J. J. وات تگزاسی بازیکنان کهنه گزارش به NRG ورزشگاه برای COVID تست

اگر شما در زمان خاموش برای یک آخر هفته طولانی و رفت این شبکه به صورت چند روز شروع و روز جمعه و سپس شما از دست

توسط ABDOOSNEWS در 6 مرداد 1399

اگر شما در زمان خاموش برای یک آخر هفته طولانی و رفت این شبکه به صورت چند روز شروع و روز جمعه و سپس شما از دست رفته یک خبر خوب — NFL صاحبان و بازیکنان قادر به سرعت و همکاری به توافق را به ورزش فوتبال بازگشت به صفحه تلویزیون ما (و شاید برای 14,000 خوش شانس Houstonians هر خانه یکشنبه در ورزشگاه) در این پاییز.

در اینجا جزئیات عمل و ایمنی بخشی از توافق حسن نیت ارائه میدهد از تام paul allen NFL شبکه:

بنابراین ما در حال گرفتن فوتبال بازگشت اما وجود دارد مقدار زیادی به هضم اینجا. بیایید شکستن این پایین:

نیز وجود دارد یک بخش مالی به چه دو طرف توافق کردند تا به عنوان به خوبی
هر دو طرف می دانیم که وجود خواهد داشت یک شیب بزرگ درآمد برای سال 2020 بر اساس عدم طرفداران در حضور در بازی روز اما هیچ کس مطمئن است از قدر گفت: شیب. بدون در نظر گرفتن توسط نامه ای از CBA قانون 2021 حقوق و دستمزد درپوش قرار است بر اساس سال 2020 درآمد شماره. که خواهد بود بسیار مشکل ساز اگر وجود نداشت طرفداران حضور در بازی آن را به عنوان به احتمال زیاد به معنی زمین شناسی افت کلاه و در نتیجه سیل از بازیکنان کهنه شده در این فصل است. در عوض در اینجا چیزی است که دو طرف حل و فصل بنا به گفته paul allen:

مالی لیگ را گسترش تاثیر هر سال 2020 درآمد حاصل از کمبود توجه به همه گیر بیش از چهار سال آغاز و در سال 2021. درپوش حقوق خواهد بود حداقل 175 میلیون دلار در سال 2021 در حالی که سال 2020 کلاه $198.2 میلیون بدون تغییر باقی می ماند. دو طرف قادر به رسیدن به یک توافق پس از صاحبان مطرح شده حداقل کلاه برای 2021 از $165 میلیون دلار به 175 میلیون دلار و کاهش درخواست خود را برای 8 میلیون دلار کاهش در کلاه برای سال 2020 هر paul allen.

در نهایت پس از این فصل به این معنی خواهد بود که برخی از تصمیم گیری های دشوار برای تیم ها به خصوص تیم های مانند تگزاسی که مجموعه به Deshaun واتسون یک king's ransom. در حال حاضر این ریشه جزر و مد در مورد به عنوان به خوبی به عنوان بازیکنان می رود.

هیچ پیش فصل بازی های مشترک شیوه یعنی احتمالا درهم و برهم سپتامبر
برای چند سال گذشته چهار بازی پیش فصل و تبدیل شدن به کمتر و کمتر از یک عامل برای آماده سازی بازیکنان خط مقدم. که نوع سخت تهیه شده بود به طور کلی انجام شده در شیوه های مشترک با دیگر تیم NFL. این فصل سر مربیان را نه در دسترس به آنها را ارزیابی و آماده شدن برای فصل به طور منظم. این به این معنی است که ما می توانیم برخی از فوق العاده درهم و برهم, فوتبال آمده سپتامبر. این فتنه در اینجا در هوستون به عنوان به معنای واقعی کلمه بعدی رقابتی فوتبال و ورزش ما را ببینید (و یا حتی شنیدن در مورد anecdotally) بین دو تیم NFL خواهد بود فصل بازکن بین تگزاسی و ستاد در کانزاس سیتی.

NFL به وضوح آموخته P. R. درس از لیگ اصلی بیس بال
من می دانم که آن را به نظر می رسد مانند آن را میلیون ها سال پیش در حال حاضر چون ما همه سقوط در عشق با بیس بال پس از آن آمد بیش از آخر هفته اما یک زمان وجود دارد فقط چند هفته به عقب زمانی که MLB صاحبان و بازیکنان بودند تیراندازی در هر یک از دیگر از طریق آماده اظهارات بیش از همه آنها چگونه باید تقسیم کردن چند میلیارد دلار ، آنها آشکارا گفت: این همه در مورد پول و محروم یک گرسنه منکوب ملت از مقدار مورد نیاز حواس پرتی برای حدود یک ماه طولانی تر لازم است. دو طرف در NFL, از سوی دیگر قادر به چکش به مراتب پیچیده تر معامله با توجه به متنوع طبیعت از اقدامات ایمنی در فوق العاده تماس ورزشی مانند فوتبال در یک دور کمتر acrimonious مد. دیگر از رگبار گلوله از NFL بازیکن توییتهایی یک هفته پیش به دنبال وضوح دو طرف با چکش یک معامله عادلانه در چند روز پس از آن. شاید این واقعیت است که دو طرف تا به حال فقط به انجام دقیقا همان است که چند ماه پیش با CBA جدید کمک کرده است. مذاکره با یکدیگر در یک پیش بینی از راه اصل ،

J. J. وات شروع #WeWantToPlay جنبش و او وارد اوایل صبح روز شنبه
و با این صدای جیر جیر, عجیب ترین پیش فصل از طول عمر ما در جریان است....

راه کار بزرگ توسط J. J. گرفتن وانت خود را و Reebok آرم به صدای جیر جیر. او یک تاجر او را به یک کسب و کار ،

گوش دادن به شان Pendergast SportsRadio 610 از 6 صبح تا 10 صبح روزهای هفته تا کی. همچنین او را دنبال کنید در توییتر twitter.com/SeanTPendergast و مانند او در Facebook در facebook.com/SeanTPendergast.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن