این Encore زمان برای پوسته سابق نفت و رئیس جمهور و طوفان هاروی بازیابی رهبر ماروین Odum

رفتن برای محاکمه و درست هوستون شهردار سیلوستر ترنر شنبه نام پوسته سابق رئیس جمهور ماروین Odum به سمت هوستون CO

توسط ABDOOSNEWS در 2 اردیبهشت 1399

رفتن برای محاکمه و درست هوستون شهردار سیلوستر ترنر شنبه نام پوسته سابق رئیس جمهور ماروین Odum به سمت هوستون COVID-19 بازیابی رهبر.

Odum بود و همچنین اولین طوفان هاروی بازیابی رهبر منصوب شده توسط ترنر در سال 2017. گفت: Odum انجام داده بودند به "وبا" آخرین باری که او به رهبری شهر را بهبود تلاش ترنر گفت: Odum مشغول به کار خواهد شد با تعدادی از گروه ها از جمله رهبران کسب و کار غیر انتفاعی, گروه, اعضای, از شهردار exectuive تیم و همچنین به عنوان تنها-اعلام کرد, شهرستان هریس, COVID-19 بازیابی تزار آرماندو دره.

مسائل مهم شهردار گفت: عبارتند از: چگونه به راه اندازی مجدد اقتصاد به طور خاص چگونه به ارسال به مردم به کار و نیاز به قوی تست. Odum نیز به اتهام آینده با یک برنامه ریزی اگر منطقه شروع به دیدن یک افزایش در تعداد موارد مثبت و در حال توسعه برخی از راه برای اجرای تماس با ردیابی بنابراین شهر می داند که در آن ویروس در سفر است.

یکی دیگر از منطقه از اهمیت خواهد بود مطمئن شوید که در خطر جمعیت های آسیب پذیر نیست پشت شهردار گفت: به عنوان به خوبی به عنوان: "چگونه ما آماده شدن برای آینده همه گیر?"

در Odum متعهد به "عمل به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است." او گفت: با همکاری دیگر دولتی واحد های کلیدی بود چرا که "ما نمی خواهیم به تکراری کار یا هدر هر زمان."

پس از این ترنر معرفی تاثیر Badar رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت مستقر در هوستون ZT, شرکت های بزرگ, یک شرکت سهام خصوصی که متعهد است که شرکت خود را انجام خواهد داد و خود را داوطلبانه تست از تمام آن 1500 کارکنان به کاهش برخی از مطالبات برای تست که شهر فقط نمی تواند نگه دارید تا با. وی از دیگر شرکت های مشابه اندازه به انجام همان.

"این ویروس در حال حاضر تحت کنترل" ترنر گفت. هوستون در بخش بهداشت و درمان گزارش 107 بیشتر موارد مثبت امروز و خوشبختانه هیچ جدید مرگ و میر. این تعداد مرگ در این شهر باقی مانده است 34.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن