Kanhaiya Kumar به NDTV ، BJP می خواهد با روشن کردن خانه خود با Chirag ، خانه Nitishs را بسوزاند

[ad_1] رهبر CPI Kanhaiya Kumar (عکس از پرونده).دهلی نو: رهبر CPI Kanhaiya Kumar به NDTV گفت که اشتغال از طریق

توسط ABDOOSNEWS در 5 آبان 1399
[ad_1]
Kanhaiya Kumar از NDTV گفت ، BJP می خواهد با روشن کردن خانه اش با

رهبر CPI Kanhaiya Kumar (عکس از پرونده).

دهلی نو:

رهبر CPI Kanhaiya Kumar به NDTV گفت که اشتغال از طریق قفل ربوده شد. در Bihar ، این فقط اپیدمی تاج نیست بلکه اپیدمی بیکاری است. این بار مردم متعهد شده اند که تغییر کنند. این بار در انتخابات ، مردم دولتی را انتخاب می کنند که به جوانان اشتغال بدهد ، به معلمان حقوق مساوی بدهد ، قیمت محصولات خود را به کشاورزان بدهد و بتواند یک معاینه منصفانه انجام دهد.

همچنین بخوانید

Kanhaiya گفت که مردم تصمیم گرفته اند ، یک Bihar جدید بسازند. در مورد ادعاهایی که علیه RJD مطرح می شود ، Kanhaiya گفت که صحبت های فردا قدیمی است. وی گفت که ما در مورد Bihar قدیمی صحبت نخواهیم کرد ، Bihar جدید باید ساخته شود. Kanhaiya گفت که ما برای جنگیدن در 243 ، مبارزه بر روی صندلی های محدود تحت کمپین مشترک ، منابع نداریم.

همچنین بخوانید: انتخابات بیهار 2020: انتخاب دهره ، دهکده مورد علاقه CM Nitish Kumar چیست؟

Kanhaiya گفت ، "ما عشق مردم هستیم ، نه ستاره". وی گفت که هوشیاری با اشتیاق مهم است. مردم بیهار رویای تغییر را دیده اند. کانهایا در مورد عدم شرکت در انتخابات گفت که اگر در عروسی کسی ازدواج کنیم ، آنها داماد نمی شوند. آنها هر مسئولیتی را که حزب بدهد انجام خواهند داد. فقط رقابت در انتخابات هدف نیست. آنها هرچه حزب بگوید انجام خواهند داد. سیاست توسط کار گروهی پیش می رود.

وی گفت موجی علیه قدرت وجود دارد که علیه نیتیش و همچنین مودی است. Kanhaiya گفت كه BJP شاخه ای را كه روی آن قرار دارد می برد. مردم پس از 15 سال با Nitish خسته شده اند ، مردم خواهان تغییر هستند. 'BJP با زیرکی' Chirag 'را در دست گرفت ، خانه اش را روشن کرد و خانه Nitish را سوزاند. آنها می خواهند نیتیش را کنار هم نگه دارند و آن را بریزند.

Kanhaiya Kumar گفت که او به افرادی که توانایی من در قفل قفل را داشت کمک کرد. مردم باید از دولت س questionsال کنند. کانهایا در مورد رقابت با RJD در انتخابات گفت که من با هیچ شخصی توافق ندارم. ما در اتحاد بزرگ شرکت داریم. توافق با سیاست به جای هر رهبر وجود دارد.

Kanhaiya Kumar گفت که ما باید خوش بین باشیم. خوش بینی در تشخیص مشکل مهم است. جوانان بیهار می خواهند از طبقه بالاتر فراتر رفته و در مورد اشتغال صحبت کنند. او گفت اگر فرصتی پیدا کنم ، تمام تلاشم را می کنم تا داشاراتا منجی از بیهار شوم. در همان زمان ، کانهایا گفت که دولت از نظر سنجی ها تشکیل نشده است.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب