بچه ها بیشتر انعطاف پذیر در برابر Covid-19 نسبت به بزرگسالان

یک 26-کشور بررسی شده از 131 مطالعات بزرگترین نظاممند به تاریخ از کودکان و بزرگسالان جوان با COVID-19 پیدا کرده

توسط ABDOOSNEWS در 7 تیر 1399

یک 26-کشور بررسی شده از 131 مطالعات بزرگترین نظاممند به تاریخ از کودکان و بزرگسالان جوان با COVID-19 پیدا کرده است که اکثر کودکان با Covid-19 شانس خوبی بالینی در مقایسه با بزرگسالان در طول چهار ماه اول سال از این بیماری همه گیر.

در حالی که 19 درصد از کودکان جمعیت با Covid-19 تا به حال هیچ علائم 21 درصد به نمایش گذاشته تکه تکه ضایعات در ریه اشعه ایکس.

"نزدیک به 5.6 درصد دچار co-عفونت مانند آنفولانزا در بالای Covid-19, 3.3 درصد بستری در بخش های مراقبت ويژه و 7 و میر گزارش شده است" با توجه به محققان از دانشکده پزشکی در دانشگاه مرکز علوم بهداشت تگزاس در سن آنتونیو.

دنبال NewsGram در LinkedIn به دانستن آنچه اتفاق می افتد در سراسر جهان است.

kids more resilient against Covid-19
شایع ترین علائم در کودکان و نوجوانان شبیه به جمعیت بودند و تب و سرفه. Wikimedia Commons

"اطلاعات ما وارد شده است از 131 مطالعات و شامل 7,780 بیمارانی که دهانه کودکان طیف سنی" گفت: مطالعه ارشد نویسنده آلوارو مریرا استادیار طب اطفال در دانشگاه تهران بهداشت سن آنتونیو.

"ما به طور خلاصه درمان است که تجویز و پیشنهاد اولیه نگاه اجمالی از یک تعداد انگشت شماری از بیماران که ملاقات مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری (CDC) معیارهای multisystem التهابی سندرم در کودکان گفت:" مریرا در این مطالعه به نظر می رسد در EClinicalMedicine مجله لانست.

شایع ترین علائم در کودکان و نوجوانان شبیه به جمعیت بودند و تب و سرفه. کسانی که در بر داشت در 59 درصد و 56 درصد از کودکان جمعیت.

تعداد فرزندان با نتایج عالی شگفت زده تیم تحقیقاتی.

"اگر چه ما در حال شنیدن در مورد اشکال شدید بیماری در کودکان این است که اتفاق می افتد در بسیار موارد نادر گفت:" مریرا.

آزمایشگاه اقدامات که همواره غیر طبیعی در کودکان Covid-19 بيمار شامل التهابی مانند کراتین کیناز اينترلوکين-6 و procalcitonin.

خوشبختانه تنها تعداد کمی از بیماران ملاقات ورود برای multisystem التهابی سندرم در کودکان است. بیماری خود را به موازات شدید اشکال از COVID-19 در بزرگسالان دیده می شود.

kids more resilient against Covid-19
تعداد فرزندان با نتایج عالی شگفت زده تیم تحقیقاتی. Pixabay

همچنین بخوانید: افراد در معرض خطر قاچاق به سرعت در حال رشد در طول همه گیر: سالانه ما گزارش

"کودکان با التهاب سيستميک بودند کاهش قابل توجهی در میزان لنفوسیت خون در بدن: مطلع مریرا.

"COVID مثبت کودکان که به شکل افراطی از این بیماری تا به حال 42 درصد لنفوسیت در خون خود در مقابل 11 درصد در کودکان با multisystem سندرم".

لنفوسیت ها یکی از انواع اصلی سلول های ایمنی در بدن است.

نارسایی کلیه دیده می شد نه در کودکان مبتلا به نارسایی کبد نیز در نه و شوک در 19. تهویه مکانیکی مورد نیاز بود و در 42 بيمار نویسندگان نوشت. (IANS)

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن