جواهرات را ببینید بهبودی سریع تر: Sachin جین

ترین حلقه های یاقوت کبود آبی هستند اما یاقوت کبود نیز آمده است در صورتی سفید و سبز و حتی زرد. Pixabay در حالی

توسط ABDOOSNEWS در 14 اردیبهشت 1399
Rings
ترین حلقه های یاقوت کبود آبی هستند اما یاقوت کبود نیز آمده است در صورتی سفید و سبز و حتی زرد. Pixabay

در حالی که حلقه نامزدی الماس باقی می ماند محبوب ترین انتخاب برای پیشنهاد وجود دارد طیف وسیعی از جایگزین سنگ در دسترس است که ارائه یک جایگزین نگاه و اغلب به طور قابل توجهی پایین تر قیمت. بیشتر و بیشتر, ارتباط جنسی, نگاهی به ایستادگی کردن از جمعیت با رنگ سنگ های قیمتی حلقه های زیبا و منحصر به فرد بیان عشق خود را.

بسیاری از عروس و دامادها هنوز هم ترجیح می دهند به چلپ چلوپ کردن در یک سوپر sparkly الماس و خوب است. اما آیا شما می دانید که سفارشی برای حلقه نامزدی الماس تنها شده است در اطراف از سال 1930? بله در حال حاضر-همه جا حلقه نامزدی الماس آمد که به لطف یک کمپین تبلیغاتی توسط معروف طلا و جواهر, de Beers.

اگر شما نمی خواهید به دنبال جمعیت در اینجا مورد علاقه ما جایگزین به یک حلقه الماس. بازدید https://jewelrylab.co/ برای اطلاعات بیشتر.

طولانی همراه با خانواده سلطنتی معروف ترین یاقوت کبود, حلقه نامزدی در جهان است که از کاترین دوشس کمبریج. حلقه ای که قبلا متعلق به اواخر او مادر در قانون Diana, Princess of Wales.

در حالی که یاقوت کبود, حلقه نامزدی همواره یک جایگزین فوق العاده برای, الماس, کاترین حلقه منجر به یک انفجار از تقلیدی حلقه در بازار و دیدم یاقوت کبود را یک جهش بزرگ کردن مقیاس محبوبیت. او آبی است به عنوان بسیاری از حلقه های یاقوت کبود اما یاقوت کبود نیز آمده است در صورتی سفید و سبز و حتی زرد.

اغلب به عنوان " جواهر پادشاهان,' زمرد کمتر محبوب برای حلقه های نامزدی از آنها استفاده می شود اما هنوز خیره کننده را انتخاب کنید. موجود در طیف گسترده ای از سایه های سبز آنها بسیار مقاوم است و به طور جدی لوکس.

که گفت: زمرد حلقه نامزدی می کند نیاز به یک بیت از TLC است. متوسط زمرد بسیاری از اجزاء

(مواد دیگر مانند حباب های گاز به دام افتاده در سنگ) است که سنگ منحصر به فرد اما می تواند آن را ترک کند. تمیز با مراقبت و بپرسید طلا و جواهر خود را برای مشاوره.

Rings
در حالی که حلقه نامزدی الماس باقی می ماند محبوب ترین انتخاب برای پیشنهاد وجود دارد طیف وسیعی از جایگزین سنگ در دسترس است که ارائه یک جایگزین نگاه و اغلب به طور قابل توجهی پایین تر قیمت. Pixabay

ياقوت چهارم از چهار سنگ های قیمتی و بسیار محبوب برای انتخاب حلقه نامزدی خود را به دلیل خیره کننده قرمز رنگ است که مطمئن شوید که برای ایستادگی در دست خود را. یاقوت نیز بسیار مقاوم نشسته درست در زیر الماس در سختی کلی رتبه بندی, به طوری که آنها یک الماس بزرگ جایگزین برای مشغول مردمی که نگران خش.

مانند یاقوت کبود, یاقوت, انواع سنگ سنباده. در واقع آنها تنها انواع سنگ سنباده در نظر گرفته نمی شود یک یاقوت کبود. همانطور که با تمام سنگ های قیمتی دیگر رنگ و وضوح می تواند متفاوت باشد و این منعکس خواهد شد در قیمت اما طولانی ایستاده, انجمن قرمز به عنوان رنگ عشق' به معنی آن است به احتمال زیاد به ماندن محبوب برای مدت زمان طولانی.

اگر شما به دنبال برای زیبا قرمز رنگ یاقوت اما نیاز به یک بودجه بیشتر پسند گزینه try گارنت. بسیار محبوب با افرادی که می خواهید یک عتیقه-به دنبال حلقه گارنت را به شما قرمز سنگ شما دنبال آن هستید و بدون شکستن بانک.

گارنت نیز در چندین رنگ دیگر با نادرترین سبز گارنت به خصوص پس از. شما همچنین می توانید برای گارنت در رنگ های نارنجی و صورتی و هلو و بنفش.

خیلی رنگ پریده سنگ صورتی که به نظر می رسد به طور جدی عاشقانه morganite در آن کریستال, فرم ارتباط با جذب عشق به زندگی خود را. چه بهتر است برای انتخاب حلقه نامزدی ؟

صورتی شکل بریل morganite محدوده peachier pinks به ارغوانی رنگ در رنگ است اما همیشه با مداد رنگی تقریبا شفاف ساخت آن را ایده آل برای نرم و عاشقانه به پایان برسد. اگر آن را از همان سنگ های قیمتی خانواده به عنوان زمرد morganite بسیار کمتر به احتمال زیاد حاوی اجزاء و در نتیجه کمتر در معرض ابتلا به شکستگی و یا شکستگی.

همانطور که با بسیاری از سنگ های قیمتی دیگر morganite می تواند از محدوده منطقی ارزان به طور جدی بنابراین اطراف بپرسید و مطمئن شوید که شما در حال گرفتن بهترین کیفیت برای بودجه خود را.

اغلب در ارتباط با رنگ سیاه و سفید و عقیق است که در واقع در دسترس در انواع رنگ ها. این یک متحد سنگ با گروههای اعم از سفید به سیاه و سفید و تقریبا هر رنگ در میان است.

سیاه و سفید محبوب ترین رنگ برای عقیق طلا و جواهر و قطعا بالا برای انتخاب حلقه نامزدی: بی انتها و در عین حال خرابکارانه. آن را منحصر به فرد و شیک انتخاب کنید که قطعا ایستادگی کردن.

شاید بهتر مناسب برای سنتی و عتیقه-سبک حلقه نامزدی, مروارید, بی انتها, احساس می کنید که توضیح می دهد که خود را پایدار محبوبیت است. یک انتخاب عالی برای عروس چه کسانی را دوست دارد, شیک, ظرافت ساده مروارید آمده در طیف وسیعی از انواع و سبک. شما حتی می توانید آنهایی که سیاه و سفید!

نکته اصلی که باید آگاه باشند که انتخاب یک مروارید حلقه نامزدی است که سنگ کاملا نرم است (آن را ساخته شده از کربنات کلسیم) بنابراین آنها تمایل دارند که به راحتی خراش و ممکن است نیاز به جا شود. این قطعا یکی برای عروس که اصلا ذهن خود را حلقه به شستن ظروف یا کسانی که برنامه ریزی برای پوشیدن آن را فقط گاه به گاه.

نام بخشی از جهان که در آن برای اولین بار کشف شد تخمین زده می شود که تنها 30 سال از tanzanites چپ در جهان است. اگر شما می خواهید یک tanzanite حلقه نامزدی, در حال حاضر زمان!

Tanzanite یک منطقی جدید سنگ تنها کشف شده در دهه 1960 و خیره کننده آبی-بنفش تن است که بر خلاف هر گونه دیگر است. انتخاب ایده آل برای یکی خود را و تنها!

Diaomond
بسیاری از عروس و دامادها هنوز هم ترجیح می دهند به چلپ چلوپ کردن در یک سوپر sparkly الماس. Pixabay

یک سنگ بنفش ارغوانى هستند و به ندرت دیده می شود در حلقه های نامزدی, اما نگاه خیره کننده با برش و تنظیم. از این سنگ از خانواده سنگ یاقوت ارغوانی آمده در طیف وسیعی از سایه از palest اسطوخودوس به عمیق ترین بنفش سلطنتی و بسیار مقاوم و سخت به ابتدا.

را انتخاب کنید طلا یا افزایش طلا برای گروه بهترین بازی.

همچنین بخوانید: شکر پر از نوشیدنی می تواند افزایش خطر ابتلا به بیماری های قلبی

آیا شما می دانید که در آن شکل خالص توپاز در واقع روشن و بی رنگ? ما بود یا نه اما این به خاطر تمام توپاز ما تا کنون دیده شده است رنگارنگ است. این خیره کننده سنگ آمده در آبی و قرمز و سبز و صورتی و نارنجی به نام تنها چند. اما سپس آن را در واقع عیوب در یک سنگ روشن است که ایجاد این منحصر به فرد طیف وسیعی از رنگ است که باعث می شود توپاز دمدمی و انتخاب منحصر به فرد برای هر حلقه نامزدی. عیوب را می توان یک نقطه صحبت بیش از حد!

[سلب مسئولیت: مقاله منتشر شده در بالای ترویج لینک منافع تجاری.]



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب