عمومی, ماسک صورت نیاز به زودی برای جنوب غربی فلوریدا شهرها و شهرستانهای?

اندرو Wigdor ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 4:20 PM EDT Jun 23, 2020دولت به عنوان چهره معرض خطر جدید کانون coronav

توسط ABDOOSNEWS در 4 تیر 1399

دولت به عنوان چهره معرض خطر جدید کانون coronavirus گیر یک ماسک-پوشیدن نیاز است تبدیل شدن به یک بزرگتر موضوع بحث در جنوب غربی فلوریدا.

با خوشه در موارد ادامه سایر نقاط کشور و دولت باید اقدام توسط الزامی است که مردم می پوشند پوشش صورت در عمومی.

در روز سه شنبه بیش از 3000 جدید کروناویروس موارد گزارش شده در فلوریدا برای پنجمین بار در شش روز و دولت در حال حاضر بیش از 100 ، 000 موارد است. در میان این upticks فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis همچنان ادامه دارد و به نوبه خود به دور از این ایده از یک ماسک سفارش.

فردی استان ها در دولت, اما, باید نهاد از جمله اقدامات است. اورنج کانتی شهردار جری Demings برای مثال یک فرمان اجرایی را امضا دوشنبه هر کس نیاز به "کار و زندگی دیدن و یا انجام کسب و کار در اورنج کانتی به پوشیدن صورت پوشش مطابق با دستورالعمل CDC در حالی که در هر محل عمومی."

نظم آمد و پس از 10 روز از سه رقمی را افزایش می دهد در موارد با توجه به بخش وب سایت.

یکی دیگر از نمونه های اخیر بود پالم بیچ شهرستان. شهرستان کمیسیون وجود دارد رای دادند سهشنبه به نیاز ساکنان و بازدید کنندگان به سایش پوشش صورت در عمومی.

جنوب غربی فلوریدا نیز قربانی افزایش می یابد, با مثبت coronavirus موارد و بستری شدن در بیمارستان افزایش قابل توجهی در محلی شهرستانهای استان است. فلوریدا وزارت بهداشت گزارش 169 جدید COVID-19 موارد در ذغال سنگ شهرستان در روز سه شنبه, آوردن کلی مجموع به 3,375.

در Lee County, 79 مورد جدید گزارش شده مصرف کل به 3,745. مثبت نرخ ذغال سنگ رفت و از 8.37% در ماه مه به 14 درصد در حال حاضر و لی رای رفت از 4.92 درصد به 9.8%.

در ایممکلی: ایممکلی بالا نرخ COVID-19 تساوی بازگشایی هشدار از بین المللی امداد رسانی گروه

COVID-19 امداد: پزشکی بین المللی امداد رسانی گروه راه اندازی طرح برای مبارزه با COVID-19 در ایممکلی

هیچ مناطق در دو شهرستان باید اعمال ماسک صورت اجباری برای مردم در تنظیمات عمومی.

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری توصیه می کند با پوشیدن پارچه پوشش صورت در تنظیمات عمومی در اجتماعی که فاصله اقدامات سخت برای حفظ و به خصوص در مناطق "قابل توجهی مبتنی بر جامعه انتقال است."

CDC وب سایت آمده است که ماسک ممکن است سرعت گسترش ویروس و نگه داشتن مردم که نمی دانم آنها از گسترش آن به دیگران است.

در حال مقامات محلی با توجه به دستور ماسک?

این موضوع شده است موضوع بحث و نظر در میان مقامات در جنوب غربی فلوریدا در روزهای اخیر.

ذغال سنگ شهرستان کمیسیون در یک جلسه عمومی روز سه شنبه گفت: این کمیسیون نمی خواهد اقدام نیاز به پوشیدن ماسک ،

"من فکر نمی کنم این شهرستان باید درگیر الزامی پوشیدن ماسک" کمیسیون صندلی برت ساندرز گفت. "من فکر نمی کنم که یک موقعیت را که می تواند به خوبی پذیرفته شده در جامعه است."

کمیسیون گفت: آنها به جای آن ترجیح می دهند برای دیدن بیشتر آموزش و پرورش به منظور تشویق استفاده از ماسک است.

"من از صمیم قلب دوست دارم برای دیدن یک تلاش علمی مطرح شده توسط ما به انجام آموزش با توجه به ... اجتماعی فاصله مناسب راه برای پوشیدن ماسک" کمیسر لایحه McDaniel گفت.

و هنگامی که ناپل اخبار روزانه تماس دیگر مقامات دولت محلی بپرسید اگر آنها در حال حاضر در حال حرکت به سمت یک ماسک با ماندگاری نیاز به توجهی پاسخ "نه در حال حاضر."

در Lee County, ماسک پوشیدن است که هنوز هم به فرد و باقی می ماند "یک انتخاب شخصی" در این زمان با توجه به شهرستان سخنگوی تیم Engstrøm.

"ما می خواهم توجه داشته باشید که در این زمان Lee County شده است شناسایی به عنوان یک منطقه مهم جامعه مبتنی بر انتقال او گفت:" در ایمیل و بیانیه. "تصمیم به پوشیدن پارچه صورت پوشش است بنابراین یک موضوع انتخاب شخصی است. همه ساکنان و بازدید کنندگان از لی شهرستان را تشویق به تصمیم گیری در مورد پوشیدن پارچه صورت پوشش بر اساس شرایط خود را."

علاوه بر این فورت مایرز سخنگوی استفانی Schaffer اعلام کرد که این شهر فقط توصیه است که شهروندان به دنبال دستورالعمل CDC در حال حاضر نیز با اشاره به این واقعیت است که لی شهرستان شده است شناسایی به عنوان یک منطقه مهم جامعه مبتنی بر انتقال است.

"شهر همچنان به نظارت بر آخرین COVID-19 تحولات و CDC-توصیه می شود, پروتکل," او گفت: در یک ایمیل فرستاده بیانیه.

شهر ناپل است نه ساخت پوشش صورت اجباری یا با توجه به Monique Barnhart دستیار به شهر, مدیر, اما این شهر است "به شدت تشویق" ساکنان و مهمانان به آنها را می پوشند.

"با استفاده از پوشش صورت به عنوان یک استراتژی کاهش ثابت شده است موثر در کاهش جامعه گسترش COVID-19," Barnhart گفت: در یک ایمیل فرستاده بیانیه.

او اظهار داشت که به عنوان شهر همچنان به نظارت بر COVID-19 اطلاعات مقامات "آمادگی خود را افزایش دهیم استراتژی کاهش باید وضعیت تکامل در جامعه ما است."

پیت DiMaria به ناپل رئیس آتش نشانی و اورژانس مدیر همچنین گفت که این شهر "تنها تشویق" مردم به پوشیدن پوشش صورت در اماکن عمومی که در آن اجتماعی فاصله دشوار است.

"ما فقط اجازه (شورای) می دانیم که ما در حال نگاه کردن به همه گزینه های روی میز" او گفت:. "اما در حال حاضر ما فقط در نقطه که در آن ما می گویند که ما را تشویق می کند."

او اشاره کرد که یک ماموریت دشوار خواهد بود برای به اجرا درآوردن.

شهر فورت مایرز ساحل مصرف مشابه مسیر در این زمان. شهردار ری مورفی گفت که یک دستور است "نه بر روی میز" در حال حاضر, اما آن است که ممکن است در آینده.

"با این تجدید حیات همه ما کمی نگران است که" او گفت:. "ما در حال نگه داشتن یک چشم بر روی آن. ما در حال تماشای چه سایر شهرداری ها و شهرستان ها و دولت انجام دهد."

مرلین ادواردز سخنگوی با روستای استروئ گفت که این موضوع نیاز به همه در تنظیمات عمومی به پوشیدن ماسک نشده است آورده شده است تا در استروئ جلسه شورای, اما آنها درخواست شرکت کنندگان در آن جلسات به پوشیدن ماسک.

مورین Buice شهر کیپ کرال سخنگو گفت که این شهرستان همچنان توصیه می شود که ساکنان دنبال دستورالعمل CDC. وجود دارد اما به صورت یک نیاز در این زمان, او گفت:.

در شهر miami gardens, اماکن عمومی خوابگاه ملزم به رعایت تمام دستورالعمل CDC از جمله دستورالعمل در صورت پوشش پس از یک COVID-19-مربوط به اورژانس اعلام شد صادر شده در ماه گذشته.

"CDC دستورالعمل ها دستورالعمل" گفت: Elisabeth Zimomra به miami gardens, شهرستان, مدیر, در یک ایمیل فرستاده بیانیه. "در حال حاضر در شهر miami gardens, مکان عمومی محل اقامت باید این اختیار را به ماسک یا پوشش صورت اجباری و یا در محل خود از کسب و کار. برخی از کسب و کار واقع در شهر Sanibel را انتخاب کرده اند به ایجاد ماسک اجباری در حالی که دیگران نکرده اند."

بونیتا اسپرینگز شهردار پیتر سیمونز گفت: در یک ایمیل فرستاده بیانیه ای که در شهرستان است که به سادگی تشویق ساکنان به رعایت دستورالعمل CDC در این زمان.

"شهر همچنان به همکاری نزدیک با دولت و مقامات محلی در یک پاسخ هماهنگ تلاش" او گفت:.

مارکو جزیره شهرستان مدیر مایکل McNees گفت که وجود دارد "نبوده است از هر نظر از دستور." او گفت که او انتظار دارد که این شهر به زودی صدور یک پیشنهاد قوی برای مردم به پوشیدن ماسک در تنظیمات عمومی که در آن اجتماعی فاصله دشوار است. او همچنین اشاره کرد که این شهرستان می خواهم به دریافت این پیام است که ماسک-پوشیدن عمومی است موضوع ایمنی و نه سیاسی است.

رسیدن به اندرو Wigdor در awigdor@gannett.com و در توییتر @andrew_wigdor



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن