این زوم زوم زوم زمان به عنوان مراحل Re-تنظیم برنامه های آن

Pivoting با بهترین آنها, مراحل بار دیگر دوباره طراحی آن 2020-21 تئاتر فصل حرکت سه نمایشنامه به مجازی مشاهده وض

توسط ABDOOSNEWS در 24 تیر 1399

Pivoting با بهترین آنها, مراحل بار دیگر دوباره طراحی آن 2020-21 تئاتر فصل حرکت سه نمایشنامه به مجازی مشاهده وضعیت جایگزینی برخی با آنهایی که با کمتر اعضای بازیگران بر روی صحنه و — شاید شگفت آور ترین (و استادانه?) — کار با نویسان به بازنویسی برخی از اسکریپت ها به اذعان زمان COVID-19 شرایط.

این هفته مدیر هنری Kenn مک لافلین زمان از استراتژیسازی (جایگزین برنامه های فراوان بسته به وضعیت این ویروس در ماه های آینده) به توضیح آخرین مجموعه ای از تغییرات و چالش های پیش رو و همچنین اکتشافات غیر منتظره آنها را ساخته ام.

به عنوان بسیاری از هوستون تئاتر جهان می داند, مراحل از طریق رفت و پنج سال از سنگین مالی قبل از شکستن زمین و باز خود را با نام تجاری جدید $35.4 میلیون دلار تسهیلات, Gordy. باز شب آغاز شد با این Fantasticks و همه چیز به دنبال روشن و بزرگتر از زندگی است. هفت هفته بعد به عنوان آنها آماده بودند برای باز کردن بعدی خود را در بازی حساس بچه ها coronavirus ساخته شده حضور خود را شناخته و آنها و دیگر زنده مرحله سالن به حال تعطیل در مدت زمانی کوتاه.

همچنین مانند دیگر تئاتر, مراحل امیدوار به از سرگیری آن در فصل تابستان و پس از آن سقوط. اما به عنوان COVID-19 همچنان جایگاه خود را در هوستون یکی که حتی شتاب در هفته های اخیر, امیدوار, برنامه scrapped دوباره و دوباره. در حال حاضر به عنوان آنها مبادرت به آینده آنها امیدوار به مخاطبان خود همراه با آنها و تطبیق با فیلم برداری نسخه های زنده پخش تحویل از طریق زوم.

این بازیگر سهام unuon هنوز منتشر قرارداد بازیگران برای آمدن به تئاتر.

Bothe حساس بچه و یک زن از جهان در حال فیلم برداری در, بازیگران,' خانه های مک لافلین گفت. "حساس بچه ها طول می کشد محل در یک دانشگاه و در یک اتاق جلسه در پردیس دانشگاه. و از آنجا که دانشگاه در طول بهار و یا دوره و شاید از طریق سال آینده منتقل زوم پلت فرم خود را برای کلاس های, که واقعا رخ داده است به ما که بازی فوق العاده مدرن است. پس ما رو در گوشی به نمایشنامه نویس و نمایشنامه نویس برخی از بازنویسی به زوم منطقی است اما اساسا حساس بچه ها حس می کند در زوم به دلیل این که چگونه از بچه های کالج در حال زندگی در حال حاضر."

در اصل آنها آمد تا با انواع استادانه درست شده مجموعه ایده های بازیگران در حساس ، "ما متوجه شدیم که در مورد نیمه راه از طریق تمرین دوره که هیچ معنی ندارد که واقعیت بود: در آغوش حقیقت از آنچه که ما تا به حال.

بنابراین به جای آنها فیلم برداری پنج زنان در خانه های خود "اساسا با استفاده از محیط زیست خود را به عنوان شخصیت' محیط زیست است." آنها را رها کردن برخی از غرفه لباس ها و تجهیزات نورپردازی بنابراین زنان می تواند راه اندازی برای خود فرد, صحنه, او گفت:.

"سپس برای یک زن از جهان ما رفت و تمام راه را در. ما ساخته شده این مجموعه — یک پس زمینه دیوار و صندلی و مبلمان — که در واقع در حال نصب در [بازیگر] سالی Edmundson دفتر "مک لافلین گفت. "آنها در حال گرفتن بیش از سالی فضای داخل خانه خود را."

تکه ماه بود repurposed و به یک رادیو بازی. "این یک تغییر اسکریپت. آنها در رفت و یکی یکی من - بازیگران رفت و در را به استودیو های ضبط صدا در نیویورک و یا خانه خود را.و آن را ضبط و آنها را در آورده یک مهندس صدا که کشیده آن همه با هم."

"بنابراین این پروژه گرد هم آمده اند به روش های مختلف بر اساس که در آن بازیگران در حال, بر اساس آنچه که بازیگران می توانید دسترسی به" مک لافلین گفت.

حساس بچه ها شده بود و آماده رفتن بود که آن را تعطیل. "من تا به حال آن را دیده و آن را دیدنی و جذاب است. ?آن را یک نیروگاه از یک نمایش" مک لافلین گفت. "و من مشخص شد این نشان می دهد آینده را بدون توجه به آنچه. و آن را بسیار روشن در ممکن است که ما در حال رفتن به دوباره به داخل ساختمان که زمانی که من شروع به تلاش برای کشف کردن که چگونه به صرفه جویی در این کار است."

آنها شروع به صحبت با بازیگران دوباره در مورد یک مفهوم مجازی در پایان مارس و مک لافلین گفت: آنها بسیار مضطرب نه تنها به دلیل آنها دور بوده است از آن اما از آنجا که آنها احساس حساس مطالب مربوط به تجاوز جنسی بهتر بود به کار گرفته شده که همه آنها می تواند پشتیبانی و نگه دارید و یکدیگر روی صحنه. "آنها واقعا نگران رفتن را از طریق شدت از این بازی به تنهایی در اتاق خود و یا از طریق زوم.

"آنچه که ما تصمیم به انجام بود به جای تنظیم هدف این است که ما را در این بازی هدف این بود برای آنها را به بهترین تلاش خود را برای ضبط بازی , اما ما می خواهیم همه چیز ضبط و تولید و جلسات گفتگو اضطراب خود را از همه آن خواهد بود که نتیجه. برای پرداختن به آنچه که هنرمندان احساس حال حاضر در این انتقال از اجرای زنده به مرحله. اتفاقی است که یک بار آنها رو راحت آنها تصمیم به رفتن برای آن که در واقع ضبط این بازی است."

در نتیجه نه تنها این بازی بلکه او ساخت یک فیلم مستند — یک رکورد از تمام چالش هایی که با آنها مواجه شده و در انتقال آن به زوم پلت فرم. "ما در واقع اسیر یک واقعیت تاریخی و یک مصنوع در مورد این لحظه. و این بخاطر آن است که از بازیگران خود را واقعا در حال حاضر به فاش کردن خود حس اضطراب است."

دلایل بودجه و همچنین نگرانی های سلامت برخی از نشان می دهد گرفته شده بودند و از بزرگتر productions. "ما در واقع نمی جمع آوری بیش از پنج نفر در اتاق تا بهار آینده" او گفت:. نشویل Jukebox زنده جایگزین شد با ضربه Billie Holiday موسیقی بانوی روز در امرسون نوار و جلو پنجره.

در ابتدا مک لافلین گفت: او اعلام کرد: "هیچ راهی وجود دارد ما می توانیم انجام Panto در این سال" اما پس از آن او به فکر کردم. "چه آن را مانند به یک Covid Panto? و یک نفر شما نمی تواند از دست است دکمه." بنابراین او در تلفن به او همکاری نویسنده دیوید نلسون و آنها قادر به کار چیزی و واقعا خلاق است.

"دکمه های است که شاید رفتن به در یک پلکسی گلاس خانه," او گفت: با خنده.

مک لافلین در عادت از شمارش خود را مثبت. آنها تا به حال نشده به کردند یک عضو ستاد و به همین دلیل است که آنها یک تیم کامل کار چه می آید بعد از خود را چگونه فضاهای ممکن است مجدد به مناظر به ابداع پروتکل های ایمنی برای پشت مانند جلو خانه.

"ما در بهترین دنیای ما برگشت و ما مجاز به جمع. وجود حالات که در آن ما در حال بازگشت و ما به لحاظ اجتماعی فاصله در یک سطح خاص. وجود حالات که در آن ما در حال بازگشت و ما به لحاظ اجتماعی فاصله در یک سطح بالاتر است.

"ما یک برنامه که در آن ما می تواند در خارج از ,که در آن ما می تواند در خارج از درب. بنابراین ما واقعا حداکثر ما انعطاف پذیری" مک لافلین گفت. "اولین و مهمترین آن را به امن وجود دارد هیچ نقطه ای در برگشت هم اگر ما امن نیست. آنچه که بدان معنی است که ما چگونه اطلاعات در مورد این ویروس چگونه از ما یاد بگیرند برای زندگی در میان این ویروس که که در آن ما خواهد آمد. "

مرحله' 2020-2021 فصل از 10 ژوئیه سال 2020:

تکه ای از ماه
پخش آنلاین
توسط نیک چخماق
یک شرکت تولید با یک سال اجاره تئاتر شرکت

مرحله جدید بازی اقتباس به رادیو بازی به صورت زنده پخش آنلاين

20 ژوئیه – اوت 2 سال 2020

امریکا در سال 1969 یک کشور تقسیم شده و یا در یک کشور واحد و یکپارچه در امید. که لنز مال شما است ؟ آماده به انفجار در یک اکتشاف دو آمریکا گفت: از طریق داستان های واقعی از سه فضانوردان آپولو 11 و با شکوه هنرمندی گیل اسکات-Heron. قطعه ماه یک تئاتر جاز ریف ترکیب تضاد اقتصادی و اجتماعی اولویت های ظهور, سیاه, هنرهای جنبش و وقایع تاریخی که در این مسابقه به فضا همه به اوج خود رسید در یک لحظه-با-لحظه تئاتر تفریح و سرگرمی یاد فرود بر روی ماه.

قطعه ماه co-produced by مراحل و نیویورک را در یک سال اجاره تئاتر شرکت می باشد. مراحل قبلا همکاری با یک سال اجاره در شیکاگو و نیویورک تولیدات توپ (2017).

حساس بچه ها
پخش آنلاین
توسط MJ Kaufman

منطقه ای برتر

اوت 13 - 23, 2020

یک کالج هنرهای لیبرال دو دانشجو به رهبری, گروه حمایت از کار برای کمک به کاهش تجاوز جنسی در محوطه دانشگاه. اما تکان دهنده اتهام تقسیم هر دو مردان نظیر آموزش و پرورش و زنان بازمانده گروه پشتیبانی به عنوان آنها در تلاش برای از اقدامات موثر در برابر سمی فرهنگ مدرسه. پنج زنان انجام همه نقش در این فوتی و فوری طنز در مورد جامعه نقش های جنسیتی و معاصر زندگی دانشگاهی.

حساس بچه ها در اصل برنامه ریزی شده برای باز کردن در مارس سال 2020 بود اما به تعویق افتاد و با توجه به COVID-19 shutdown. زوم-دستگیر عملکرد ارائه خواهد شد در رابطه با "ساخت" مستند که به بررسی چالش هایی مواجه می شوند در انتقال تولید به یک رسانه مجازی. حساس بچه ها در اصل برای اولین بار در تعامل تئاتر شرکت در سال 2018 است.

یک زن جهان
پخش آنلاین
توسط ربکا گیلمن

منطقه ای برتر

سپتامبر 10 - 20, 2020

مابل Loomis, تاد شد, برچسب "زن جهان" به صورت آزاد wheeling و پرشور
در آغوش زندگی است. انجام روزنامه نگار و طبیعت او نیز برگزار می شود با اعتماد به نفس
امریکا یکی از مشهور ترین و منزوی شاعران امیلی Dickenson و در واقع برای اولین بار بود
سردبیر Dickenson اشعار. اما Loomis' داستان تا حد زیادی از دست داده و به تاریخ به نفع بیشتر
عرضه نسخه Dickenson میراث. ربکا گیلمن به ارمغان می آورد به نور Loomis از دست رفته داستان
در یک پرچین نگاه مرموز و شاید حتی خطرناک است. رسوا آیات و یا بی پروا شایعات بی اساس – شما می توانید برای خودتان تصمیم می گیرید در این یک زن tour-de-نیروی بازیگران مراحل کهنه سالی Edmundson (ان پر تازد استیل Magnolias).

یک زن از جهان ارائه خواهد شد به عنوان یک زوم-دستگیر عملکرد. این بازی برای اولین بار در نیویورک در سال 2019 شد و تولید شده توسط شرکت اقدام در ارتباط با میراندا تئاتر شرکت می باشد.

HONKY TONK لباس های شسته شده
راشل و حداکثر Levit مرحله
توسط راجر باقلا

منطقه ای برتر

2 اکتبر – دسامبر 27 سال 2020

خالق شگفت انگیزی Wonderettes ما به ارمغان می آورد یک نام تجاری جدید بوت-scootin موسیقی! پس از وارث بی مزه Washeteria از مادر بزرگ او لانا مع استخدام کتی برای کمک به اجرای کسب و کار, اما این دو به زودی پیوستن به نیروهای خود را تبدیل خوب ol' ماشین لباسشویی به شهر داغترین honky-ٹونک. این خنده دار موسیقی است بسته بندی شده با یک کشور, لیست آهنگ که دهانه دهه کلاسیک و معاصر بازدید از "سقوط من در قطعه" و "این چکمه ها برای راه رفتن" به "این" و "فضاهای باز".

Honky Tonk لباس های شسته شده را دوباره باز پس از آغاز اجرای برنامه در ماه مارس سال 2020 فقط قبل از COVID-19 shutdown. Honky Tonk لباس های شسته شده برای اولین بار در میلواکی مجموعه تئاتر در سال 2005. نسخه تجدید نظر شده برای اولین بار در سال 2017 در برادوی تئاتر در Vista, CA.

تعطیلات در امید
استرلینگ مرحله
توسط Ben امید و کتی بارتون

برتر جهان

نوامبر 13 - 27 دسامبر 2020

موسیقی جشن با فراوانی از تشویق خوب برای تمام اعضای خانواده! با الهام از زندگی واقعی خود را تجربه به عنوان اولین بار homebuyers مراحل فن مورد علاقه های شما بن امید و کتی بارتون (حلقه آتش هنک ویلیامز: Lost Highway) استقبال تعطیلات در امضا خود را سبک انجام مورد علاقه آهنگ های تعطیلات و به اشتراک گذاری داستان در مورد خانواده خود را از اهل سنت—در حالی که همه تزئینات درخت کوکی ها پخت و خونتان ام! در آغوش شادی زمستان (حتی در تگزاس!) و امیدوار روح فصل با این جهان برتر موسیقی درمان است.

دکمه " خواب زیبایی: یک مرد ظالمانه باور نکردنی COVID مستند PANTO
لستر و سو اسمیت مرحله
کتاب و شعر توسط Kenn مک لافلین
موسیقی توسط دیوید Nehls

27 نوامبر - دسامبر 27 سال 2020

دکمه تنها نیست, اما او قطعا نگه داشتن فاصله خود را! رایان Schabach بازده به عنوان دکمه در خنده دار جدید, one-man نسخه ما ضربه تعطیلات جیغ وداد بازی کردن. در حالی که پناه در محل با توجه به COVID-19, دکمه, داستان نادیا یک قهرمان شجاع مبارزه با ستمکاران پری. در طول راه او با یک pandemically مناسب بازیگران از شخصیت های دمدمی به زندگی به ارمغان آورد از طریق خیمهشب بازی وسایل کوچک مکانیکی و منحصر به فرد تئاتر سحر و جادو. آمده آماده به خنده و تشویق و آواز خواندن و بو با دکمه به او جرات به نگه داشتن Panto سنت زنده برای خودش!

مراحل تولید برتر جهان از Panto خواب زیبایی در سال 2009 آغاز شد که یک سنت از مراحل ایجاد تگزاس در انگلیسی سنت پانتومیم یا Pantos به طور خاص برای هوستون مخاطبان است.

بانوی روز در امرسون نوار و جلو پنجره
لستر و سو اسمیت مرحله
توسط Lanie رابرتسون

ژانویه 29 – 7 مارس سال 2021

آن را در سال 1959 در یک مختصر و مفید بار در فیلادلفیا و افسانه ای جاز خواننده Billie Holiday دادن یکی از آخرین اجراهای. او به عنوان wows مخاطبان با یاد بازدید Billie داستان در مورد زندگی خود را نقاشی پرچین و حرکت پرتره از خانم و موسیقی است. همین حالا این هیجان انگیز تونی برنده جایزه tour-de-نیروی این برنامه شامل بیش از یک دوجین از تعطیلات مورد علاقه آهنگ از جمله "عجیب و غریب میوه" "چه مهتاب می توانید انجام دهید", "دیوانه او با من تماس", "زندگی آسان", "خدا نگهدار کودک" و بیشتر.

بانوی روز در امرسون نوار و جلو پنجره به نمایش در اتحاد تئاتر در آتلانتا و جورجیا در سال 1986. بعدها تولید آف-برادوی در تاکستان تئاتر همان سال است. این بازی زنده شد در یک تولید تحسین در برادوی با بازی Audra مک دونالد در سال 2014. او برنده جایزه تونی برای تجسم خود را. مراحل قبلا تولید شده نشان می دهد در سال 1997.

غول خالی در روح من: یک بازی برای احمق ها
استرلینگ مرحله
توسط برنارد Cubría

منطقه ای برتر

5 فوریه - 21, 2021

دو احمق مقابله با سرنوشت سوال از زندگی پس از آنها کشف عظیم از درجه اعتبار ساقط فراموش نشدنی خود را از هر عمل است. یک طنز شاعرانه و عجیب و غریب تلاش آنها منجر به یک سوال: "آیا می توانم هر چیزی را پر کردن این لعنت درجه اعتبار ساقط است؟" برنده مهر تشویق جایزه برای بهترین بازی های جدید این درخشان کار جدید است که از Houston-متولد هنرمند برنارد Cubría در اولین مرحله تولید می باشد.

غول خالی در روح من: یک بازی برای احمق ها برای اولین بار در سال 2018 در مهمات تئاتر شرکت در Los Angeles, CA.

گناه مورس (بدون دیوار): یک Latinx جشنواره تئاتر
فوریه 18-21, 2021

مراحل را جشن می گیرند Latinx صداها و داستان منعکس کننده تنوع محلی تگزاس جوامع در طول چهارمين گناه مورس (بدون دیوار) جشنواره تئاتر. آخر هفته پر خواهد شد با وقایع عمومی برای مخاطبان محلی و تئاتر سازان از جمله کارگاه های آموزشی, بازی و خوانش شعر!

مشترکین و رزرو اولویت پیشبرد بلیط برای $25.

LATE NITE تعلیم و دستور مذهبی لاس وگاس: خواهر رول تاس!
راشل و حداکثر Levit مرحله
توسط Maripat Donavan و مارک سیلویا

مارس 10 – 30 مه 2021

خواهر است و او feelin' خوش شانس! صومعه تصمیم گرفته است که خواهر او گسترده قمار تجربه در حال اجرا کلیسا یکنوع بازی شبیه لوتو را سازماندهی یک شب لاس وگاس! خواهر را مقابله با موضوعات مختلف از جادوگران و نشان دادن دختران به حیوانات زنده عمل می کند و خطرات ناشی از درایو-از طریق ازدواج کلیساهای کوچک. به یاد داشته باشید: آنچه در وگاس اتفاق می افتد ممکن است اقامت در وگاس اما خدا همه چیز را می بیند.

سیاه سوپر قهرمان سحر و جادو MAMA
استرلینگ مرحله
توسط Inda کریگ-Galvàn

منطقه ای برتر

19 مارس – آوریل 4, 2021

وقتی سابرینا, پسر جکسون است که قربانی تیراندازی پلیس او خلوت درون به یک قدرتمند رنگارنگ جهان, زندگی به عنوان یک کتاب کمیک ابرقهرمان به نام چچن ، نسبت به درد از جهان واقعی این نبرد یکی سابرینا می تواند اداره کند. اما سابرینا ماندن در این عالم رویا و یا بازگشت به واقعیت و سوگواری پسرش ؟ تعجب آور کمدی و فضل علامت خیره کننده این بازی جدید توسط امریکا یکی از تحسین شده ترین نویسندگان جدید.

سیاه سوپر قهرمان سحر و جادو Mama برای اولین بار در سال 2019 در گفن تاتر و همان سال اهدا شد Kesserling جایزه اعطا شده توسط هنرهای ملی ایران باشگاه. در سال 2017 نشان می دهد برنده رزا پارکس نمايشنامه نويسي جایزه مرکز کندی آمریکا کالج, جشنواره تئاتر ظاهر شد و در Kilroy لیست.

هزینه زندگی
لستر و سو اسمیت مرحله
توسط Martyna Majok

منطقه ای برتر

9 آوریل - 25, 2021

ادی بیکار راننده کامیون که همسر سابق آنی می شود کوادری پلژی پس از یک حادثه غم انگیز. Jess است overworked تحت واجد شرایط و تقریبا بی خانمان زن جوان که می شود یک شخصی مراقب برای ثروتمند دانشجوی مبتلا به فلج مغزی. هزینه زندگی به بررسی دو جفت روابط بین معلول و قادر نفر واقعیت رو جهان با معلولیت های جسمی و اخلاقی تاثیر سیستمیک بی عدالتی.

هزینه زندگی برای اولین بار در سال 2016 در ویلیامزتاون جشنواره تئاتر و برنده جایزه پولیتزر در سال 2018 است.

MACGYVER: موسیقی
استرلینگ مرحله
کتاب کیت چاوز, رابین Holloway Ward, لیندزی امید Pearlman & Lee David Zlotoff
موسیقی توسط پیتر Lurye

برتر جهان

ممکن است 7 – 13 ژوئن 2021

آیا شما استعداد فوق العاده ای برای حل غیر ممکن است conundrums جهانی و فجایع با paperclip? پس از آن ما می خواهیم به شما! خالق کلاسیک درام تلویزیونی به ارمغان می آورد جهان از قهرمان مورد علاقه به مرحله در MacGyver موسیقی - راک-n-رول کمدی موزیکال است که چاله MacGyver در برابر اتحاد جماهیر شوروی در سال 1989 برلین شرقی. بهترین از همه, پیشرو, بازیگر که نقش MacGyver انتخاب شده است از مخاطبان هر شب. شما می توانید MacGyver راه خود را به مرحله و صرفه جویی در امریکا ؟ تنها یک راه برای پیدا کردن است.

MacGyver: موسیقی توسعه یافته در همکاری با تلورید تئاتر. علاوه بر این تولید رابین بخش هالووی به عنوان مدیر موسیقی برای Fantasticks و Panto نیروی ستاره در مراحل. پیتر Luyre نوشته است, موسیقی و شعر برای محصولات از جمله اتوبوس مدرسه سحر و جادو, خرس در خانه آبی توماس و دوستان در میان دیگر فیلم و تلویزیون اعتبارات است.

25 سالانه PUTNAM COUNTY املا زنبور عسل
لستر و سو اسمیت مرحله
موسیقی و شعر توسط ویلیام فین
کتاب توسط راشل Sheinkin
تصور توسط ربکا فلدمن

21 مه – ژوئن 27, 2021

شش معلم املا را وارد کنید و تنها یک املاء برگ! حداقل بازنده یک جعبه آب. التقاطی گروه از نوجوانان رقابت برای املا قهرمانی یک عمر در حالی که با صراحت افشای خنده دار و لمس کردن داستان از خانه خود زندگی می کند. برنده جایزه تونی و درام میز جوایز برای بهترین کتاب 25 سالانه Putnam County املا زنبور عسل مفتون مخاطبان در سراسر کشور با آن گردیده شوخ طبعی و طنز. این یک زنبور عسل به یاد داشته باشید!

25 سالانه پوتنام کشور املا زنبور عسل بود workshopped و توسعه در بررینگتن مرحله و تولید آف-برادوی در مرحله دوم تئاتر در سال 2004 و پس از آن تولید می شود در برادوی در دایره در مربع تئاتر در سال 2015. این نشان می دهد نامزد شش تونی جوایز از جمله بهترین موسیقی و بهترین کتاب و بهترین امتیاز اصلی.


فصل اشتراک در حال حاضر در فروش و طیف وسیعی از $126 به $430. اشتراک در دسترس هستند از طریق مراحل Box Office (713-527-0123, boxoffice@stageshouston.com) و یا آنلاین در stageshouston.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن