نگه داشتن خود را تغذیه و سلامت کلی اهداف نقطه در طول مستند

شما می توانید شروع به انجام این پنج چیز امروز برای بهترین نتیجه ممکن است. تیاو تصمیم به انتخاب IVF می تواند یک

توسط ABDOOSNEWS در 29 اردیبهشت 1399
pexels-photo-
شما می توانید شروع به انجام این پنج چیز امروز برای بهترین نتیجه ممکن است.

تیاو تصمیم به انتخاب IVF می تواند یک مشکل برای بسیاری از زوج است. پس از ناموفق تلاش برای یک نوزاد بسیاری از زوج ها ممکن است احساس غمگین تعدادی از نتایج منفی در تست بارداری.

آن را کاملا طبیعی است که احساس کمی منکوب که شما ممکن است ببینید که علامت منفی و بیش از دوباره. اما شما نباید احساس شکست به عنوان وجود دارد مقدار زیادی از گزینه های دیگر وجود دارد خارج وجود دارد برای یک بچه (یا بچه ها!).

یکی از این گزینه ها است IVF که مخفف "لقاح مصنوعی" یک فرایند است که از داروها و روش است که کاشت تخمک بارور شده در رحم خود را. بسیاری از کلینیک های بالا میزان موفقیت کمک به زوج است.

اگر شما در حال فکر کردن در مورد IVF چه هستند برخی از راه های که شما می توانید افزایش شانس خود را و بهترین نتیجه ممکن است ؟ در زیر پنج چیز شما می توانید شروع به انجام امروز.

IVFPreparation
یکی باید آماده سازی خود را در مورد IVF و تحقیقات در مورد آن است.

انجام تحقیقات خود را

برای شروع, شما می خواهید برای تبدیل شدن به عنوان یک متخصص در IVF به عنوان امکان پذیر است. تحقیقات همه دارو, روش, گزینه, مراحل و بیشتر به طوری که شما یک ایده از آنچه که اتفاق می افتد. این نه تنها به شما کمک کند در حالی که به دنبال درمانگاه, اما آن نیز کمک خواهد کرد شما را در درک آنچه متخصصان پزشکی در حال صحبت کردن در مورد در طول قرار ملاقات های خود را.

نگاهی به آمار مانند موفقیت, نرخ, چالش های سیاست و پزشکان در منطقه شما. آن مهم است برای پیدا کردن یک کلینیک که در آن شما احساس راحتی. این یک روش برای شما و شریک زندگی خود را, بنابراین مطمئن شوید که شما هر دو پیدا کردن یک محل که در آن شما می توانید به چهار شست تا.

ذهن خود را به سلامت

فقط می خواهم به طور طبیعی در حاملگی وجود دارد مقدار زیادی از مراحل شما می توانید گرفتن در خارج از مطب دکتر به بهترین آماده سازی شما برای بارور شدن.

که به معنی ترک سیگار و نوشیدن سنگین (یک لیوان شراب در هر حال حاضر و پس از آن ضرری ندارد) و خوردن غذاهای سالم است. از چیپس و شروع به دنبال میان وعده های سالم ورزش منظم و مطمئن شوید که شما در حال خواب کافی است. برخی از مردم حتی به نوبه خود به درمان های جایگزین مانند طب سوزنی برای افزایش شانس بارداری از طریق لقاح خارج رحمی.

این است که بسیار ساده تر از انجام گفت, اما, این مهم است برای حفظ سطح استرس خود را در طول این زمان. استرس از ذهن و بدن نیست مطلوب برای مفهوم و می تواند صدمه دیده است شانس خود را.

wine-glasses
یکی از نیاز به ترک عادات مانند نوشیدن و مراقبت از سلامت روان خود را. Pixabay

مکمل های ویتامین D

ویتامین D است که به شما توسط ما نزدیک ترین ستاره به خورشید است. خورشید تقریبا 50% از ما منبع ویتامین D با دیگر 50% آورده بودن با یک رژیم غذایی سالم شامل مقدار زیادی از ماهی و سبزیجات

مطالعات نشان داده اند که زنان با پایین ویتامین D تعداد بسیار کمتر به احتمال زیاد برای باردار شدن از کسانی که تعداد بالا. شما می توانید هر دو مکمل کمبود ویتامین D از طریق ویتامین ها و یا تزریق. شما در حال حاضر ممکن است مورد استفاده قرار گیرد به سوزن پس چرا پرتاب چند بیشتر در مخلوط ؟

مکمل های DHEA

ادامه مطلب مکمل های DHEA (که مخفف آندروسترون) اغلب اداره درمانگاه در سراسر جهان پیدا کرده اند و تا حد زیادی به کمک به کسانی که در تلاش برای باردار شدن از طریق IVF.

در حال حاضر پزشکان دقیقا نمی دانند که چرا این مکمل می تواند کمک به زنان تصور اما آنها می دانند که آنها در حال حاضر بدون در دراز مدت خطر ابتلا به مادر یا نوزاد. صحبت با درمانگاه خود را به دیدن اگر این گزینه برای شما است.

صحبت با یک متخصص باروری مردان

حتی اگر اکثریت از این نکات را با زن در این مورد در این رابطه نیز می تواند در نظر گرفتن اقدامات لازم به منظور به شما بهترین شانس خود را در حاملگی.

وجود دارد مقدار زیادی از راه هایی برای بهبود تعداد اسپرم و سلامت مانند ورزش و رژیم غذایی, سیگار, بدون, نوشیدن سنگین و بیشتر. از زمان به زمان پس از این دستورالعمل ها می تواند کمک به احتمال لقاح. علاوه بر این, یک متخصص می تواند کمک به نگاه در هر ناهنجاری و یا اسپرم کم کم مقدار و توصیه دیگر تغییرات و یا درمان.

ادامه مطلب: اجازه ندهید مستند کاهش روح جهان کوکتل روز

باقی می ماند و امیدوار و صبور باشید

آخرین چیزی که شما احتمالا می خواهید به شنیدن است "این همه کار خواهد کرد... فقط صبور" پس از اینکه در چند سال تلاش از تلاش برای باردار شدن بدون موفقیت. اما حقیقت امر این است که این چیزی است که شما باید انجام دهید... شما باید صبور باشید با این روند است.

حتی اگر IVF اغلب موفق است ممکن است کار نمی کند اولین و یا حتی دومین بار شما سعی می کنید. که بدان معنی است که شما و شریک زندگی خود را باید صبر کنید و سعی کنید برای حفظ یک نگرش مثبت در طول کل فرایند.

[ سلب مسئولیت: تصاویر مورد استفاده در مقاله در حال عرضه شده توسط نویسنده NewsGram به هیچ وجه قصد نقض کپی رایت. ]

[سلب مسئولیت: مقاله منتشر شده در بالای ترویج لینک منافع تجاری.]



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن