کلمه آخر تکنیک به استخر ایزی ست

زیر انداز تاتامی در اندازه های 1x1 با قطر 10 میل و 20 میل تولید می شود و به صورت پازلی در یکدیگر نصب شده و به

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

زیر انداز تاتامی در اندازه های 1x1 با قطر 10 میل و 20 میل تولید می شود و به صورت پازلی در یکدیگر نصب شده و به صورت یک تیکه به عنوان زیر انداز و کف پوش استفاده می شود . شرکت اینتکس و نمایندگی رسمی استخر پیش ساخته در ایران آماده پاسخگویی به مشتریان گرامی جهت نصب انواع استخر های آماده و استخر ایزی ست در اندازه های مختلف میباشد . بخش لبه بادی این محصول انعطاف پذیر بوده و همانند بدنه استخر های بادی است چرا که در برابر رطوبت و نور آفتاب نیز مقاوم می باشد. 76 سانتی متری برخوردار است ، به دلیل قطر بسیار بالای این محصول استفاده همزمان چندین نفر فراهم است و چه بسا بزرگسالان نیز می توانند از این استخر استفاده کنند ، همچنین ارتفاع 76 سانتی متری آن باعث شده است تا کودکان و نوجوانان نیز بتوانند از محصول استفاده کنند ، ساختار این استخر پیش ساخته ایزی ست به گونه ای است که به راحتی می توان آن را راه اندازی کرد ، به دلیل سهولت در نصب ، اینگونه استخر ها به استخر های ایزی ست یا فست ست نیز معروف شدند ، چرا که نیازی به نصب میله یا پایه وجود ندارد ، بلکه تنها بایستی لبه های بادی استخر را که از جنس pvc است با استفاده از پمپ باد دستی باد کنید ، پس از آن تنها کافیست که داخل استخر را با آب پر کنید تا محصول آماده استفاده شود ، ظرفیت این استخر 3853 لیتر است و به همین دلیل نیز پمپ تصفیه آبی نیز در کنار استخر قرار گرفته است که با استفاده از آن بتوانید آب استخر را تصفیه کنید .

Data has ​been g᠎enerat​ed by GSA Con᠎tent  Gen erat᠎or Dem oversion!

این محصول نرم در بسیاری از مکان های عمومی به اشکال متفاوت , مصارف مختلفی مانند : کف پوش مهد کودک , زیر انداز مخصوص باشگاه های ورزشی , کفپوش ضخیم ویژه پارک های بزرگ و کوچک و دیگر مکان های آموزشی و تفریحی کودکان , به عنوان عایق حرارت و عایق صوت و به ویژه زیر انداز استخر پیش ساخته و آماده که از سوراخ شدن کف استخر جلوگیری کرده و در هنگام شنا کف استخر بسیار نرم و راحت است استفاده می شود . استخر آماده ایزی ست گزینه ای پر کاربرد برای استفاده در مهد کودک ها , مراکز آموزشی و تفریحی , باشگاه ها و دیگر مکان های مورد نظر می باشد . استخر ایزی ست قابل حمل از پلیمر 3 لایه تشکیل شده و از مقاومت بالایی در برابر حرارت برخوردار است . فوم تاتامی استخر پیش ساخته در دمای بالا ریخته گری می شود و در برابر آب از خود مقاومت نشان می دهد به همین دلیل در دمای پایین از استحکام بالایی برخوردار است و در برابر اشعه ماوراء بنفش و ترک خوردن ناشی از فشار بسیار مقاوم می باشد . درپوش استخر پیش ساخته اصلی اینتکس مخصوص تمامی استخر های آماده بزرگ و کوچک ساخته شده و بسیار کاربردی است . Post was gen᠎erated  wi᠎th G SA C ontent  Gen erator Demoversion​.

زمانی که از استخر استفاده نمیشود در طول روز با وزش باد گرد و خاک و شن های ریز یا برگ درختان و آشغال های ریز و درشت به داخل استخر نفوذ کرده و آب استخر را آلوده و کثیف میکند به همین دلیل بهترین گزینه برای اینکه چنین مواردی رخ ندهد این است که از درپوش های مخصوص استخر استفاده شود . نمایندگی لوازم جانبی استخر و قطعات یدکی استخر پیش ساخته اینتکس خرید و فروش و ساخت انواع قطعات یدکی و مصرفی را مانند : پایه های آلومینیومی و آهنی گالوانیزه ضد زنگ به شکل یو و سه پایه , نردبان بزرگ و کوچک مخصوص ورود و خروج از استخر آماده , زیر انداز فومی یا فوم تاتامی در رنگ های آبی , قرمز , صورتی , سبز , زرد , درپوش از جنس pvc ویژه پوشاندن استخر های بزرگ و کوچک اینتکس در اشکال دایره و مستطیل , سبد یا شناور بزرگ و کوچک مخصوص قرص کلر استخر ضد عفونی کننده آب استخر , پودر و قرص کلر آنزیم دار مخصوص ضد عفونی آب و جلوگیری از جلبک و لیز شدن آب , شلنگ بلند و کوتاه مخصوص رفت و برگشت آب استخر در پمپ تصفیه آب , بست فلزی و پلاستیکی جهت نگه داشتن شلنگ بر روی بدنه استخر , فروش شن مخصوص پمپ های تصفیه شنی , پخش انواع فیلتر H , A , B مخصوص پمپ های تصفیه فیلتری استخر , آبشار رنگی با پخش چند رنگ در فضا برای زیبایی بیشتر , لامپ خورشیدی برای روشن کردن آب استخر در شب , گرمکن خورشیدی مخصوص گرم کردن آب استخر , جاروی دستی مخصوص تمیز کردن و فرچه کشیدن کف و بدنه استخر پیش ساخته و بتنی , جاروی اتوماتیک استخر پیش ساخته ویژه تمیز کردن جلبگ و خاک کف استخر , دماسنج استخر برای تشخیص گرما و سرمای آب , سایبان بزرگ و کوچک مخصوص استخر آماده INTEX , چراغ استخر جهت روشنایی در شب , کلمن روی آب برای نگهداری یخ و بطری , چسب تعمیرات بدنه استخر پرتابل اینتکس , حوزچه آب استخر , آویز حوله و لباس در کنار استخر , با کمترین قیمت به صورت عمده و تک فروشی ارائه میدهد .

سبد و شناور قرص کلر یک ظرف مخصوص جهت قرار دادن قرص های ضد عفونی کننده در آب است که در استخر های پیش ساخته , استخر بادی و استخر بتنی کاربرد دارد . استخر های ایزی ست نوع دیگری از سری استخر های اینتکس است که لبه آنها به صورت بادی و بدنه آنها به شکل برزنتی و داخل انها با طرح کاشی و سرامیک است که قابلیت نصب آبگرمکن و پمپ تصفیه را دارد . استخر آماده اصلی اینتکس قابلیت نصب پمپ تصفیه آب فیلتری و پمپ تصفیه آب شنی را دارد و برای تخلیه آب از قسمت کف یک دریچه خروج آب دارد که در زمان کمی آب را خالی میکند . این سبد یا شناور ها نسبت به ابعاد استخر در دو سایز کوچک و بزرگ تولید شده اندکه یک درب پیچی روی سبد قرص قرار دارد و از آن قسمت میتوان قرص کلر را داخل سبد قرار داد و یک دریچه در قسمت پایین سبد جهت تنظیم خروج قرص به داخل آب طراحی شده است . جاروی استخر اینتکس وسیله ای بسیار مناسبی برای از بین بردن گرد و غبار و جلبک در استخر های آماده اینتکس است . البته در قسمت بالا توضیحاتی را درباره مواد ضد عفونی کننده آب و شفافیت آب بازگو کرده ایم که به شما بسیار کمک میکند .

آخرین مطالب