صنعت جواهرات نیاز به استراتژی های دیجیتال برای پست همه گیر رشد

تیوی صنعت جواهرات است که رفتن را از طریق کاهش مصرف و تقاضا در میان همه گیر خواهد نیاز به دیجیتال استراتژی برای

توسط ABDOOSNEWS در 26 تیر 1399

تیوی صنعت جواهرات است که رفتن را از طریق کاهش مصرف و تقاضا در میان همه گیر خواهد نیاز به دیجیتال استراتژی برای رشد آن پست Covid-19 بحران با توجه به گزارش شورای جهانی طلا.

در این گزارش اشاره کرد که اگر چه آنلاین بازار طلا هنوز در مراحل نوپای خود در هند, دیجیتال, و فعالیت های اجتماعی نقش کلیدی در خرید سفر.

"شهری در هند مصرف کنندگان فهرست آنلاین/برنامه های تلفن همراه قبل از خرید و استفاده از وبلاگ ها آنلاین و رسانه های اجتماعی برای ایده ها و الهام بخش است. برنامه های تلفن همراه/کیف پول هستند و نقش کلیدی را در رشد اینترنت سرمایه گذاری طلا" آن را گفت.

دنبال NewsGram در Instagram برای خودتان نگه دارید به روز شد.

COVID-19 باعث شده است که خرده فروشان در هند به ارزیابی مجدد خود را به آجر و ملات کسب و کار مدل و پیاده سازی پیشرفته استراتژی های دیجیتال گفت: این گزارش در آنلاین بازار طلا در هند و اضافه کرد که موفق خرده فروشان در آغوش یک omni-کانال استراتژی برای افزایش فروش آنلاین.

"وجود دارد یک فرصت واقعی برای رشد در هند آنلاین بازار طلا اگر آن را می تواند به بهبود end-to-end جواهرات طلا خرید سفر و در نتیجه ایجاد 'وفاداری حلقه'. به درایو رشد بازار پست COVID-19 صنعت نیاز به استراتژی های دیجیتال است که اطمینان حاصل شود جواهرات طلا می رسد بیشتر مصرف کنندگان در نظر گرفتن مرحله از سفر خرید خود را و می رسد آنها بیشتر است ،

Jewellery industry needs digital strategies for post-Covid growth: Report
با فروشگاه بسته خرده فروشان عمده جواهرات مارک های نورد انگیزه های مختلف و ارائه می دهد در ماه آوریل است. Pixabay

این WGC گزارش اشاره کرد که شیوع COVID-19 و در نتیجه بسته شدن فروشگاه ها از اواسط ماه مارس ناشی از خرید و فروش جواهرات به سقوط.

با فروشگاه بسته خرده فروشان عمده جواهرات مارک های نورد انگیزه های مختلف و ارائه می دهد در ماه آوریل مانند ارائه فرصت, قفل, قیمت, تخفیف, در طلا, نرخ طلا گواهی مالکیت یا طلا کوپن و ارز از سکه های طلا برای جواهرات خود را از طریق وب سایت های تجارت الکترونیکی در طول Akshaya Tritiya آن گفت.

همچنین بخوانید: هندوستان ترین هدف با اعتبار چاشنی حملات: گزارش

"حتی پس از خرید و فروش آنلاین حجم ابدا مدت مشابه در سال 2019. COVID-19 مجبور جواهرات خرده فروشان به تجدید نظر خود را به آجر و ملات کسب و کار مدل و پیاده سازی دیجیتال به عنوان یک استراتژی اصلی یک گزارش گفت:.

این تمرکز بر دیجیتال خواهد بود کلید موفقیت و رشد پست COVID-19 اما از همه مهمتر این ادغام بدون درز از آفلاین و آنلاین کانال خواهد شد و نقش بسیار مهمی در رانندگی فروش آن اضافه شده است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب