مصاحبه با tearfund توسط Pradeep کریشنان (قسمت من)

این سوالات برای این مصاحبه بودند دروغ گفتن با من ، من ناامید شد به جواب وجود دارد بیش از حد بسیاری از (17 در ت

توسط ABDOOSNEWS در 4 مرداد 1399

این سوالات برای این مصاحبه بودند دروغ گفتن با من ، من ناامید شد به جواب وجود دارد بیش از حد بسیاری از (17 در تمام) و من تعجب خواهد شد که از طریق خواندن یک مصاحبه طولانی. در عین حال زمانی که من دوباره یادآوری طول تاج مستند من به آنها پاسخ داد. شما می توانید از طریق آنها را انتخاب کنید آنچه که شما منافع.

 شخصی

  1. چگونه شما به سمت خود جذب هندو? چه شد که نقطه عطفی در زندگی خود را?

آن اتفاق افتاده است زمانی که من آمد به هند در یک توقفگاه بین راه در راه من به استرالیا رفت و به دیدن Swami Vivekananda یادبود در Kanya Kumari در مارس 1980. وجود من کتاب " جنانا یوگا و آن را تحت تاثیر قرار من زیادی است. این احساس به عنوان اگر Swami Vivekananda قرار مبهم شهود در مورد آنچه درست است به کلمات. سپس من تا به حال تنها به عنوان خوانده شده در بودیسم و در مورد برخی هند تجارت مانند سوامی یوگاناندا و ماهاریشی ماهش یوگی. به طرز عجیبی من ارتباط آنها را با آیین هندو است. من تا به حال شنیده ام در مدرسه است که از ویژگی های اصلی آیین هندو بودند سیستم طبقه و بت پرستی و به طور طبیعی من بود و نه علاقه مند در آن است. تنها زمانی که من به عنوان خوانده شده Swami Vivekananda و آمد به دانستن در مورد فلسفه ودانتا که باعث می شود خیلی حس و است که بر اساس اوپانیشادها که به نوبه خود بخشی از وداها باستان, من متوجه شدم که وجود دارد این است که یک گنج بزرگ در آیین هندو و می خواستم برای کشف بیشتر در مورد آن.

دنبال NewsGram در LinkedIn به دانستن آنچه اتفاق می افتد در سراسر جهان است.

به زودی پس از من فرود آمد تا در شرکت Kumbh Mela در Hardwar و ملاقات دو برجسته شخصیت – Devaraha بابا و روپیه Anandamayi Ma. با تشکر به آنها متوجه شدم که این حکمت باستانی از وحدت همه است به معنای تجربه کرده است. آنها الهام بخش من برای انجام sadhana. Sadhana است در مورد از بین بردن حجاب است که پنهان کردن یک حقیقت بودن. این خالص سعادتمند آگاهی است که همیشه در درون ما وجود دارد و به طوری که نزدیک ممکن نیست اما از آن است که شدت افکار و احساسات. برای من جنانا یوگا مسیر دانش و احساس بسیار طبیعی است Anandamayi Ma تاکید کرد مسیر بهکتی یوگا از خود گذشتگی و عشق الهی است. از آن پس من تا به حال یک هدف در زندگی و روشن بود در مورد آن: اگر من آنچه که من فکر می کنم من هستم (جداگانه فرد در جهان) پس از آن من می خواهم به دانستن آنچه که من واقعا هستم. و من درخواست که آگاهی درست در من "لطفا اجازه دهید من می دانم که شما. لطفا اجازه دهید من شما را دوست دارم". من مطمئن هستم که آن را در حال حاضر و واقعی است.

Interview with Maria Wirth by Pradeep Krishnan
"به نظر من ودایی دانش یا Sanatana دارما به عنوان اصلی ترین و کامل دانش در مورد آنچه درست است در مورد ما و جهان" می گوید: ماریا. Pixabay
  • چه منحصر به فرد در مورد آیین هندو? به همین دلیل است که آن را متفاوت از دیگر ادیان به خصوص مسیحیت و اسلام ،

آه وجود دارد بسیار منحصر به فرد است که آن را سخت به آن را به طور خلاصه. به نظر من ودایی دانش یا Sanatana دارما به عنوان اصلی ترین و کامل دانش در مورد آنچه درست است در مورد ما و جهان است. آن را به نام امروز نامناسبی 'هندو'. یک "ایسم" معمولا به معنی ثابت دکترین است که باید اعتقاد و آیین هندو است که در مقابل آن. این اجازه می دهد تا بیشترین آزادی برای ارتباط با یکی از ضروری خود به نکات و روش و نه در برابر یک وجدان. در مقابل مسیحیت و اسلام قرار داده و دکترین خود را بالاتر از یک فرد وجدان. این اشتباه است و منجر به درد و رنج بزرگ برای بشریت است.

باورهای دينی سیستم که آمد و بعد در زمان یا محدودیت و یا تحریف. شاخه هندو دارما مانند بودیسم محدودیت از اقیانوس بیکران دانش, چرا که آنها تقاضا از پیرو به شناسایی تنها با یکی از فرزانگان و یا یک مجموعه ای از متون. ابراهیمی ادیان تحریف زیرا آنها تقاضا نه تنها اعتقاد عالی هوش (در انگلیسی به نام خدا) بلکه باور کورکورانه وحشی ادعا می کند در مورد این خدا که هیچ پایه و اساس در حقیقت و در واقع مضر هستند به صورت هماهنگ با هم زندگی می کنند.

یکی دیگر از تفاوت های مهم: آیین هندو را تشویق می کند به پرسیدن سوال های هوشمند و استفاده از هوش خود را به کمال در جستجوی حقیقت. مسیحیت و اسلام نمی خواهید پیروان خود را به هر گونه سوال بپرسید و یا با استفاده از هوش خود را اما آنها می خواهند به فقیرانه قبول آنچه آنها در حال تدریس به عنوان "یک و تنها حقیقت'. این حقیقت که گفته می شود نشان داد تنها به یک انسان و آن تقسیم بشریت به کسانی که دنبال این فرد خاص و کسانی که نمی. کسانی که نمی کنند dehumanized به عنوان کافر یا بت پرست. این باور کور است که البته خوب نیست برای سالم طرز فکر و نتیجه چنین ساخته بخش دیده می شود در تاریخ و همچنین در حال حاضر.

در آیین هندو آن مسائل چه گفته است و این که آیا آن را حس می کند و نه آنقدر که آن را گفت. در عین حال در مسیحیت و اسلام آن را تنها مهم است که آن را گفت. چه مذهبی موسس گفت: باید طلبه اما اعتقاد بر این است.

Interview with Maria Wirth by Pradeep Krishnan
Tearfund معتقد است که آیین هندو را تشویق می کند به پرسیدن سوال های هوشمند و استفاده از هوش خود را به کمال در جستجوی حقیقت. (بازنمودی تصویر). Pixabay

آیین هندو دارای دانش باور نکردنی حتی در حال حاضر, هر چند مقدار زیادی از آن نابود شده است. میلیون ها نفر از متون سوزانده شد در Nalanda و Vikramshila توسط افرادی که اعتقاد بر این است که تنها یک کتاب مهم است. میلیون ها نفر از مسلمانان کشته شدند و بسیاری از Brahmins در میان آنها بودند که به عنوان بزرگترین دشمن آنها تا به حال دانش در سر خود را. سابق Shankaracharya از کنچیپورم, Sri Chandrashekharendra Saraswati گفت که در آغاز Kali Yuga ، Veda Vyasa تقسیم چهار وداها به بیش از هزار Shakas به آن را آسان تر برای Brahmins در Kali Yuga به حفظ آنها. تنها هشت هنوز هم حفظ شده ، تنها هشت نفر از بیش از یک هزار.... چه دردناک از دست دادن.

بینش از Rishis عادی نبود. آنها به آنچه که آنها تا به حال "شاهد" در آگاهی کیهانی و یا به عبارت دیگر وداها بودند را به آنها نشان داد. این دانش است که گفته می شود وجود دارد درست در آغاز جهان است. در مقابل غربی مورخان ادعا می کنند که انسان بدوی هزاران سال پیش. عقل از سر فرزانگان بزرگ که دست وداها بودند قطعا پیشرفته تر و من آرزو هندی مورخان شجاعت به غرفه های خود را به ارث برده و دانش است.

فقط یک مثال است که به طور کامل stuns من: چگونه می تواند باستانی سرخپوستان نقشه آسمان کاملا دقیق و درستی است ؟ چگونه می تواند آنها را می دانیم فاصله به خورشید و ماه و یا تشخیص سیارات منظومه شمسی ما از ستاره ها ؟ چگونه می تواند از آنها می دانند که ستاره های دوقلو از از vashisht و همچون آرونداتی به سختی قابل مشاهده حرکت در اطراف هر یک از دیگر ؟ و حتی بیشتر شگفت انگیز چگونه می تواند از آنها توسعه طالع بینی, می دانیم که ویژگی های سیارات نفوذ خود را? این واقعا نیاز به یک ارتباط صمیمی با آگاهی کیهانی. آنها باید تجربه کرده اند که کل جهان هستی با آن سیارات و ستاره ها زنده است جلوه ای از Purusha خود را و آنها می تواند رسیدن به آن و یا به جای دیدن آن را در فضای وسیع در خود را دارند.

  1. چه دلایلی برای شما تصمیم می گیرید به حل و فصل در هند و به دنبال یک مسیر معنوی?

من واقعا تصمیم به حل و فصل در هند. نه من فقط می خواستم برای اقامت طولانی تر اما نمی دانم چگونه. به من گفت: من در واقع در راه من به استرالیا, وقتی که من را متوقف و بیش در هند. اما پس از آن اتفاق افتاد که من رفت و در یک سفر درونی و بهترین مکان برای این است که به وضوح در هند است. اگر شما در هند زندگی می کنند شما ممکن است متوجه نیست که چگونه مختلف جو در اینجا این است که نسبت به غرب است. من ترجیح می دهم آن را در هر زمان. آن است که از لحاظ معنوی و نشاط بخشی است. کیفیت زندگی است که قطعا بالاتر در هند. غرب احساس می کند خالی است.

Interview with Maria Wirth by Pradeep Krishnan
"ترک مسیحیت و اتخاذ یک هندو راه زندگی متصل نشده که من دور خودم در حال حاضر به عنوان یک نوجوان از مسیحیت" می گوید ماریا. Pixabay
  1. چه دلایلی برای ترک مسیحیت و تبدیل شدن به یک هندو?

ترک مسیحیت و اتخاذ یک هندو راه زندگی متصل نشده که من دور خودم در حال حاضر به عنوان یک نوجوان از مسیحیت است. من نمی توانستم باور دیگر در آن کینه توز خدا که پرتاب من به ابدی دوزخ اگر من در برابر دستورات خود مانند رفتن به یکشنبه جمعی و کسی که در همان نفس است به نام خیلی دوست داشتن. شاید من کمی بیش از حد از مسیحیت در یک صومعه مدرسه شبانه روزی. آن را متصل نیست من نزدیک به آن ساخته شده اما من شک و تردید است.

همچنین بخوانید: مصرف شکلات قلب خود را سالم نگه می دارد

تبدیل شدن به یک هندو بود و تدریجی پس از آمدن به هند است. من متوجه شدم که هندو راه زندگی طبیعی ترین و ایده آل راه زندگی است. آن را به معنی تصدیق عالی هوش (برهمن/ Ishwar) به عنوان علت و پایه همه چیز از جمله ما افراد. این ساخته شده بلافاصله حس به من. در عین حال در سطح نسبی وجود دارد تنوع نامحدود است و هر فرد حق دارد برای خود روش. آیین هندو نیز اذعان دارد که بسیاری از قدرت های, که کاملا ضروری برای وجود ما به عنوان انسان است. ارج نهادن به این قدرت مانند خورشید از دوره نیز حس می کند چرا که آنها زنده هستند. و عجیب آن ساخته شده نیز حس به من وجود دارد که نامرئی هواپیما وجود دارد که به عنوان واقعی این مظهر قابل مشاهده است. یا باید بگویم که به عنوان "غیر واقعی" به عنوان این مظهر قابل مشاهده? در نهایت تنها ما ذات برهمن است درست است. درست در حس که آن است که همیشه در گذشته و حال و آینده و این که آن را بدیهی و خود درخشان. تنها آگاهی ما برآورده کردن این شرایط است. تنها چیزی که ما می توانیم با اطمینان می دانیم این است که "من هستم".



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن