیش رو است که ارتش از edelivery دست اقدام — بدون نیاز به حرکت بسیار به عنوان محلی برای لینک ها در این زنجیره تامین.

بومی اقتصاد هند می تواند به احیای خود را از طریق ایده های نوآورانه در مورد نحوه استفاده از کار فشرده شرایطی بدون آنکه در فن آوری مبتنی بر فرآیندها و استفاده از منابع etime' موجود در دست حتی افراد ماهر برای افزایش تولید. این باید انجام شود بدون باشیم قول می دهم که هند همچنان از ارائه بالا درجه فن و تکنولوژی زرنگ و دانا eknowledge کارگران به کسب و کار بین المللی در سراسر طیف. در زمینه مگا tie-up بين Facebook-واتساپ و اعتماد JIO ممکن است به اثبات می شود یک تعویض بازی ارائه یک افزایش بزرگ به اقتصاد کشور است.

در سناریوی حال حاضر دولت های منطقه می توانید لیست کردن مردان و زنان آماده را به این نوع از اشتغال غيررسمی و آنها را در دسترس برای کسب و کار در صورت درخواست. این است که در راه احیای elocal استخدام ادارات' کمک به کسب و کارهای بزرگ و کوچک — در نسخه جدید خصوصی-مشارکت مردمی — و ثبات به درآمد حاصل از کار. به کارگیری شرکت می تواند با توجه به کاهش مالیات برای درگیر شدن ذکر شده دست به دست. چالش برای هند است که هر دو در دست زدن به قربانیان کرونا در قرنطینه اردوگاه و بیمارستان ها و پیدا کردن راه و روش بازسازی اقتصاد مبهوت مراحل. این استراتژی به نگه داشتن بهره وری بدون خواستار بیش از حد انسان emovement' و اجتناب از ecrowding' از خطوط مونتاژ. آن است که در حال حاضر بیرون آمدن است که به رغم قانون علیه کار کودک تعداد بسیار زیادی از کودکان به کار گرفته شده توسط خرده صاحبان کارخانه رها شده بود در حبس به دلیل مستند. سطح منطقه دست زدن به این بیماری همه گیر به تنهایی می تواند مراقبت از این تراژدی کودکان — تنظیم غذا و سرپناه برای آنها بود فوری مورد نیاز است. منطقه دادستانی باید تایید کرد که در حال حاضر همه از این انجام شده بود.

نخست وزیر نارندرا مودی تعیین کننده حرکت مردم به دنبال 40 روز مستند شده است در سطح جهانی و قدردانی به عنوان موثر ترین سیاست نجات کشور از فاجعه بزرگ که تاج را وارد بر آن است. آن را به دولت زمان برای ساخت یک ظرفیت خاص برای رسیدگی به emedical قرنطینه "و ehospitalisation' در حالی که آن را بررسی ظهور تازه عفونت است که می تواند به ضعف در هند سیستم مراقبت های بهداشتی. در هند بر خلاف سایر کشور — توانمند تست حکومت دموکراتیک در تضمین این که در حالی که اجرای eequality محدودیت' در یک eunequal جامعه آن را از دست ندهیم این واقعیت است که haves and the have-nots متفاوت به طور گسترده ای در ظرفیت خود را به صورت مستند. دومی — متشکل از کارگران unorganised بخش روزانه دستمزد حقوق بگیران و رهبران کارگری که شغل خود را از دست — نیاز به یک منبع بی وقفه از مواد غذایی برای خانواده خود را در یک تضمین از دولت فراتر از آنچه بشردوستانه بدن می تواند انجام دهد تا چنین زمان به عنوان برخی از کار آمد راه خود را. این یک مسافت های طولانی. روشن است که در این مستند مورد نیاز میکرو-مدیریت امور عمومی است که می تواند به دست آورد تنها در سطح منطقه که در آن این کشور خوشبختانه هنوز هم تا به حال بهترین ماشین آلات سازمان از دولت نزدیک به مردم است.

در واقع برای مدتی به, بیا, این منطقه خواهد شد را به تبدیل شدن به محور حکومت از آن یک ارزیابی دقیق از هفته عرضه غلات و غیره از دولت godowns برای اجرای عمومی آشپزخانه در چند نقطه ثابت — در هر panchayat یا وارد — می تواند به دست آمده و همچنین یک ایده بود از مقیاس های پزشکی و مدیریت خدمات بهداشتی درمانی مورد نیاز وجود دارد. موفق تحویل مواد غذایی به خوشه های فقیر و ضعیف از جمله مهاجر کار خواهد بود مشخصه این مدیریت است. تا زمانی که مهاجران در صلاحیت این دادگاه ها از یک منطقه دولت محلی بود که مستقیما مسئول برای خود غذا و سرپناه. در انتظار تصمیم دولت در مورد تغییر آنها را در شرایط ایمن برای خود ایجاد کرد و خانه و مقامات منطقه نگران پاسخگو بودند خود را به خوبی بودن. وجود دارد باید یک وضوح در مورد این از روز اول از این مستند. خبر خوب این است که بسیاری در حال حاضر اتفاق می افتد در این خطوط با مردم از شهرها و روستاها با شور و شوق به انجام کمی خود را در کمک به دولت برای خوراک زده افراد است. عرضه کالاهای اساسی حفظ شده بود و بدون استراحت است که فلان دستاورد است.

یک سیاست طرفداری مناسب آرامش مستند پس از متعادل emobility' با eawareness " چگونه برای جلوگیری از خطر به نظر می رسد در ساخت و این خوب است. آن را بزرگ خواهد بود حیف اگر فقدان مرکز-دولتی معادله آمد و در این راه از یک رویکرد آمریکا در تاج مدیریت بحران که به نام برای یک غیر متمرکز راه از دست زدن به آن. زیرساخت های جدید برای پزشکی قرنطینه و امکانات بیمارستان با ناوگان آمبولانس مثلا می شود به این مناطق. وجود دارد بسیاری از موارد از بیمارستان های محلی حضور به تاج مظنون به کمبود امکانات. این سرمایه گذاری مورد نیاز به فوریت در مقیاس های مختلف در مناطق مختلف — را در خدمت یک محدوده هدف و عمل به عنوان یک کاتالیزور برای اشتغال و رشد اقتصادی است.

technology COVID-19 lockdown
ممنوعیت از همه گیر باید بر اهمیت ework از خانه' اما تنها برای افرادی که انواع خاصی از مشاغل — بیشتر از آن مرتبط است. Pixabay

کرونا بیماری همه گیر در حال مبارزه بود به طور مستقیم تحت رهبری مرکز و چالش به عنوان در حال حاضر ذکر شده است تامین مناسب سطح هماهنگی بین مرکزی و دولت برای در نظر گرفتن تمرکز از دست زدن به بحران نزدیک تر به زمین است. دولت های منطقه باید با ارائه بودجه نیروی انسانی و منابع به کمتر ممتاز از هر غذا نگرانی — آن را باید به یاد داشت که در خاطرات جمعی در سطح تمایل به آخرین طولانی است. فساد زده عمومی سیستم توزیع را نشان می دهد تا آن طرف زشت در بسیاری از مکان ها به دلیل ناکافی نظارت اداری. هیچ فرد نیازمند باید بازگشت دست خالی از یک جیره تامین مرکز. که رسمی ماشین آلات می تواند به بی معنی راه بود و نشان داده شده توسط این عمل گزارش چند سال پیش از شمال دولت است که در آن اندازه گیری دانه گندم بود که به کودکان داده می شود به عنوان یک جایگزین برای یک وعده غذایی اواسط روز.

لطفا دنبال NewsGram در Facebook به روز رسانی در آخرین اخبار

در بحران مسئولان ورزش باید در اختیار یک ماده مانند اعطای کمک بدون تولید یک جیره کارت در برخی از موارد است. هند در کل انجام می شود شگفت انگیزی از تقلیل کرونا حمله با موثر مستند. آن دوربرد موفقیت در حال رفتن به آن را تعیین بهره وری از مقامات محلی در مراقبت از مضطرب بسیاری در زمین — تا آنها را به بازگشت به کار. وجود دارد باید به اندازه کافی تبلیغات از طریق معتبر پیام که یک تاج مظنون شد نه به دوری اما قرار دادن تحت نظارت های پزشکی — قبر اجتماعی اختلال می تواند فوران در غیر این صورت. در اخیر تعامل نخست وزیر مودی با panchayat سران شرکت کننده از کشمیر درخشان ساخته شده پیشنهاد — او به تماس esuspect اما احترام را برای دست زدن به تاج موارد است.

بومی اقتصاد هند را دوباره زنده خواهد شد در یک سرعت سریع تر به مردم خواهد بود به احساس eself econtained' و eself متکی در محلات شهرک و مناطق کار. آنها را یک آگاهی جدید از یک تمیز و امن تر و کمتر خواستار شیوه زندگی است که در آن می ماند متصل بدون اینکه از لحاظ فیزیکی نزدیک به آنهایی که نزدیک و عزیز — حداقل برای زمان حال.

همچنین به عنوان خوانده شده - زندگی پس از مستند - جهان جدید

تاج مستند آموزش داده سرخپوستان فقیر و غنی در مورد چگونه به نگه داشتن راه این einvisible' دشمن از طریق esocial فاصله' در حالی که بازگشت به کار و اجازه دهید این ویروس کاهش و محو در خود را دارد. در دوران آمده و هند و امیدوارم خواهد بود که تولید hub جهان و نخست جاذبه های توریستی و همچنین — دقیقا به این خاطر آن رفتار همه گیر هست. مسیر به مقصد مشخص شد تلاش برای تبدیل شدن به eself متکی' توسط امید بستن برای محصولات خود در بخش غیر نظامی و تا حد امکان در زمینه دفاع نیز هست. یک کشور مازاد در مواد غذایی غلات فراوان در نیروی انسانی با برکت بزرگ صنعتی پایه داشتن یک ملی زیرساخت های حمل و نقل و در بالای نردبان در اعمال آن می توانید تنظیم مجدد آن در دستور کار اقتصادی و پیوسته را تشکیل می دهند برای مقاومت مواجه ناشی از کرونا بیماری همه گیر. تاج منع شد از بالا به پایین ورزش. بهبود اقتصادی خواهد بود پایین به بالا پدیده ای است که مناسب هند است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب