دانستن بیشتر در مورد کسب و کار موسیقی از Klipr

"کسب و کار موسیقی است شبیه به هر گونه کسب و کار و نیاز به انجام تحقیقات دقیق قبل از آنها گام به صنعت" می گوید:

توسط ABDOOSNEWS در 20 خرداد 1399

"کسب و کار موسیقی است شبیه به هر گونه کسب و کار و نیاز به انجام تحقیقات دقیق قبل از آنها گام به صنعت" می گوید: Keshav Bhardwaj (Klipr) بنیانگذار کمپانی ضبط Streamin گروه موسیقی که به تازگی منتشر شده شش آهنگ چندآهنگه (EP) با عنوان "مستند". در گفتگو با IANSlife او صحبت می کند در مورد سرمایه گذاری های جدید و بیشتر.

چگونه شما شروع به سفر خود را در موسیقی ؟

Klipr: من همیشه پرشور در مورد موسیقی و شروع آموزش تولید موسیقی آنلاین زمانی که من در کالج بود. در آن سال من با حضور چند نشان می دهد و جشنواره که الهام بخش من به نوبه خود من علاقه به حرفه من.

چه ساخته شده شما شروع Streamin موسیقی گروه ؟

Klipr: ایده برای شروع یک کمپانی ضبط تصور می شد وقتی که من سفر در سراسر اروپا و شبکه با هنرمندان است. من به دنبال یک فرصت برای قرار دادن موسیقی من را که به من انگیزه برای ایجاد یک پلت فرم برای خودم و دیگر تولید کنندگان که می خواهند به نمایش گذاشتن موسیقی خود را به جهان است.

فکر پشت نامگذاری آلبوم خود را 'مستند'?

Klipr: من به پایان رسید و این آهنگ در طول مستند دوره و تصمیم گرفت آن را می توان یک نام خوب برای EP.

شما با تمرکز تنها بر روی موسیقی الکترونیک و یا ژانرهای دیگر نیز هست ؟

Klipr: خوب بیشتر از موسیقی ما بشنوید امروز موسیقی الکترونیک. همه شده است با استفاده از synthesisers برای مدت زمان طولانی. ما تخصص در موسیقی رقص اما حتی اگر ما سعی می کنیم ژانرهای دیگر وجود دارد هنوز هم می شود موسیقی رقص نفوذ در صدا.

Music
"چند نشان می دهد و جشنواره که الهام بخش من به نوبه خود من علاقه به حرفه من می گوید:" Klipr. Pixabay

چه چیز شما را دوست دارم و دوست ندارم در مورد صنعت موسیقی?
Klipr: چیزهایی که من دوست دارم :
انواع موسیقی های جدید و نوآوری در روش های تولید که اغلب اتفاق می افتد.
احترام و حمایت از هنرمندان باید برای هر یک از دیگر.
کسب و کار موسیقی به عنوان یک کل.

چیزهایی که من دوست ندارم: هیچ چیز وجود دارد که من دوست ندارم در مورد صنعت موسیقی. بله چالش وجود دارد اما وجود ندارد هر چیزی را به دوست نداشتن.

چقدر مهم است که کسب و کار موسیقی آموزش و پرورش در عصر امروز?
Klipr: موسیقی کسب و کار مشابه است برای هر کسب و کار دیگر. شما نیاز به آشنایی با مفاهیم کلی کسب و کار و انجام تحقیقات کامل قبل از اینکه شما قدم به این صنعت است. آموزش و پرورش مهم است اما من می خواهم بگویم که یکی نیست که به یک موسیقی کارشناس بازاریابی. آنها باید آگاه باشند از مفهوم بازاریابی به طور کلی.

برای اخبار بیشتر و پاسخ های جالب به دنبال Newsgram در Quora

برنامه های خود را با Streamin' گروه موسیقی رفتن به جلو?

Klipr: با Streamin موسیقی گروه ما قصد دارد به گسترش و تنوع در فروشگاه ما ثبت نام جدید هنرمندان و انتشار موسیقی در سراسر موسیقی رقص طیف.

همچنین بخوانید: ماندن در ارتباط با طبیعت در میان همه گیر

هر چیز دیگری شما می خواهم برای اضافه کردن ؟

Klipr: همانطور که در بالا ذکر شد ما قصد داریم به گسترش ما کاتالوگ و در حال حاضر سراغ استعداد از هند و در سراسر جهان است. بنابراین تمام تولید کنندگان که می خواهم در تماس با ما و یا ارسال یک نسخه ی نمایشی می تواند انجام این کار از طریق وب سایت ما streaminmusicgroup. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب