J. K. Rowling راه اندازی Bedtime Stories 'به Ickabog آنلاین

بسیار دوست داشتنی و به طور گسترده ای به عنوان خوانده شده نویسنده رسکین باند معتقد است که آن را از عشق خواندن ک

توسط ABDOOSNEWS در 8 خرداد 1399
Ruskin Bond
بسیار دوست داشتنی و به طور گسترده ای به عنوان خوانده شده نویسنده رسکین باند معتقد است که آن را از عشق خواندن که یک نویسنده می آید به نوشتن. Wikimedia Commons

توسط SIDDHI JAIN

بسیار دوست داشتنی و به طور گسترده ای به عنوان خوانده شده نویسنده رسکین باند معتقد است که آن را از عشق خواندن که یک نویسنده می آید به نوشتن و سرودن یک کتاب همیشه ترجمه برای نویسنده شدن جاویدان.

"وجود دارد تنها یک راه برای تبدیل شدن به یک نویسنده که به عنوان یک خواننده. اگر شما نگاه در زندگی همه نویسندگان که موفق هستند, شما می خواهم پیدا کنید که زمانی که آنها پسران و یا دختران آنها خوانندگان و bookworms. آن را از عشق خواندن است که شما می آیند به نوشتن.

"نویسندگان را فراموش شده. گاهی اوقات ما فکر می کنم نوشتن یک کتاب به ما می دهد برخی از مرتب کردن بر اساس جاودانگی من به شما اطمینان می دهم آن را نمی کند. نود و نه درصد از نویسندگان در طول قرون فراموش شده اند, شما نمی دانید که برخی از آنها شده اند بسیار خوب است؟. نوشتن چیزی است که شما به هر حال صرف نظر از اینکه آن را به شما را ثروتمند یا مشهور در سراسر جهان و یا در کشور خود" اوراق قرضه 85 گفت: در ارته یک جشنواره فرهنگی در سرمایه های ملی.

Ruskin Bond
رسکین پیوند قبلا با اشاره به کاهش خوان پایه, اما احساس می کند که به اندازه کافی وجود دارد برای مخاطبان نویسندگان خوب برای کمک به آنها را رشد. Wikimedia Commons

Landour مبتنی بر پیوند یک نویسنده انگلیسی تبار و یک Padma بوشان awardee چاپ اول رمان "اتاق بر روی پشت بام" نیمه اتوبیوگرافیک داستان یتیم انگلیس و هند پسر بچه ای به نام زنگ زده در سن 17 که برنده جان Llewellyn Rhys جایزه (1957).

من شروع به نوشتن خیلی زود و نوشتن به نحوی نبود بسیار شیک پشت در 1950s زمانی که من در مدرسه به پایان رسید. امروز من در حفظ و جوانان جلسه و حتی oldsters که می خواهید به نوشتن و نوشتن کتاب. به نظر می رسد در چیزی.

"?اما زمانی که من به پایان رسید مدرسه نوشتن نبود محبوب به عنوان یک حرفه ای. اما من مصمم به یک نویسنده باشد و زمانی که من به خانه آمد و مادرم پرسید: رسکین آنچه شما می رویم به انجام این کار با خودتان در حال حاضر من گفت: مادر من می خواهم به یک نویسنده او گفت: نمی شود احمقانه رفتن و پیوستن به ارتش" مشترک اوراق قرضه.

چه جوایز در کمک به این کار از یک نویسنده ؟

Ruskin Bond
"بسیاری از والدین شکایت دارند که کودکان صرف زمان بیشتری را بر روی رسانه های الکترونیکی و خواندن نیست اما شما ببینید, مطالعه همواره یک اقلیت تفریح و سرگرمی می گوید:" رسکین اوراق قرضه. Wikimedia Commons

"من فکر نمی کنم در دراز مدت جوایز را ساخته اند بسیار تفاوت دارد. اگر شما یک نویسنده خوب هستند و شما باید خوب خوانندگان پس از آن جوایز و جوایز در طول راه به خوبی خود را در گچ بری دور بخاری اما آنها در حال رفتن به ایجاد یک تفاوت بزرگ به کار خود را.?"?

با بیش از هفت دهه به نوشتن می کند این نویسنده بزرگ را نوشتن آیین?

"من فکر می کنم اکثر نویسندگان سعی کنید به نوشتن چیزی روزمره شما نیاز به یک نظم و انضباط خاصی را از طریق انتساب به شما داده شده و یا برای تکمیل یک رمان است. من سعی می کنم به نوشتن یک صفحه یا دو هر روز صبح اما اجباری نیست."

پیوند قبلا با اشاره به کاهش خوان پایه, اما احساس می کند که به اندازه کافی وجود دارد برای مخاطبان نویسندگان خوب برای کمک به آنها را رشد.

همچنین به عنوان خوانده شده - من به بسیاری از اهمیت به تناسب اندام: کاترینا کایف

"بسیاری از والدین شکایت دارند که کودکان صرف زمان بیشتری را بر روی رسانه های الکترونیکی و خواندن نیست اما شما ببینید, مطالعه همواره یک اقلیت تفریح و سرگرمی. حتی وقتی که من یک پسر در یک کلاس از 30-35 پسران وجود دارد فقط 2 یا 3 تا از ما که علاقه به خواندن.

"در آن زمان آموزش زبان انگلیسی در هند بود و محدود به چند دانشکده و شاید به طبقات فوقانی اما امروز از آن گسترش یافته است به طور قابل توجهی در سراسر کشور است." (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن