Internshala آموزش اعلام اندازی Grand تابستان فروش

دانشگاه ترینیداد و توباگو اعلام کرده است که استادان تدریس بار (به عنوان مخالف به کار و بار که شامل تحقیقات و خ

توسط ABDOOSNEWS در 16 اردیبهشت 1399
دانشگاه ترینیداد و توباگو اعلام کرده است که استادان تدریس بار (به عنوان مخالف به کار و بار که شامل تحقیقات و خدمات) بود ملاک اصلی برای انتخاب کادر آموزشی برای نو سنگر سازی. (بازنمودی تصویر). فلیکر

توسط دکتر کومار Mahabir

University
دکتر Mahabir سابق سازمان کشورهای آمریکایی (OAS) همکار و گیرنده از دولت جایزه ملی برای آموزش و پرورش است.

مدارس و دانشگاه ها در سراسر جهان بسته شده اند پس از 11 مارس سال 2020 زمانی که COVID-19 اعلام شده توسط سازمان بهداشت جهانی (WHO) به عنوان یک جهانی همه گیر.

اما برای 69 استادان دانشگاه ترینیداد و توباگو (UTT) درب بسته شد و در برابر آنها پس از 11 مه 2018 – دو سال پیش. مانند شیوع COVID-19 وجود دارد بدون اخطار. این سخنرانان بودند کمین با نو سنگر سازی حروف در وسط ترم در حالی که آموزش دانش آموزان در کلاس.

اخراج نامه به آنها هفت روز به اموال شخصی خود را خالی و محل. آنها گرفتار کردن گارد با وام مسکن, وام, اجاره و به پرداخت صورتحساب و همچنین خانواده ها به تغذیه. آنها به طور ناگهانی و بدون کار و بیمه های درمانی.

اقامت در خانه از نو سنگر سازی و نظم باعث شد به این "مازاد" استادان که در حال تبدیل شدن به "پاور" در دانشگاه "تغییر ساختار ورزش است." خود را مجبور قرنطینه توجیه کرد ؟ بیایید نگاهی به این حقایق و آیات با استفاده از وضعیت من به عنوان یک مطالعه موردی.

University
استادان در دانشگاه ترینیداد و توباگو بودند کمین با نو سنگر سازی حروف در وسط ترم در حالی که آموزش دانش آموزان در کلاس. (بازنمودی تصویر). Pixabay

من آموزش بارگذاری بالاتر بود

در تمام آن های داخلی و خارجی منتشر شده دانشگاه ترینیداد و توباگو اعلام کرده است که استادان تدریس بار (به عنوان مخالف به کار و بار که شامل تحقیقات و خدمات) بود ملاک اصلی برای انتخاب کادر آموزشی برای نو سنگر سازی.

UTT را افشا به من آزادی اطلاعات (FOIA) نرم افزار پس از من شد را رد کرد و می گوید که من حامل یک آموزش از 70.8% به استثنای کارآموزی. وجود دارد دیگر دستیار اساتید که تا به حال بطور قابل توجهی پایین تر آموزش load درصد اما انتخاب شدند برای از نو سنگر سازی.

برخی از آنها تا به حال نمرات به عنوان کم به عنوان 15%, 28%, 35%, 38%, و غیره. در واقع از 20 دستیار اساتید که حفظ شد و تنها دو (2) و یا 10 درصد بالاتر آموزش load درصد از معدن.

اگر چه من آموزش بارگذاری در صد (70.8 درصد) بالاتر از بسیاری از همکاران سابق که حفظ شد من باید به دست آورده و در عین حال یک آموزش عالی در نمره آن را به حال شده است برای یک خطا و تناقض در بخشی از UTT.

دانشگاه ترینیداد و توباگو را افشا به من اخراج شد نشان می دهد که دوره های کارآموزی من تدریس نمی شد و شمارش به عنوان بخشی از آموزش بارگذاری. اما همین کارآموزی ترم 2 دوره (خ 1002 و PRAC 2002) شمارش شد برای من و همکاران و علاوه بر این یک کارآموزی ترم 3 دوره (خ 2001) شمارش شد برای دیگران اما نه برای من.

لطفا دنبال NewsGram در Facebook به روز رسانی در آخرین اخبار

این اشتباهات و تناقضات توسط UTT مهم است به یاد داشته باشید از آنجا که دانشگاه اعلام کرده است که استادان آموزش بارگذاری شد معیار اصلی برای انتخاب کادر آموزشی برای نو سنگر سازی.

این اشتباهات و تناقضات در محاسبات آموزش بارگذاری نمرات برای من تشکیل تعصب نابرابری بی عدالتی و بی عدالتی در انتخاب من برای از نو سنگر سازی. این اشتباهات و تناقضات منجر به اخراج من که باعث شد من قبر, تحقیر, درد, درد و رنج و استرس و تروما و رد و همچنین از دست دادن درآمد, وضعیت و عزت و غرور و وابستگی سازمانی.

این برنامه واقعا از رده خارج ؟

در بسیاری از آن منتشر شده و مکاتبات دانشگاه از ترینیداد و توباگو اعلام کرده است که من و دیگر سخنرانان بودند retrenched چون متوسطه تخصص دوره های آموزشی که به آنها آموزش داده بودند که از رده خارج به عنوان بخشی از دانشگاه تجدید ساختار ورزش.

در اخراج جلسه در مرکز برنامه های آموزش و پرورش (CEP) در UTT, مدیر,,,,, Dr جودی Rocke همچنین گفت: مونتاژ استادان که همه متوسطه دوره های تخصص بودند از رده خارج و در نتیجه ما بودن "redundant" در دانشگاه "تغییر ساختار ورزش است." حقایق زیر نشان می دهد که این اظهارات درست نیست.

University
استادان در دانشگاه ترینیداد و توباگو به طور ناگهانی و بدون کار و بیمه های درمانی. (بازنمودی تصویر). Pixabay

این همان دوره بودند timetabled برای یک گروه از دانش آموزان در طول ترم جدید آغاز شد که در 3 سپتامبر 2018. این مدرسه متوسطه تخصص دوره های تدریس از سال 2. یکی از این دوره ها که از رده خارج برای سال جدید 2 دانشجو-مصرف شد ANTH 2001 - کارائیب انسان شناسی فرهنگی که من آموخت. پس از نو سنگر سازی من به جای یک مدرس دانشگاه که واجد شرایط برای تدریس ANTH 2001.

جایگزین استادان واجد شرایط نیست

شورای اعتباربخشی از ترینیداد و توباگو (ACTT) ساخته شده زیر نوشته شده آشکار به من مورخ 23 اوت 2019. آن مدیر اجرایی, Dr ادواردو علی اظهار داشت که من جایگزین مدرس شد "واجد شرایط برای تدریس" ANTH 2001. علاوه بر این, Dr Ali اعلام کرد که یکی دیگر از جایگزین مدرس آموزش دوره TVOC 2003: کار وظیفه تجزیه و تحلیل در ترم 1 در طول سال تحصیلی 2018-2019 در CEP نیز "واجد شرایط به آموزش گفت: البته".

همچنین به عنوان خوانده شده - E-یادگیری طول می کشد در زمان بیماری همه گیر کوروناویروس

من شروع تصدی من در UTT به عنوان دستیار استاد در ژانویه 2007 – طولانی تر از بسیاری از همکاران سابق برگزار شد که درجه دکتری در CEP. من آخرین مدیریت عملکرد و ارزیابی روند (PMAP) ارزیابی نمره مورخ 3 اکتبر 2017 شد 95 از 100. این نمره داده شد تایید شده و تایید شده توسط ناظر فوری Dr جودی Rocke که تناقض انتخاب من برای اخراج.

من مهارت ها و صلاحیت ها متنوع تر از کسانی که از بیشتر از سابق آموزش همکاران. من M. Phil. درجه ای است که در علوم انسانی (ادبیات زبان انگلیسی) و دکتری است که در علوم اجتماعی (انسان شناسی).

دکتر Mahabir سابق سازمان کشورهای آمریکایی (OAS) همکار و گیرنده از دولت جایزه ملی برای آموزش و پرورش است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن