اسرائیل و آن را استعمار دستور کار نسبت به فلسطین

توسط Alisha Wآنکه همه گیر engraves نام خود را در تاریخ کتاب درسی و اقتصادی و تنش های نژادی گسترش مانند آتش سوز

توسط ABDOOSNEWS در 24 تیر 1399

توسط Alisha

Wآنکه همه گیر engraves نام خود را در تاریخ کتاب درسی و اقتصادی و تنش های نژادی گسترش مانند آتش سوزی و اسرائیل را تهدید به ضمیمه بانک غرب است و در عین حال یکی دیگر از بحران های بین المللی در حال انتظار برای رخ می دهد.

ما را دنبال کنید در Facebook به خبر هیجان انگیز تر از ما!

چرا اسرائیل می خواهید به ضمیمه غرب بانک ؟

غرب بانک مورد مناقشه بخشی از زمین که در آن هر دو اسرائیل و فلسطین خود را دراز می کند. اشغال شده توسط اسرائیل آن را یک بار محدود به فلسطین. در حال حاضر حدود 430,000 اسرائیل مهاجران و 2 تا 3 میلیون پناهندگان فلسطینی زندگی می کنند در تضاد قطعه زمین نهایی آن وضعیت در حال حل نشده است.

Israel and it's colonialist agenda towards Palestine
نقشه اسرائیل و فلسطین صادر شده توسط سازمان ملل متحد. Wikimedia commons

اگر چه رئیس جمهوری اسرائیل نتانیاهو نمی کند استفاده از واژه ولی به عنوان آن را در برابر قوانین سازمان ملل متحد است. آن شامل استفاده از زور و اعلام 30 درصد از دره اردن به عنوان بخشی از حاکمیت اسرائیل. این می آید به عنوان جای تعجب نیست که دولت اسرائیل شده است ادعا تاریخی و مذهبی حقوق بیش از دره اردن برای مدت زمان طولانی. این دره نیز آن نظامی-استراتژیک مزیت است. برنامه ریزی شده بود به ضمیمه 3%, در حالی که آنها مورد بحث باقی مانده 27 درصد با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت و منتظر توافق خود را در این موضوع. نتانیاهو باعث شده است که مبارزه با اسرائیل و فلسطینیها و الحاق دره به حذف هر گونه شک به عنوان به سرنوشت آنها چیزی است که دریافت حمایت سیاسی خود را پایه. یکی از دلایل نتانیاهو انتخاب شد به کار شد و با توجه به وعده خود از الحاق روند.

Israle و Coloniaism

اسرائیل استعمار فلسطین در مراحل مختلف و جامعه بین المللی است و درمان آن را به عنوان اگر آن را یک مطیع قانون حاکمیت دولت و نه استعمار قدرت.

اگر چه اسرائیل است که نه تنها توسعه دولت تاریخ پر است از نمونه های. ايالات متحده با این حال همیشه در دیدار با مقاومت اما این مورد به نظر نمی رسد استفاده می شود برای اسرائیل است.

همچنین بخوانید: Black Lives Matter: A یادآوری است که جهان نیاز دارد

در شرایط عادی یک الحاق خواهد مواجه اند قوی انتقاد از جامعه بین المللی اما در حال حاضر پس از مغلوب ساختن پیشی جستن طرح صلح وجود دارد به نظر می رسد یک تغییر رادیکال. گمانه زنی ها نشان می دهد که نتانیاهو می خواهد به ضمیمه دره قبل از انتخابات آمریکا به عنوان او ترس اگر جو بایدن انتخاب شده است این امر منجر به تغییر در موضع آمریکا در الحاق.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب