"بذله گو" بیشترین شکایت در مورد فیلم 2019 در انگلستان: BBFC

Joaquin Phoenixs برنده جایزه اسکار starrer "بذله گو" بیشترین شکایت در مورد فیلم 2019 در بریتانیا است.این بود ک

توسط ABDOOSNEWS در 29 تیر 1399

Joaquin Phoenixs برنده جایزه اسکار starrer "بذله گو" بیشترین شکایت در مورد فیلم 2019 در بریتانیا است.

این بود که نشان داد توسط British Board of Film Classification (BBFC). این BBFC گزارش آمده است که DC منبع فیلم دریافت 20 شکایات مربوط به فیلم سن طبقه بندی است که 15 گزارش digitalspy. com.

شکایات گفت که BBFC باید طبقه بندی فیلم مناسب برای 18 امتیاز با توجه به آن "خشونت و تن" در حالی که برخی از مردم آن را احساس باید ممنوع شده است در دسترس نباشد.

دنبال NewsGram در Facebook به ماندن بگیرید به روز شد.

این BBFC احساس می کنید که فیلم نیست "ساکن در وارد آوردن درد و یا آسیب به شیوه ای که نیاز به یک 18" با وجود صحنه های قوی خشونت از جمله دارویی و نقدی تیراندازی و خون.

'Joker' is UK's most complained about film in 2019
کریستوفر نولان در "شوالیه تاریکی" دریافت کرده بود در مجموع 364 شکایات در سال 2008. پینترست

در حالی که "Joker" دریافت بیشترین شکایات در سال 2019 آن تعداد به مراتب کمتر از میزان شکایات در "گنجشک قرمز" دریافت کرد و در سال 2018 است.

جنیفر لارنس-starrer شد BBFC ترین شکایت-در مورد فیلم در سال 2018 با 64 شکایات. تعداد کل شکایات واصل شده به BBFC کاهش نزدیک به نیمی از سال 2018 2019. وجود دارد تنها 149 مجموع شکایات ثبت شده در سال 2019.

کریستوفر نولان در "شوالیه تاریکی" دریافت کرده بود در مجموع 364 شکایات در سال 2008.

همچنین بخوانید: Facebook برای راه اندازی بخش جدید برای کم ارزش کردن تاج اسطوره

تاد فیلیپس "بذله گو" می گوید داستان از محبوب DC supervillain به همین نام است. این فیلم اثری شخصیت اوایل زندگی به عنوان آرتور Fleck (essayed توسط Phoenix) که مشتاق کمدین تلاش برای پایان می رسد دیدار و به طور مداوم به تمسخر توسط جامعه است. این فیلم روایتگر چگونه شرایط فشار Fleck به مسیر جرم و جنایت پس از او نتواند به پیدا کردن راه خود را در ها Gotham شکسته جامعه است.

جدا از برنده شدن اسکار برای بهترین بازیگر نقش اول مرد (ققنوس) و بهترین امتیاز اصلی (Hildur Guonadottir), "Joker" جهانی گیشه موفقیت است. این فیلم تاثیر برانگیخته مکالمات در اطراف بهداشت روان. پیگیری به این فیلم نیز در آثار. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن